Nee die wou ik gewoon als bevolking in de haven hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En testificates, als en soort slavenhandelaar. Wij Nederlanders hebben dat uitgevonden.
Ja die mis ik ook wel, helaas is die al sinds 15 november niet geupdatequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop dat die lumberjack mod snel terugkeert. Dan kan ik mijn kolenhandel weer opstarten.
Oeh dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook wel, helaas is die al sinds 15 november niet geupdateMisschien dat http://forums.bukkit.org/(...)es-1-2-3-r0-1.14463/ een optie is met het automatisch herplanten uitgezet?
Dat automatisch herplanten mag er ook wel bij hoor...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook wel, helaas is die al sinds 15 november niet geupdateMisschien dat http://forums.bukkit.org/(...)es-1-2-3-r0-1.14463/ een optie is met het automatisch herplanten uitgezet?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Lorrelies het volgende:
Euh... Sitethief is op 8 april jarig, niet op 8 maart
Neequote:
Ja dat is inderdaad grappig, maar plex leeft een maand verder en dat isquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Neewant grappig dat plexie een foutje maakt en dat we hem nu allemaal feliciteren.
Begrijp jij mij nou verkeerd of ik jou, ik snap er niks meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:04 schreef dannytimmer het volgende:
Ik zie op zijn avatar dat die man met een hele grote vlam blij is dat zegt volgens mij al genoeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
plaatje doet het niet hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
Niet waar man, volgens mij had je hem zelf geeneens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet waar man, volgens mij had je hem zelf geeneens door
Goed gespeeld mijn vrind, Goed gespeeld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeker geen shit. Ze noemen mij niet voor niets Watson.
hahahhahahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even dat ontopic plaatje dat ik zou posten.
[ afbeelding ]
Nee dat is donkerder.quote:
ah ja idd! cyan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |