SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
TOP TT!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Turken zijn toch bruin?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Turkoois is de kleurnaamOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Als een eckte autist jongenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n foto en dan discusseren welke kleur het is
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
niet doorhebben dat we "ontopic" proberen te blijvenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n foto en dan discusseren welke kleur het is![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Danke!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook wel, helaas is die al sinds 15 november niet geupdateMisschien dat http://forums.bukkit.org/(...)es-1-2-3-r0-1.14463/ een optie is met het automatisch herplanten uitgezet?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Kun je wel bomen weghalen dan? Als je een huis aan het bouwen bent?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja hij plant geen saplings terug. Op = Op, Weg = Weg etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je wel bomen weghalen dan? Als je een huis aan het bouwen bent?![]()
Ik wil ook wel discussiëren over Photoshop hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n foto en dan discusseren welke kleur het is![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Helemaal nietquote:
Groetjes, Ezio.![]()
Zat ff op de MenderV render te kijken, valt me op dat er erg veel gebouwen bij zijn gekomen in korte tijd! Zal me niks verbazen als deze over een paar maanden net zo vol is als fokcraft was!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Bloemen houden van lava
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]XP is nog prima johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zodra je systeem et toelaat: Windows 7 erop![]()
![]()
vista was ook prima maar gewoon slecht in de markt gezet door de systeembouwers..quote:
die gaven een XP systeem (1GB ram met prut intel videokaartje) het label vista premium ready
op mijn systeem heeft het; op 1 echt vervelende bug na (die na hotfix opgelost was), prima gedraaid![]()
Heel erg bedankt voor alle felicitaties.
Volgende maand weer?
(BTW, was vandaag op de CeBIT)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Nee, je bent nu gewoon op 8 maart jarigquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sitethief het volgende:
Volgende maand weer?
![]()
![]()
XPquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Bloemen houden van lava
[ afbeelding ]![]()
Had me verlezen. Snorry.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sitethief het volgende:
Volgende maand weer?
![]()
Dat is toch in die beurs in Hannover? Daar ga ik van de zomer staanquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sitethief het volgende:
Volgende maand weer?
Beetje verkopen, beetje praten
Ik ben wat designtjes van huisjes tegengekomen op reddit, hoewel ik dat een kutsite vind hebben ze erg veel goede ideeen. Kijken jullie daar ook even naar? Kan een leuk stadje worden, zo.![]()
Remlof, als je dit ziet![]()
Vind je dit ook een mooi ontwerp voor de hoofdweg ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die trappen betekenen trouwens wel dat als je over de weg rent en het trap-blokje aanraakt, dat je dan vertraagd/t/dt. Misschien een cobbleblock van normale hoogte of gewoon een abrupte verandering, oftewel géén trap maar meteen cobble?![]()
Hmm snap niet goed wat je bedoelt ?
Als je sprint en je raakt halfslabs sprint je gewoon door hoor. Net als je ook een trap op kan sprinten.
Er zit nog en trap/stair tussen de weg en de stoep. En die vertraagt je, ik ben voor wat plan zegt. Slabs-->cobble block--> smoothstone slabFear is the grease of society.![]()
nou ik heb het getest en ik kan er gewoon over sprinten
De weg.is dan trouwens wel opgeteld een heel blok smaller, dat is dan wel ronduit kut. Of de er moet één cobbleslab bij komen in het midden, dat kan ook.
Jammer genoeg heb ik niet de ballen om mc op mijn werk te installeren, dan kon ik nu testen.![]()
ik maak wel een filmpje want ze geloven me weer eens niet
Nu moet je niet jezelf eruit proberen te lullen, rendering.
Sinds 1.2 heb ik een hele nieuwe installAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik lul mezelf nergens uit, dat was een grap waarin ik de schuld weer bij jou neerlegde![]()
Ik weet zeker, stairs kun je niet opsprinten![]()
Misschien update van 1.2.3?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik lul mezelf nergens uit, dat was een grap waarin ik de schuld weer bij jou neerlegde![]()
Ik weet zeker, stairs kun je niet opsprintenFear is the grease of society.![]()
meerdere stairs niet nee.. 1 enkele vertraagt je imho nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik weet zeker, stairs kun je niet opsprinten![]()
Imho? Naar jouw mening? Wat heeft je mening ermee te maken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
meerdere stairs niet nee.. 1 enkele vertraagt je imho niet![]()
Maar het blijkt dat dat inderdaad werkt zoals huib inderdaad al aangaf (en jij nu dus ook), dus ik erken mijn ongelijk.![]()
Thx, wilde eigenlijk nog 10 cobble lullen op de achtergrond bouwen maar dit toch maar achterwege gelaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wentel mij verontschuldigend door het stof.
Leuk filmpjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
![]()
anyway
Gaat de rivier/gracht verlegd worden, vergeten hoe we dat ook alweer gingen doen
De rivier verleggen, daar kwam jij toch mee?
Weet je hoe godsgruwelijk veel werk dat is? Eerst de loop van rivier weggraven, dan een helling erbij graven, dan overal sourceblocks van maken, dan de oude rivier dichtgraven.
Samenvatting: NEIN, NEIN, NEIN, NEIN, NEIN, NEIN, NEIN!!!!!!![]()
Ja daar kwam ik wel mee ja geloof ik![]()
Maar niet doen dan? wegen lopen nu wel door het water.
En grachten lijken mij wel vet maar dat kan altijd nog wel denkAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Joh mwoah man, zowel naantje en tom alsook loon hebben kades waar we inspiratie kunnen putten voor de grachten. Neem bij beide eens een kijkje
En verleggen lijkt mij persoonlijk gewoon de moeite niet waard, hij loopt vrij handig door de stad atm.![]()
Wat zijn jullie een stel pussy's zeg, wij hebben ook gewoon een kanaal gegraven.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar wij hébben al een kanaal, hij wil hem alleen compleet verleggen.
Beetje onnodig als deze voldoet, toch?![]()
Nee, als het beter kan moet het beter. Punt.
Ga toch weg met die kutmentaliteit zeg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Doe mij zo eens een overzichtje van jouw en naantjes' gewerkte minecrafturen toekomen als je wilt. Graag vermelden wie het meeste gedaan heeft.![]()
Naantje heeft het meeste gedaan. Period.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat vroeg ik niet, hoeveel heb jij er aan gedaan? Genoeg om mij te kunnen verwijten dat ik dat tyfusgrote kutklusje niet ga doen?
Enfin, het lijkt me de moeite echt niet waard, aangezien het uitstekend zo kan. Of de anderen moeten het echt willen natuurlijk, maar ik stem nee.![]()
Ik heb er genoeg aan gedaan om jou te verwijten dat je dat tyfusgrote kutklusje niet gaat doen.
Period.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wil ook graag op de whitelist voor de fok server!
Alleen ik kan hem niet PMen ofzo, zegt dat de mailbox niet beschikbaar is..![]()
In dat geval kan je ook je Ingame naam hier posten, dat zal hij ook vast lezen. Zo niet kan je ook DM nog proberen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:31 schreef kilozout het volgende:
Ik wil ook graag op de whitelist voor de fok server!
Alleen ik kan hem niet PMen ofzo, zegt dat de mailbox niet beschikbaar is..![]()
Diamonds zijn de nieuwe E-penis bij mFok hoor
supersteef6 hoor ik er alleen maar over. dattie er wel 132 heeft, en elke X minuten vind hij er weer een zooi
-edit-
mfok d00d?
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 09-03-2012 15:51:21 ]![]()
sowieso haxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
Diamonds zijn de nieuwe E-penis bij mFok hoor
supersteef6 hoor ik er alleen maar over. dattie er wel 132 heeft, en elke X minuten vind hij er weer een zooi
-edit-
mfok d00d?If not now, then when.![]()
tbh denk ik wel dat ie iets van xray heeft..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:dat denk ik ook, als het waar is wat hij zegt..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tbh denk ik wel dat ie iets van xray heeft..![]()
mwah hij kent flodder in t echt en flodder is admin. En flodder zegt dat ie geen xray heeft
vriendjes politiekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
mwah hij kent flodder in t echt en flodder is admin. En flodder zegt dat ie geen xray heeft![]()
![]()
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.![]()
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.Fear is the grease of society.![]()
Ban Lorrelies dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En moest je daarvoor de nether opgeven? Nu zit ik voor eeuwig gevangen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 09-03-2012 18:50:25 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef TJV het volgende:
[..]
En moest je daarvoor de nether opgeven? Nu zit ik voor eeuwig gevangen.![]()
![]()
een wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:28 schreef bartdodo het volgende:
weet iemand een register plugin voor de minecraft versie 1.2?
Alvast bedankt![]()
dat als je nieuw op een server bent je moet /register password moet doen..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat geluid die Ghasts maken
Vandaag de laatste versie van LWJGL geinstalleerd, lijkt of het geluid beter is / 5.1 is. Iemand anders ook opgevallen?![]()
Die is pas 3x gepost.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Staat deze voor mn neus bij mn huis...
Geen vis..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
kill
it
with
FIREOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, mijn inventory is leeg en ik ben al mijn xp kwijt... stond in de nether, log in en alles is foetsie.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
is dat dit : Begin video?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 04:27 schreef Exentric90 het volgende:
http://www.minecraftforum(...)843851#entry11843851Fear is the grease of society.![]()
Weet iemand nou of er een register plugin van de minecraft versie 1.2 is
Wilt iemand die mij geven? Die link
Alvast bedankt![]()
Een wát?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef bartdodo het volgende:
Alvast bedankt![]()
google?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef bartdodo het volgende:
Alvast bedankt![]()
Jupquote:
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
dan zou ik toch maar even klikken, er lijkt echt wel wat tussen te staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:02 schreef bartdodo het volgende:
[..]
Op google is het heel lastig te vinden![]()
Dit heb ik ook gehad, en gepost, maar wordt niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Mender, mijn inventory is leeg en ik ben al mijn xp kwijt... stond in de nether, log in en alles is foetsie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Van tom is fixed. Bij jou was het dat je dood was gegegaan en daardoor je spullen kwijt was? Laat eens ingame zien waar dat was dan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehad, en gepost, maar wordt niet op gereageerd.![]()
Register is outdated, meeste plugins gebruiken Vault. Er is wel iemand die register had geupdate, kijk maar even. Eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef bartdodo het volgende:
Alvast bedankt
http://www.palmergames.com/downloads/![]()
Ik dacht vroegah dat die bottles of enchanting handig waren, maar 3 stacks van die krengen geeft slechts 26 levels. Handig, jeb.
Ja ik weet niet. Ik logde in en toen stond er dat ik dood was? En ik stond in mn huis. Maar boeit ook niet ik had volgens mij niet zoveel boeiends bij me. Xxxxquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Van tom is fixed. Bij jou was het dat je dood was gegegaan en daardoor je spullen kwijt was? Laat eens ingame zien waar dat was dan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
We hebben een werkende mobtrap nodig want ik heb nu al 4 picks verbruikt en faal elke keer met enchanten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Ik logde in en toen stond er dat ik dood was? En ik stond in mn huis. Maar boeit ook niet ik had volgens mij niet zoveel boeiends bij me. Xxxx
Groetjes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
LoLquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef TJV het volgende:
[..]
We hebben een werkende mobtrap nodig want ik heb nu al 4 picks verbruikt en faal elke keer met enchanten.
Groetjes..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zelfs in Minecraft ontkom je niet meer aan de verloedering van de maatschappijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Cameraploeg bedreigd in probleemwijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja man, bloedlink die explosieve types.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs in Minecraft ontkom je niet meer aan de verloedering van de maatschappij![]()
Hoe maak je die leuningen aan de bank??Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
je kan ook op bijv de 2e regel alleen maar @@@ doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Zijn feitelijk blanco borden (signs) aan de zijkanten.geeft wel grappig effect!
Mendert heb je mn DM ontvangen?
Toekomstig iets wat Jeb wil toevoegen: Singleplayer is niet echt singleplayer meer, je speelt wel alleen maar je kan als je wil iemand uitnodigen om in je SP map te komen spelen.![]()
Nicequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Toekomstig iets wat Jeb wil toevoegen: Singleplayer is niet echt singleplayer meer, je speelt wel alleen maar je kan als je wil iemand uitnodigen om in je SP map te komen spelen.![]()
![]()
Co-op noemen ze datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Toekomstig iets wat Jeb wil toevoegen: Singleplayer is niet echt singleplayer meer, je speelt wel alleen maar je kan als je wil iemand uitnodigen om in je SP map te komen spelen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
echte bazen gebruiken stone pickaxen en enchanten nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef TJV het volgende:
[..]
We hebben een werkende mobtrap nodig want ik heb nu al 4 picks verbruikt en faal elke keer met enchanten.
Groetjes.![]()
![]()
Precies zoals Borderlands werkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
Hoe komen die beesten daar? o_oquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:30 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar kippen die aan het broeden zijn in hun nest.
What kind of sorcery is this?!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Cheater, ban op alle server please.quote:![]()
BUG EXPLOITER!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Cheater, ban op alle server please.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Timwonnacott het volgende:
http://games.fok.nl/special/531505/1/1/50/minecraft.html
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er nog wat plaats voor een nieuweling ?
'k heb minecraft 2 weken die gratis versie gespeeld, dus weet wat te doen.
Ben van plan om die straks aan te kopen maar heb ni echt zin om op een wildvreemde server te starten.![]()
![]()
mFok of MenderVquote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Syphixx het volgende:
Ben van plan om die straks aan te kopen maar heb ni echt zin om op een wildvreemde server te starten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Uiteraard ben je welkom.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Syphixx het volgende:
Ben van plan om die straks aan te kopen maar heb ni echt zin om op een wildvreemde server te starten.Zoals je in de op kan zien zijn er 2 servers. mFOK en mijn server MenderV. Aan jou de keuze.
Lees de spoilers in de op maar even door.
![]()
Beide hebben plek zat, de gameplay is wel iets anders op de servers. mFok heeft wat meer plugins, MenderV is wat meer vanilla MC.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Syphixx het volgende:
Ben van plan om die straks aan te kopen maar heb ni echt zin om op een wildvreemde server te starten.![]()
mwah maar 17 pluginsquote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beide hebben plek zat, de gameplay is wel iets anders op de servers. mFok heeft wat meer plugins, MenderV is wat meer vanilla MC.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, maar wel plugins die toch wat aan de gameplay toevoegen zoals Iconomy. Of hadden jullie besloten die winkeltjes niet te doen?quote:![]()
Voila sé, aangekocht
Naam wordt Syphke, als iemand die aan de whitelist aan toevoegen zou het top zijn.. binnen het uur kan ik beginnen![]()
![]()
Je bent op alle twee de servers welkom! Als je hulp nodig hebt met Minecraft, laat maar horen!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Syphixx het volgende:
Voila sé, aangekocht
Naam wordt Syphke, als iemand die aan de whitelist aan toevoegen zou het top zijn.. binnen het uur kan ik beginnen![]()
![]()
Donequote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Syphixx het volgende:
Voila sé, aangekocht
![]()
ff quoten hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 10:01 schreef McWurth het volgende:
http://www.almuramc.com/downloads.htm
lumberjack lijkt te zijn geupdate???meeeennnddeeeerrrr
![]()
![]()
Haha, Bobber is boos omdat ik zijn farm ontdekt heb.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
en je home hebt geset..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Euribob het volgende:
Haha, Bobber is boos omdat ik zijn farm ontdekt heb.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
18:45 Sorry voor de mini-downtime, ben het aan het fixen
18:50 Fixed.
[ Bericht 31% gewijzigd door Berend. op 11-03-2012 18:50:50 ]![]()
Het centrale plein kan wel naast de bastille 1000 blocks verderop
Maar even serieus, er kunnen best twee iets kleinere pleinen komen, de ruimte is er.![]()
Meerdere pleinen is zowiezo goed, laten we eest dat plein plus paleis maken. Dan hebben we al iets. Zijn wegen al bijna klaar?Fear is the grease of society.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef vogelkooi het volgende:
Meerdere pleinen is zowiezo goed, laten we eest dat plein plus paleis maken. Dan hebben we al iets. Zijn wegen al bijna klaar?
Kom online dan bitches, mfok heeft 10 man en ik zit hier in me eentje bergen te verzetten.Fear is the grease of society.![]()
Nee, ik wil niet alleen op de server zijn met jouquote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef vogelkooi het volgende:
Kom online dan bitches, mfok heeft 10 man en ik zit hier in me eentje bergen te verzetten.![]()
![]()
Was al teveel online gister, had echt geen zin meer.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef vogelkooi het volgende:
Kom online dan bitches, mfok heeft 10 man en ik zit hier in me eentje bergen te verzetten.
Vanavond weer
ps: We zijn goed opgeschoten in het weekend.
Och, ik kijk even naar het totaal aan verzet werk bij dit project. Qua hakken is het denk ik inderdaad redelijk gelijk.![]()
Jammer dat er geen stats plugin is, zou wel leuk zijn.
Hint mender
![]()
Rotten Flesh can be used to feed and breed wolves instead of other foods you can use for your own benefit, such as porkchops or steak. Wolves do not have any hunger bar, so they are immune to the "hunger" potion effect.
Zie je wel, het was wel handig dat ik het bewaarde.
![]()
Rotten Flesh has a 80% chance to trigger the "Hunger" potion effect, making hunger deplete 3 times as fast for 30 seconds.
maar dan raak je vergiftigd....quote:Op maandag 12 maart 2012 09:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar je kunt het nog steeds blijven eten?
dan maar aan de wolven voeren![]()
![]()
Since drinking milk stops all potion effects, one could use a cow and a bucket to eat rotten flesh without getting poisoned for 30 seconds.
alle koeien (en varkens) zijn vermoord in mijn buurtquote:Op maandag 12 maart 2012 09:59 schreef Sitethief het volgende:
Since drinking milk stops all potion effects, one could use a cow and a bucket to eat rotten flesh without getting poisoned for 30 seconds.![]()
Mensen hé, man up allemaal!
Beetje rotten flesh eten, beetje poison incasseren, ga je hard van worden.![]()
ik eet wel meloen...quote:Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen hé, man up allemaal!
Beetje rotten flesh eten, beetje poison incasseren, ga je hard van worden.![]()
Of je dat moet willen is een ander verhaal, maar als je het wilt gebruiken, waarom niet? Het is geen cheaten o.i.d.![]()
Eens kijken of ik wat code kan veranderen in Rei's minimap om een grote kaart mee te maken
Om en eigen render te maken?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Eens kijken of ik wat code kan veranderen in Rei's minimap om een grote kaart mee te maken
Want rendermender doet het niet.
Hint mender
Kwa werk, ik heb denk ik minst weg gehakt maar ik zorg wel voor de fenotype van het project, torens en dergelijke. Als we het project als en organisme zien.
Fear is the grease of society.![]()
<mapsize>
Bigger
.</mapsize>
even voor je geprogrammeerd, dat hoef je alleen nog maar in de body te zetten
graag gedan.![]()
Ik ben blij dat jij geen software schrijftquote:Op maandag 12 maart 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
<mapsize>
Bigger
.</mapsize>
even voor je geprogrammeerd, dat hoef je alleen nog maar in de body te zetten
graag gedan..
Haha, dat heb ik nog wel een jaartje gedaan op de vorige opleiding, al bleef dat op het niveau php, C++ en java.
Ik heb zelf het idee dat Minecraft wel redelijk te modden is, als je jezelf er even de tijd voor geeft. Het blijft natuurlijk java, hé. Niet bepaald de moeilijkste taal.![]()
Das waar, ik heb ooit gekeken, maar dat was op vrijdagavond met een biertje in de klauwen, niet echt een tijdstip om echt diep erin te duikenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, dat heb ik nog wel een jaartje gedaan op de vorige opleiding, al bleef dat op het niveau php, C++ en java.
Ik heb zelf het idee dat Minecraft wel redelijk te modden is, als je jezelf er even de tijd voor geeft. Het blijft natuurlijk java, hé. Niet bepaald de moeilijkste taal..
Kan helaas niet vinden waarin de grote van de map wordt gedeclareerd
Wel waar het door de mod wordt aangeroepen maar niet waar het vandaan komt. Helpt ook niet echt als er 300 classes worden ingeladen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
"grote is een bijvoeglijk naamwoord (het grote model)"
In mijn geval de grote van de kaart.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
In jouw geval de grootte van de kaart. Grootte is hier een zelfstandig naamwoord. Als in de breedte/lengte/hoogte/diepte van de kaart.![]()
![]()
Het is grootte.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Duitsers bestellen gemiddeld kleinere trekhaken dan nederlanders, de grootste gaan naar Afrika. True story. Die zijn nog zwart ook.![]()
Lekker danquote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef STING het volgende:
Heren, kunnen we het weer over blokjes hebben.
Dank u.
Het management.![]()
Ik had net een offtopic post van 900 woorden klaar.
Anyways, ik heb de render nog niet geupdate. Want het render programma kan niet goed met 1.2 mappen omgaan. En ik ben nog niet op zoek gegaan naar een alternatief.![]()
Snap geen éne fuck van dat Java. Wel gevonden waar de grooooootttee van de map vandaan komt maar krijg het bestand niet opgeslagen (compiled).
Zal wel source files nodig hebben
[ Bericht 33% gewijzigd door Ame_thyst op 12-03-2012 13:42:37 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Je bent denk ik niet de enige die dit probleem ondervind, google is your friend.Fear is the grease of society.![]()
![]()
Zullen we de rivier zo omleggen ? krijgen we heel wat meer bruikbaar land en nog steeds een leuk riviertjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ben voor, als je even de werkplan van de weg neerlegt met cobble stone, dan werk ik die vanavond netjes af, of je begint zelf alvast.Fear is the grease of society.![]()
niks cobble je moeder cobble jij hebt je wegen ook al afgebakend met cobble.
Anders ga je even iedereen in de war brengen met je cobble.
Leg maar met torches, dirt of weetikveel wat, maar geen cobble.![]()
WUTquote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
niks cobble je moeder cobble
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat wat ik zelf heb neergelegd toen hoeft niet goed te zijn dus ik vroeg jullie om en werkplan. Je mag het ook maken met torches of dirt ofc.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
niks cobble je moeder cobble jij hebt je wegen ook al afgebakend met cobble.
Anders ga je even iedereen in de war brengen met je cobble.
Leg maar met torches, dirt of weetikveel wat, maar geen cobble.
EDIT:
De cobble die ik bedoel geeft aan waar de weg moet komen, soort guideline. als de weg er komt wordt deze cobble-guidline weer weggehaald.
[ Bericht 9% gewijzigd door vogelkooi op 12-03-2012 15:51:30 ]Fear is the grease of society.![]()
Dat is het punt, gebruik cobble voor de wegen (die wmb prima zijn) en bijv. wood of netherrack voor de loop van de rivier. Dan moeten we trouwens wel de stijlheid van de rivierbedding bepalen.![]()
ik geef het niet aan, ik graaf het gewoon. Ben het maken van plannen zatquote:Op maandag 12 maart 2012 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat is het punt, gebruik cobble voor de wegen (die wmb prima zijn) en bijv. wood of netherrack voor de loop van de rivier. Dan moeten we trouwens wel de stijlheid van de rivierbedding bepalen.
GVD tyf (lag omdat server = kut) ik weer in de lava hoor, Weg fortune pick. Tering spel.
Ik ga weer leuke games spelen, doei.
Of zet die enchant mod erop of ik ga wel zelf hosten, dit is gewoon bagger zo.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
JAAA GA ZELF HOSTEN EN DAN HOPEN DAT IEDEREEN KOMT EN DAN IS ER WEER 1 SERVER!!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ame_thyst het volgende:
GVD tyf (lag omdat server = kut) ik weer in de lava hoor, Weg fortune pick. Tering spel.
Of zet die enchant mod erop of ik ga wel zelf hosten, dit is gewoon bagger zo.
Ik heb nooit last van lag dat afkomstig is van de server, maar goed doodgaan is nou eenmaal een risico dat je loopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Of zet die enchant mod erop of ik ga wel zelf hosten, dit is gewoon bagger zo.![]()
Sinds er zo'n devbuild van bukkit op draait is het gewoon bagger. Die dingen zijn niet voor niets Devbuilds. Maar ja, ik houd mijn mond maar want dan heb ik het weer gedaan straks.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van lag dat afkomstig is van de server, maar goed doodgaan is nou eenmaal een risico dat je loopt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik zei alleen dat ik er zelf geen last van heb, als jij er wel last van hebt dan mag je daar best over klagen. Iets beters dan een dev build hebben we op het moment nou eenmaal niet. Dus als de lag die je hebt daar vandaan komt, dan zou ik er rekening mee houden door niet te hoog op richeltjes en langs openliggend lava te lopen totdat Bukkit uit is.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Sinds er zo'n devbuild van bukkit op draait is het gewoon bagger. Die dingen zijn niet voor niets Devbuilds. Maar ja, ik houd mijn mond maar want dan heb ik het weer gedaan straks.![]()
Aventoe een spike, niet aanhoudend iig.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van serverside lag heb ik trouwens ook wel regelmatig last.![]()
Dus als de lag die je hebt daar vandaan komt, dan zou ik er rekening mee houden door niet te hoog op richeltjes en langs openliggend lava te lopen totdat Bukkit uit is.
Dus: bmw zegt bijvoorbeeld, we hebben niet de allerveiligste auto ontwikkeld dus je mag maar 10km/uur, todat we de veiligste auto klaar hebben.Fear is the grease of society.![]()
Van spikes pleur je dan ook in de lava, niet van aanhoudende lag. Want die is er niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Aventoe een spike, niet aanhoudend iig.
Een dev build is imho iets voor op een test server. Niet een server waarop mensen serieus aan het spelen zijn. Het is vragen om gezeik en ook nog eens meer werk voor mender omdat hij extra moet zoeken naar plugins die misschien werken.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
Het is gewoon een gegeven dat mensen sneller weg blijven als jouw server achter loopt qua versie. Dan moet je als server eigenaar een afweging maken tussen een lege server of een iets minder stabiele server.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Van spikes pleur je dan ook in de lava, niet van aanhoudende lag. Want die is er niet.
Een dev build is imho iets voor op een test server. Niet een server waarop mensen serieus aan het spelen zijn. Het is vragen om gezeik en ook nog eens meer werk voor mender omdat hij extra moet zoeken naar plugins die misschien werken.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Moet echt uitgerekend jij posten dat plaatjequote:Ja dat snap ik goed, neem niemand ook iets kwalijk maar kut is het wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het is gewoon een gegeven dat mensen sneller weg blijven als jouw server achter loopt qua versie. Dan moet je als server eigenaar een afweging maken tussen een lege server of een iets minder stabiele server.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Als de BMW gratis was, dan is 10km/uur nog altijd welkomquote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef vogelkooi het volgende:
Dus als de lag die je hebt daar vandaan komt, dan zou ik er rekening mee houden door niet te hoog op richeltjes en langs openliggend lava te lopen totdat Bukkit uit is.
Dus: bmw zegt bijvoorbeeld, we hebben niet de allerveiligste auto ontwikkeld dus je mag maar 10km/uur, todat we de veiligste auto klaar hebben.![]()
![]()
Fietsen is sneller en goedkoper. Zoveel bijtelling wil je sowieso al niet betalen voor zo'n lage snelheid.
Komt nog bij dat je er niks aan hebt, omdat je nergens in het openbaar 10 km/h mág rijden.
OT: Minecraft![]()
datquote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Van spikes pleur je dan ook in de lava, niet van aanhoudende lag. Want die is er niet.
Een dev build is imho iets voor op een test server. Niet een server waarop mensen serieus aan het spelen zijn. Het is vragen om gezeik en ook nog eens meer werk voor mender omdat hij extra moet zoeken naar plugins die misschien werken.![]()
![]()
De shops zijn open!
Om naar de shops te gaan, typ /warp shop
Hoe kan je kopen?
Klik met de linkermuisknop op de sign..
Hoe kan je verkopen?
Klik met je rechtermuisknop op de sign..
Wat is de tweede regel op een sign?
Dit is het aantal producten wat je wilt kopen
Als je iets te goedkoop/duur is, vertel het even aub!
[ Bericht 12% gewijzigd door Berend. op 12-03-2012 21:30:40 ]![]()
Ik vind alles te duur, prijzen omlaag graag.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef Berend. het volgende:
De shops zijn open!
Om naar de shops te gaan, typ /warp shop
Hoe kan je kopen?
Klik met de linkermuisknop op de sign..
Hoe kan je verkopen?
Klik met je rechtermuisknop op de sign..
Wat is de tweede regel op een sign?
Dit is het aantal producten wat je wilt kopen
Als je iets te goedkoop/duur is, vertel het even aub!![]()
uiteraard is alles te duur, je bent nederlander of nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik vind alles te duur, prijzen omlaag graag.
overigens: ik mis blazerods![]()
![]()
![]()
imgur app op mobiel testen
Ik schrik me iedere keer weer de tyfus als er zombies op mijn deur staan te meppen....Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:31 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ] imgur app op mobiel testenquote:In kolom 4 en 5 laat je zien of je feiten van meningen kunt onderscheiden![]()
![]()
Kan het zelf ook niet vinden
(kolom 4 en 5)2e klasquote:Iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef Sitethief het volgende:
Ik schrik me iedere keer weer de tyfus als er zombies op mijn deur staan te meppen....Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Schapen, zijn weer terug in hok. Plan je kavel is vrij, als je de funderingen kan uitleggen en het plein kan aangeven dan kunnen we weer verder.Fear is the grease of society.![]()
JottemOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier maat, ook ringel-sjes voor jou.
ßßßßßßßßßß
Wees er zuinig mee, het zijn mijn laatste.
ot: minecraft![]()
En nu moet jij eens wegblijven uit die nether, vuile egoïst.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef TJV het volgende:
En nu moet jij eens wegblijven uit die nether, vuile egoïst.
Logde gisteren speciaal uit voor jullie, wat nou egoïstAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Inderdaad, ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef Sitethief het volgende:
Ik schrik me iedere keer weer de tyfus als er zombies op mijn deur staan te meppen....Echt een lawaai...
Genoeg ßßßßßßßßßß voor mij, ik mail dagelijks met een Duitse klant
thanksquote:
even over het forum wat down is, alleen in het weekend kan ik aan die server werken, vorig weekend had ik 21 uur (!!!) vertraging met de trein dus dat werkte niet. Ik beloof om hem dit weekend te fixen.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Duitsers zijn best lieve klanten, alleen zo strict![]()
Altijd klantnummer, ordernummer, factuurnummer, offertenummer, belastingsnummer en rekeningnummer bij de hand, maar even vragen of ze het willen mailen en ze ontploffen![]()
Die nederlanders bereiden zich nooit voor als ze bellen, maar zijn wel relaxter![]()
Verder, hoe voorkomen we eigenlijk dat de schapen wéér wegbuggen?![]()
Euh, nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder, hoe voorkomen we eigenlijk dat de schapen wéér wegbuggen?Er zit een dak op nu, meer kunnen we niet doen.
Of we laten ze gewoon rondlopen in de stad, er blijven toch wel genoeg over om desnoods te gaan fokken. We hebben ze per slot van rekeningen voorlopig toch nog even niet nodig.![]()
Was toch gefixed in 1.2?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duitsers zijn best lieve klanten, alleen zo strict![]()
Altijd klantnummer, ordernummer, factuurnummer, offertenummer, belastingsnummer en rekeningnummer bij de hand, maar even vragen of ze het willen mailen en ze ontploffen![]()
Die nederlanders bereiden zich nooit voor als ze bellen, maar zijn wel relaxter![]()
Verder, hoe voorkomen we eigenlijk dat de schapen wéér wegbuggen?Fear is the grease of society.![]()
Volgens mijn administratie lopen er vier schapen rond. Er liepen er een week geleden nog twintig. Mancootje van zestien.
Giswerk trouwens, die getallen.![]()
Ik ben zelfs gekapt met mijn schapenfarm, van de 30 gekleurde schapen had ik er nog 7 ofzo over, waarvan geen enkele bruine. En van de 15 witte schapen 4... ik blijf verdomme niet bezig.
Ik vraag me af of ze ook ontsnappen als de farm op leveltje 6 zit. Of als het complete gebied eromheen slabs als bodem heeft zodat er niks kan spawnen, etc.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik heb gemerkt op de server van Mender dat voornamelijk na server reboots schapen ontsnappen. Server weet dan niet meer precies waar een schaap zich bevond voor de reboot en dan verschijnen ze dus buiten het hek ipv binnen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
haxxxxquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Zo
En nu niet weer mee in de lava pleuren![]()
Nou, het geheim van Minecraft dat niemand wist is eindelijk bekend.Als je het spel opstart heb je een 1 in 10000 kans dat er in het menu scherm Minceraft staat.
http://www.reddit.com/r/M(...)eraft_a_post_mortem/![]()
Was dat nog niet bekend hier?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou, het geheim van Minecraft dat niemand wist is eindelijk bekend.Als je het spel opstart heb je een 1 in 10000 kans dat er in het menu scherm Minceraft staat.
http://www.reddit.com/r/M(...)eraft_a_post_mortem/![]()
![]()
"2 days ago"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuucking oud nieuwsWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
kwam deze tegen op reddit. Het beste minecraftfilmpje tot nu toe!![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door gogosweden op 13-03-2012 16:41:59 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Kennen jullie eigenlijk Bebopvox?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:35 schreef gogosweden het volgende:
kwam deze tegen op reddit. Het beste minecraftfilmpje tot nu toe!![]()
minecraft staat trouwens in de top 10 van best verkopende spellen ooit op de PC
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
link?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:15 schreef Maanvis het volgende:
minecraft staat trouwens in de top 10 van best verkopende spellen ooit op de PC
hey tijd niet gezien hier!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:15 schreef Maanvis het volgende:
minecraft staat trouwens in de top 10 van best verkopende spellen ooit op de PCOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk het niet want het gaat om PC spellen en Zelda heeft er geen. Verder 5/10 voor den grap, 5 aftrek voor zo'n basale fout.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent nu in de war met Zelda maar dat staat vast ook wel in die top tien als serie.![]()
Oh noquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog steeds vrij goed voor mijn doen.
Verder dit. Authentiek Zelda, echt waar.Wat slecht
Ik heb overigens wel Zelda op de pc, maar dat is met emulators en al die troep
OT: dat van dat "Mincecraft" in het scherm zal waarschijnlijk ook 1 op de 10000 over het hoofd zien
Pff dat is toch geen survival meer, wat een neppe zooi zeg....It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef TJV het volgende:
Pff dat is toch geen survival meer, wat een neppe zooi zeg....Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Mossycobble is erg moeilijk te krijgen voor users. Een paar mensen maken wat riolen en hebben dus veel mossycobble nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef TJV het volgende:
Pff dat is toch geen survival meer, wat een neppe zooi zeg....
Wat wij doen op onze server is volgens mij onze keuze. Jullie spelen er geen eens.![]()
mossy cobble en bricks waren speciale items waar je baas mee was als je ze had in je huis, en nu dit
ansich true, maar:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef TJV het volgende:
Pff dat is toch geen survival meer, wat een neppe zooi zeg....ook ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Berend. het volgende:
Wat wij doen op onze server is volgens mij onze keuze. Jullie spelen er geen eens.![]()
quote:
Naja als iemand van onze server een klacht erover heeft dan ben ik bereid om hem weg te halen hoor. Ben de moeilijkste nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ons kasteel heeft geen riool, wij poepen en plassen niet. Stel je voor wat smerig, schijten in je eigen huis.Fear is the grease of society.![]()
klopt ik speel niet meer, vond het niets meer aanquote:.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_gamesquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Die lijst lijkt me vrij incompleet. Mis bij PC games bijvoorbeeld World of Warcraft, met 11 miljoen active spelers op hun toppunt (Volgens Blizzard dan) zouden ze toch op z'n minst in die lijst moeten staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt ik speel niet meer, vond het niets meer aan.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_games![]()
Als je naar de bronnen kijkt staan erbij van 2006 tot aan 2011. Niet echt betrouwbaar dus
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: