Gecorrigeerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel verstand van tv's voor mijn doen is het hoe groter de tv hoe duurder
Rekenen kan je gewoon nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef Swiffer het volgende:
[..]
oh, want? je onderbouwt echt niets hè
Jij bent echt kankerdom hé?quote:
Moet je profiel alleen al zien met je swiffer troep man, je kan niet rekenen, je gaat in een topic een beetje de boel lopen afkraken wat wil je nog meer. Ga gewoon schoonmaken, zeker een turkquote:
Maar hoe groter staat niet voor beter.quote:
Ik gun jou ontzettend dat je gisteren bent afgezet met je kuttv. Ik hoop dat ie morgen ontploft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:59 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Moet je profiel alleen al zien met je swiffer troep man, je kan niet rekenen, je gaat in een topic een beetje de boel lopen afkraken wat wil je nog meer. Ga gewoon schoonmaken, zeker een turk
Snap ik, jij bent al blij met een aansteker zie ik op je avatar. Ik kan teminste 240 euro betalenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gun jou ontzettend dat je gisteren bent afgezet met je kuttv. Ik hoop dat ie morgen ontploft.
Nadenken kan jij ook niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:02 schreef FokNederland het volgende:
Danny je bent echt nog een klein kind, wat heeft een avatar met geld te maken.
TS is gewoon een leeghoofd die te achterlijk is om zelf na te denken. Dit heeft als gevolg dat al zijn topics uitlopen op nutteloos geblaat aangezien TS bij ieder kritiekpuntje gaat reageren met opmerkingen als "nou jij bent pas stomquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:02 schreef FokNederland het volgende:
Danny je bent echt nog een klein kind, wat heeft een avatar met geld te maken.
Nee, een VROUW van 27 , dus 11 jaar ouder dan jij, in de ICT. En nu kappen met je loze PM'squote:Op donderdag 8 maart 2012 16:59 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Moet je profiel alleen al zien met je swiffer troep man, je kan niet rekenen, je gaat in een topic een beetje de boel lopen afkraken wat wil je nog meer. Ga gewoon schoonmaken, zeker een turk
je kan geen nieuwe kopen anders had je beter kunnen doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Snap ik, jij bent al blij met een aansteker zie ik op je avatar. Ik kan teminste 240 euro betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |