SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
TOP TT!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Turken zijn toch bruin?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Turkoois is de kleurnaamOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Als een eckte autist jongenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n foto en dan discusseren welke kleur het is
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
niet doorhebben dat we "ontopic" proberen te blijvenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n foto en dan discusseren welke kleur het is![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Danke!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook wel, helaas is die al sinds 15 november niet geupdateMisschien dat http://forums.bukkit.org/(...)es-1-2-3-r0-1.14463/ een optie is met het automatisch herplanten uitgezet?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Kun je wel bomen weghalen dan? Als je een huis aan het bouwen bent?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja hij plant geen saplings terug. Op = Op, Weg = Weg etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je wel bomen weghalen dan? Als je een huis aan het bouwen bent?![]()
Ik wil ook wel discussiëren over Photoshop hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo'n foto en dan discusseren welke kleur het is![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Helemaal nietquote:
Groetjes, Ezio.![]()
Zat ff op de MenderV render te kijken, valt me op dat er erg veel gebouwen bij zijn gekomen in korte tijd! Zal me niks verbazen als deze over een paar maanden net zo vol is als fokcraft was!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Bloemen houden van lava
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]XP is nog prima johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zodra je systeem et toelaat: Windows 7 erop![]()
![]()
vista was ook prima maar gewoon slecht in de markt gezet door de systeembouwers..quote:
die gaven een XP systeem (1GB ram met prut intel videokaartje) het label vista premium ready
op mijn systeem heeft het; op 1 echt vervelende bug na (die na hotfix opgelost was), prima gedraaid![]()
Heel erg bedankt voor alle felicitaties.
Volgende maand weer?
(BTW, was vandaag op de CeBIT)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Nee, je bent nu gewoon op 8 maart jarigquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sitethief het volgende:
Volgende maand weer?
![]()
![]()
XPquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Bloemen houden van lava
[ afbeelding ]![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Had me verlezen. Snorry.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sitethief het volgende:
Volgende maand weer?
![]()
Dat is toch in die beurs in Hannover? Daar ga ik van de zomer staanquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Sitethief het volgende:
Volgende maand weer?
Beetje verkopen, beetje praten
Ik ben wat designtjes van huisjes tegengekomen op reddit, hoewel ik dat een kutsite vind hebben ze erg veel goede ideeen. Kijken jullie daar ook even naar? Kan een leuk stadje worden, zo.![]()
Remlof, als je dit ziet![]()
Vind je dit ook een mooi ontwerp voor de hoofdweg ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die trappen betekenen trouwens wel dat als je over de weg rent en het trap-blokje aanraakt, dat je dan vertraagd/t/dt. Misschien een cobbleblock van normale hoogte of gewoon een abrupte verandering, oftewel géén trap maar meteen cobble?![]()
Hmm snap niet goed wat je bedoelt ?
Als je sprint en je raakt halfslabs sprint je gewoon door hoor. Net als je ook een trap op kan sprinten.
Er zit nog en trap/stair tussen de weg en de stoep. En die vertraagt je, ik ben voor wat plan zegt. Slabs-->cobble block--> smoothstone slabFear is the grease of society.![]()
nou ik heb het getest en ik kan er gewoon over sprinten
De weg.is dan trouwens wel opgeteld een heel blok smaller, dat is dan wel ronduit kut. Of de er moet één cobbleslab bij komen in het midden, dat kan ook.
Jammer genoeg heb ik niet de ballen om mc op mijn werk te installeren, dan kon ik nu testen.![]()
ik maak wel een filmpje want ze geloven me weer eens niet
Nu moet je niet jezelf eruit proberen te lullen, rendering.
Sinds 1.2 heb ik een hele nieuwe installAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik lul mezelf nergens uit, dat was een grap waarin ik de schuld weer bij jou neerlegde![]()
Ik weet zeker, stairs kun je niet opsprinten![]()
Misschien update van 1.2.3?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik lul mezelf nergens uit, dat was een grap waarin ik de schuld weer bij jou neerlegde![]()
Ik weet zeker, stairs kun je niet opsprintenFear is the grease of society.![]()
meerdere stairs niet nee.. 1 enkele vertraagt je imho nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik weet zeker, stairs kun je niet opsprinten![]()
Imho? Naar jouw mening? Wat heeft je mening ermee te maken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
meerdere stairs niet nee.. 1 enkele vertraagt je imho niet![]()
Maar het blijkt dat dat inderdaad werkt zoals huib inderdaad al aangaf (en jij nu dus ook), dus ik erken mijn ongelijk.![]()
Thx, wilde eigenlijk nog 10 cobble lullen op de achtergrond bouwen maar dit toch maar achterwege gelaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wentel mij verontschuldigend door het stof.
Leuk filmpjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
![]()
anyway
Gaat de rivier/gracht verlegd worden, vergeten hoe we dat ook alweer gingen doen
De rivier verleggen, daar kwam jij toch mee?
Weet je hoe godsgruwelijk veel werk dat is? Eerst de loop van rivier weggraven, dan een helling erbij graven, dan overal sourceblocks van maken, dan de oude rivier dichtgraven.
Samenvatting: NEIN, NEIN, NEIN, NEIN, NEIN, NEIN, NEIN!!!!!!![]()
Ja daar kwam ik wel mee ja geloof ik![]()
Maar niet doen dan? wegen lopen nu wel door het water.
En grachten lijken mij wel vet maar dat kan altijd nog wel denkAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Joh mwoah man, zowel naantje en tom alsook loon hebben kades waar we inspiratie kunnen putten voor de grachten. Neem bij beide eens een kijkje
En verleggen lijkt mij persoonlijk gewoon de moeite niet waard, hij loopt vrij handig door de stad atm.![]()
Wat zijn jullie een stel pussy's zeg, wij hebben ook gewoon een kanaal gegraven.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar wij hébben al een kanaal, hij wil hem alleen compleet verleggen.
Beetje onnodig als deze voldoet, toch?![]()
Nee, als het beter kan moet het beter. Punt.
Ga toch weg met die kutmentaliteit zeg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Doe mij zo eens een overzichtje van jouw en naantjes' gewerkte minecrafturen toekomen als je wilt. Graag vermelden wie het meeste gedaan heeft.![]()
Naantje heeft het meeste gedaan. Period.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat vroeg ik niet, hoeveel heb jij er aan gedaan? Genoeg om mij te kunnen verwijten dat ik dat tyfusgrote kutklusje niet ga doen?
Enfin, het lijkt me de moeite echt niet waard, aangezien het uitstekend zo kan. Of de anderen moeten het echt willen natuurlijk, maar ik stem nee.![]()
Ik heb er genoeg aan gedaan om jou te verwijten dat je dat tyfusgrote kutklusje niet gaat doen.
Period.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wil ook graag op de whitelist voor de fok server!
Alleen ik kan hem niet PMen ofzo, zegt dat de mailbox niet beschikbaar is..![]()
In dat geval kan je ook je Ingame naam hier posten, dat zal hij ook vast lezen. Zo niet kan je ook DM nog proberen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:31 schreef kilozout het volgende:
Ik wil ook graag op de whitelist voor de fok server!
Alleen ik kan hem niet PMen ofzo, zegt dat de mailbox niet beschikbaar is..![]()
Diamonds zijn de nieuwe E-penis bij mFok hoor
supersteef6 hoor ik er alleen maar over. dattie er wel 132 heeft, en elke X minuten vind hij er weer een zooi
-edit-
mfok d00d?
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 09-03-2012 15:51:21 ]![]()
sowieso haxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
Diamonds zijn de nieuwe E-penis bij mFok hoor
supersteef6 hoor ik er alleen maar over. dattie er wel 132 heeft, en elke X minuten vind hij er weer een zooi
-edit-
mfok d00d?If not now, then when.![]()
tbh denk ik wel dat ie iets van xray heeft..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:dat denk ik ook, als het waar is wat hij zegt..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tbh denk ik wel dat ie iets van xray heeft..![]()
mwah hij kent flodder in t echt en flodder is admin. En flodder zegt dat ie geen xray heeft
vriendjes politiekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
mwah hij kent flodder in t echt en flodder is admin. En flodder zegt dat ie geen xray heeft![]()
![]()
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.![]()
Ban flodder dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.Fear is the grease of society.![]()
Ban Lorrelies dan ook meteen, 2 vliegen in 1 klap.Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En moest je daarvoor de nether opgeven? Nu zit ik voor eeuwig gevangen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 09-03-2012 18:50:25 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef TJV het volgende:
[..]
En moest je daarvoor de nether opgeven? Nu zit ik voor eeuwig gevangen.![]()
![]()
een wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:28 schreef bartdodo het volgende:
weet iemand een register plugin voor de minecraft versie 1.2?
Alvast bedankt![]()
dat als je nieuw op een server bent je moet /register password moet doen..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat geluid die Ghasts maken
Vandaag de laatste versie van LWJGL geinstalleerd, lijkt of het geluid beter is / 5.1 is. Iemand anders ook opgevallen?![]()
Die is pas 3x gepost.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Staat deze voor mn neus bij mn huis...
Geen vis..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
kill
it
with
FIREOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, mijn inventory is leeg en ik ben al mijn xp kwijt... stond in de nether, log in en alles is foetsie.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
is dat dit : Begin video?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 04:27 schreef Exentric90 het volgende:
http://www.minecraftforum(...)843851#entry11843851Fear is the grease of society.![]()
Weet iemand nou of er een register plugin van de minecraft versie 1.2 is
Wilt iemand die mij geven? Die link
Alvast bedankt![]()
Een wát?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef bartdodo het volgende:
Weet iemand nou of er een register plugin van de minecraft versie 1.2 is
Wilt iemand die mij geven? Die link
Alvast bedankt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: