SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
Supporters - Rutte 294- 0 *
Rutte ga weg aub
Heb je Valencia Barca gezien dit seizoen in la liga? Vast niet hequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je nagaan dat Barcelona Valencia helemaal wegspeelt en dan zie je dit...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber
Toch lijkt Ajax - Barcelona mij geweldigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
beter dan die lamme Rutten die niks doetquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Merkie het volgende:
Die coach van Valencia. Wat een acteur.
2-3 Valencia - Real Madridquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand de uitslag Valencia - Real of Real - Valencia?
vast wel.. sport 1 was een tijdje gratisquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je Valencia Barca gezien dit seizoen in la liga? Vast niet he
PSV<Feyenoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Derijck kon het niveau bij Feyenoord niet aan, hebben ze dat gemist in Eindhoven?
Die tweede wedstrijd heb ik het over.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je Valencia Barca gezien dit seizoen in la liga? Vast niet he
Spelen wel meer afdankertjes van Feyenoord bij PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Derijck kon het niveau bij Feyenoord niet aan, hebben ze dat gemist in Eindhoven?
Hij is druk met schrijven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
beter dan die lamme Rutten die niks doet
Maar jij hebt een chromosoom te veel.quote:
Nou, toen was Valencia dus een tijdlang de bovenliggende partij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
vast wel.. sport 1 was een tijdje gratis
Okequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
2-3 Valencia - Real Madrid
2-2 Valencia - Barcelona
gelijkspelletje dit jaar, wedstrijd dan weer niet gezienquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
het kan nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.
Afdankertjes.. wat waren ze aan het janken in die haven toen Wijnaldem vertrokquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spelen wel meer afdankertjes van Feyenoord bij PSV.
Barcelona speelt iedere club weg zolang de tegenstander niet met 10 verdedigers speeltquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Afdankertjes.. wat waren ze aan het janken in die haven toen Wijnaldem vertrok
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |