Nee natuurlijk niet. Wie koopt er nou een tv met dode strepen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:15 schreef dannytimmer het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb een tv aangeschaft via marktplaats en ik vraag me af ik daar wel de juiste prijs voor betaald heb. Het gaat hier om een LG 1080P 42 Inch met twee dode strepen door het beeld heen. Ik heb hier 240 euro voor betaald. Juiste prijs?
Ik heb mn ps3 erop aangesloten en onder het gamen zie je er bijna niks van.quote:
Flikker op man. Ik heb teminste een tvquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Nee.
Ik had er nog geen 50 euro voor gegeven.
Oh wacht jij bent die ultieme troll.
Ik heb twee weken geleden een Sony Bravia 40" op MP gekocht voor 300. In nieuwstaat en met garantie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:43 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb mn ps3 erop aangesloten en onder het gamen zie je er bijna niks van.
Hoeveel betaal je voor een nieuwe?
wal een kapotte tv.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:44 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik heb teminste een tv
Dit. Nu kun je het als leergeld zien... Een kapotte tv kopen voor 240euro, zonde is mijn mening.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef BrandX het volgende:
Totaal niet relevant meer of je er wel of geen goede prijs voor hebt betaald, want je hebt het al betaald. Dus blijkbaar vond je het op dat moment het juiste bedrag c.q. had je het er voor over.
Dat je niet bijdehand genoeg bent om je jezelf dit vooraf af te vragen, voordat je het koopt, ligt helemaal bij jezelf.
Wat loop je te janken dan, als jij er blij mee bent dan is het toch goed? Al had je er het dubbele voor betaald.quote:
Teering lees me vraag dan, ik vraag alleen of ik teveel of te weinig hiervoor heb betaald en jullie gaan grappen maken van dat hij nog geen eens een 10tje waard isquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat loop je te janken dan, als jij er blij mee bent dan is het toch goed? Al had je er het dubbele voor betaald.
Rekenen kan je ook al niet..quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Swiffer het volgende:
Dus heb je sowieso 230,01 euro teveel betaald, lijkt me duidelijk.
Denk eens na dan en vraag je af hoeveel mensen jou geld voor een tv zouden betalen waar twee kapotte strepen op zitten. Ik denk dat je er 5 tientjes voor kan krijgen nog, maar het is met marktplaats etc altijd maar wat de gek er voor geeft. Net als met antiek of jonge kinderen: het hoeft opzich niks waard te zijn, er hoeft maar één iemand te zijn die er een ton voor over heeft om het waardevol te maken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Teering lees me vraag dan, ik vraag alleen of ik teveel of te weinig hiervoor heb betaald en jullie gaan grappen maken van dat hij nog geen eens een 10tje waard is
Ik heb niet zo veel verstand van tv's voor mijn doen is het hoe groter de tv hoe duurderquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef FokNederland het volgende:
Door deze vraag te stellen, weet je al dat je niet de juiste prijs betaald hebt.
Als je zo zeker was dat het een goede prijs was, had je het niet hier gevraagd.
Dan mag je mijn ouwe CRT op komen halen voor 2.000,-quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel verstand van tv's voor mijn doen is het hoe groter de tv hoe duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |