Recht voor z'n raapquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent echt dom en je hebt een DM.
Ja de PVV en CDA moeten weg.quote:
Ja. Geen enkele kans voor ons.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Heb niet zo veel van de wedstrijd gezien.
PSV wordt overlopen dus?
Ja!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
PSV wordt overlopen dus?
Ze hebben wel wat kansjes gehad, maar aan de andere kant ook geluk dat het "maar" 2-0 staat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
PSV wordt overlopen dus?
Laat ik het zo zeggen, als psv het zo kan houden vnd ik dat erg knap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
PSV wordt overlopen dus?
echt hequote:
Haha, Mertens roept dat Feyenoord de kampioenswedstrijd was en jij denkt dat iedereen van PSV het ermee eens is? Ik heb een seizoenskaart en je moet het commentaar in het stadion van de echte fans eens horen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Grappig wat 1 verneukte topper kan doen. Eerst was het allemaal blabla titelkandidaat nummer 1Met ajax strijden om het kampioenschap en FEYENOORD WAS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD.
Al die arrogantie zorgt voor falen. Twente en AZ zeggen gewoon, ach we zien het wel.
Meer kansen weggegeven hoor, teletekst supporter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef TakAFCA het volgende:
Jullie doen het beter dan tegen Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |