quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, die kun je veel wel via Youtube vinden ja. Ik vind er echt geen zak aan, ga liever buiten een flink stuk wandelen *zeker met dit weer*
En ik ben echt zo'n regeltante die verhuizen en administratie-shit enzo regelen heerlijk vindt, dus als je een vraag hebt, pm dan maar even
[..]
Uhmz, ik vind zowel koffie als cola niet echt een gezonde keuze voor je kind. Maar da's ieder voor zich.
[..]
Uhmz, zoethout en kaneel wel, maar sterrenmunt? Jugh!
Overigens was WonenBreburg vergeten te melden dat de verhuurmakelaar ziek was en hebben we dus 20 minuten gewacht, gebeld, nog eens 35 minuten gewacht en toen met iemand anders het contract getekend. Hoe dan ook: WE HEBBEN DE SLEUTELS!![]()
Xx
Doe dan het weekend van 20-22 april maar, dan ben ik er alquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Tink! Feli!
Even wat anders, als ik zo naar dat lijstje van de meet kijk, kom ik "centraal" ergens uit op de Veluwe.
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Noten 'mogen' geloof ik niet van Heller en ik ben gek op de choco-shake van Atkins, maar die durfde ik hier niet eens te noemen wegens de critici.
In de vorige periode dat ik het deed at ik amper van het brood, omdat ik daar idd ook honger van kreeg, nu grijp ik er naar als ik 'even makkelijk' wil doen omdat ik het ritme nog niet heb.
Nu ik gezien heb dat het op 15,9 zit ben ik me er idd van bewust dat dit wellicht ook mee werkt met het feit dat ik moeite heb die knop volledig om te zetten.
Tx!
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!
Whey protein ja. Zeker niet met melk, deze moet je met water aanlengen. Maar de smaak is heel afhankelijk van het merk, die van Nectar zijn écht lekker (wel beetje zoet).quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek.
Melk 'mag' nl ook niet dus die shakes moeten met water aangemaakt en dat is met whey echt geen doen.
Oh ik heb op het moment de Cherry, de vorige pot was strawberry zie ik net. Ken je die Maoam snoepjes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ik ga het eens in overweging nemen. Mijn man vind de whey-shakes op zich ook wel ok, dus als ik het niet weg krijg kan ik het nog op hem afschuiven. Heb jij de strawberry, of the strawberry-kiwi?
Hier bv : http://www.eiwitpoeder.nl/syntrax-nectarquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand een link naar die shakes?
In eerste instantie had ik ze voor mijn ketose dieet genomen, daar waren het tussendoortjes tussen O en L en tussen L en D. Zo zet ik ze eigenlijk nog steeds in, dus een paar dagen eens een shake ipv een salade of boterham, eventueel aangevuld met een kiwi. Je kan ze ook als lunch vervanger pakken (want echt, je hebt geen honger meer) maar ik ben niet zo pro-grote-maaltijden-vervangen-door-een-shake.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt! En hoe zet jij ze in Audrey?
Kmoet zo werken!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef deerntie het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan... Weekend! Heerlijk.
Tis nog best koud he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Zo. 3 kwartier gelopen met hond. Beweging ook weer gehad.
Alleen jammer dat het vanuit huis veel mooier weer lijkt dan dat het daadwerkelijk is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis nog best koud he.
Volgende week richting de 15 graden! Moet toch echt eens hardloopschoenen gaan aanschaffen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Zoooo, die zou ik een worst voorhouden, net zover weg dat hij er niet aan kan... Is dat diezelfde die ging flippen omdat hij de trap niet op kon omdat de leuning in de weg zat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals Freddie van "Ton of Love" op TLC
[ afbeelding ]
Kan geen kant op, die vrouw moet alles voor 'm doen, maar als ze iets niet naar zijn zin doet scheldt ie haar verrot
ik heb niet alle afleveringen gezienquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zoooo, die zou ik een worst voorhouden, net zover weg dat hij er niet aan kan... Is dat diezelfde die ging flippen omdat hij de trap niet op kon omdat de leuning in de weg zat?
hmmm was vorige week op TLC... kan verder niks vinden in de gids...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
OMFG wanneer komt dat op tv??
* droomvrouwtje is best een ramptoerist
*PING* Komkommer. Dat mis ik nog. Heerlijk. Dan hap je zo'n boterham een stuk makkelijker weg! Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa heeft net met moeite een KH-arme boterham weggewerkt met runderrookvlees en een shitload komkommer
En daar ben ik best trots op. Anders veel te weinig calorieen vandaag.
je valt ook niet onder de doelgroepquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Jarno het volgende:
TLC staat bij ons in de sportschool ook op. Vréselijke zender.
I guess. Enige jammere is dat op de andere TV's meestal Animal Planet of een soort intern infokanaal te zien is. Ik kijk dus meestal Animal Planet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt ook niet onder de doelgroep
augurk...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja, komkommer is goed. Geeft gelijk wat extra smaak, frisheid en vocht op zo'n droge boterham.
Kaas met komkommer is ook lekker.
Ik zie de naam vaak langskomen in OUD, maar heb zelf het genoegen om er iets op te kijken nog niet gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Jarno het volgende:
TLC staat bij ons in de sportschool ook op. Vréselijke zender.
Komkommer snijden met kaasschaaf is baas. Serieus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:10 schreef Jarno het volgende:
Kijk dat zie ik mezelf 's ochtends nog wel ff snel doen, een komkommer aan schijfjes snijden, of een tomaatje, of augurk idd.... Ha wat fijn dit!
.
Ieuw.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
augurk...
Ik heb nog steeds geen tussendoortje gevonden... kan kiezen tussen pure chocolade, koffiekoekjes, overdatum sultana en boterbabbelaars
Dan moet je zappenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
I guess. Enige jammere is dat op de andere TV's meestal Animal Planet of een soort intern infokanaal te zien is. Ik kijk dus meestal Animal Planet..
Die gasten die de afstandsbedieningen hebben zijn allemaal zo breed?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die gasten die de afstandsbedieningen hebben zijn allemaal zo breed?
Kan haast altijd, al aan de balie gevraagd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kan niet bij onze sportschool, kudt is dat
ik ben gewend dat het kan, maar op onze school staan die tv's gewon op vaste kanalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan haast altijd, al aan de balie gevraagd?
dat zou een utopie zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef Barreltje het volgende:
toch jammer dat de kilo's er niet net zo snel afvliegen als dat we(jullie) een topic vol posten
de tering!
Zelfde, maar met bakje kwark en daarna een cracker en nu nog neigingquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Mirjam het volgende:
ik had net de neiging om alles wat los en vast zit te gaan snaaien, gelukkig bood een banaan uitkomst!
bij mij godzijdank een stuk minderquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfde, maar met bakje kwark en daarna een cracker en nu nog neiging
Check BE's sigquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:39 schreef Jarno het volgende:
Mja ik ben er doorheen voor vandaag. Net m'n 2 mandarijnen erdoorheen gejaagd, waarvan 1 heel lekker en 1 heel vies. Maar goed ik mag over een uurtje al naar huis en dan vlug eten op tafel zetten dus.
Ik heb er net/nu aan toegegevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Mirjam het volgende:
ik had net de neiging om alles wat los en vast zit te gaan snaaien, gelukkig bood een banaan uitkomst!
russische roulette!quote:
ik eet ook salade en dit is de eerste keer sinds nieuwjaarsdag dat ik echt zin heb in friet arghquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik eet maaltijdsalade en vreemd genoeg heb ik daar gewoon meer zin in dan in frietjes
waarom neem je dan niet gewoon geen wijn? ik weet dat ik van wijn snaaierig word en ik neem het dus niet - een fles leegdrinken kan ik sowieso nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag geen frietjes, maar ook geen sporten dus dat heft elkaar een beetje op hahaha.
Wel een glaasje wijn, eens kijken of ik het kan beperken en niet meteen een hele fles leegdrink.
hm, ik heb altijd wel trekquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben we ineens allemaal trek hier? Ik stond net op met het plan om een klein patatje te gaan halen. Toen belde mn ma en had ik een half uur afleiding gelukkig. En ik krijg net een app van ML dat ie op tijd thuis is dus ik doe het toch maar niet.
Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan. Nooit zomaar in ieder geval, meestal in de Efteling enzo. Geen idee waar de patatdrang vandaan komt, heb m al een paar weken. Hou er niet eens zo van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, ik heb altijd wel trekdus het is maar goed dat ik er niet altijd op reageer. een patatje halen als snack heb ik echt nog NOOIT gedaan. als maaltijd vind ik t al slecht genoeg....
Omdat ik het graag drinkquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waarom neem je dan niet gewoon geen wijn? ik weet dat ik van wijn snaaierig word en ik neem het dus niet - een fles leegdrinken kan ik sowieso niet
Cuziwuzz'ntnekkid'aigt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
op je foto zag ik een slanke deerne hoor!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend had het eten klaar toen ik thuiskwam. Varkenshaas gorgonzola (lees: veel slagroom en gorgonzola) met een glas wijn en alles mooi gedektKon moeilijk zeggen dat ik dat liever niet eet
Het was heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pff en vandaag is bagger met eten, man heeft avonddienst dus ik had geen zin om te koken, bestel ik frieten had ik na 2 happen al weer genoeg, zonde geld eigenlijk.. Dus leef ik maar verder op wat crackers en water vandaagBe happy with the little things in life
Lekker! Eigen recept? Of met een boemboe?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
de rendang staat hier al de hele middag te pruttelen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo, thuis. Kan ik eindelijk reagerenJullie gaan hard.
Wat BE's dieet betreft; ik heb in alle jaren en jaren dat ik wetenschappelijke stukken heb gelezen over diëten en gezond eten de conclusie gemaakt dat het geen moer uit maakt wat voor dieet je volgt. Uiteindelijk draait het vooral om mindering van energie wat er in komt tov wat eruit gaat. En hoe je dat precies doet, dat is een detail. Dus kies vooral dát dieet wat bij je past en wat jij kan volhouden. Voor de één zal dat zijn 6 boterhammen te eten op een dag en voor de ander juist het schrappen van boterhammen. Er bestaat geen 'one size fits all' dieet. Hoe graag de mensen die rijk willen worden met de nieuwste variatie op oude koek je ook willen doen geloven.
En met een beetje gezond verstand snap je ook dat leven op een wortel en twee mandarijntjes niet slim is. Of dat afvallen met een schokapparaatje of gel voor op je huid ook niet echt gaat werken.
Echt wel! Dertig kilo! En 'gewoon' door je eetpatroon aan te passen, niet eens door zomaar ug uur te sporten.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
leuke foto, droomvrouwtje!
Hier weer 9 kilometer gestapt net
Nice, nooit meer terug dan. Hoe huge was je voor je begon?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef m@x het volgende:
Ruim 34 kilo hoor![]()
Ze zijn nu alweer een tijdje weg. Eigenlijk moet ik er medicijnen voor slikken maar daar krijg ik continu een gigantisch opgeblazen gevoel van dus die gebruik ik lekker niet. Dan liever af en toe een aanval.
Omdat ik Heller los liet, stopte met hardlopen en echt als een achterlijke ben gaan snoepen weer. Dat is echt mijn manco, niet een koekje of stukje chocola of wat, nee, meteen de hele rol en het liefst dan nog iets anders er achteraan. Totaal oncontroleerbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE, kun je achteraf verklaren waarom.het toch gebeurde?
nee, met een manquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Had er overheen gekeken, idd een leuke foto.
9 kilometer, wat goed zeg!Loop je met een hond ofzo? Ik in vind het nu nog niet prettig om buiten te wandelen in het donker.
Zoool mijn werk is af!Waarom ik dat nou niet gewoon onder werktijd doe...
En niet gesnaaid!
Nee , doe mij maar een glaasje waterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
Verjaardagen zijn altijd wel kut als je wilt afvallen idd.
Op een verjaardag ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:32 schreef deerntie het volgende:
Is kleinere beetjes eten geen optie dan?
tuurlijk wel, maar dan nog, misschien komen ze wel met vierkazentaart ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:32 schreef deerntie het volgende:
Is kleinere beetjes eten geen optie dan?
Ach, misschien valt het ook allemaal wel mee. Heb je zoiets al eerder gedaan dan? Zo ja, waar kwamen ze toen mee aan zetten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar dan nog, misschien komen ze wel met vierkazentaart ofzo
nee, 't is een nieuw initiatiefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, misschien valt het ook allemaal wel mee. Heb je zoiets al eerder gedaan dan? Zo ja, waar kwamen ze toen mee aan zetten?
Nou ik ben ook geen fan zoals je misschien weetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:37 schreef Jarno het volgende:
Ik heb gelukkig een schijthekel aan verjaardagen dus kom er bijna nooit maar morgen is die van m'n pa dus daar kom je slecht onderuit meestal..
ohh das twee dagen geledenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:20 schreef Jarno het volgende:
En toch snap ik nog steeds niet hoe je 's ochtends een kilo zwaarder kunt zijn door het eten van een pizza van, wat zou het zijn, 300 of 350 gram? Waarvan je vermoedelijk ook nog gewoon een gedeelte verbrand.
Daar gaat het inderdaad om, dat de lijn, over het geheel gezien, dalende is! Jij had toch 1x in de 2 weken een zondig dag ofzo? Kun je dat vandaag niet doen dan? Of heb je m al gehad?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, 't is een nieuw initiatief
maak me ook geen serieuze zorgen hoorben deze week toch alweer een kilo afgevallen, zolang de lijn blijft dalen vind ik het goed
VOCHTquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:20 schreef Jarno het volgende:
En toch snap ik nog steeds niet hoe je 's ochtends een kilo zwaarder kunt zijn door het eten van een pizza van, wat zou het zijn, 300 of 350 gram? Waarvan je vermoedelijk ook nog gewoon een gedeelte verbrand.
Ach dat zweet je er gewoon weer uit in de sportschool toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
VOCHT
Door zout vet eten hou je veel meer vocht vast
Klopt, morgen is ook de zondigdag, maar we zijn een beetje laks geweest want we hebben 2 zondigdagen extra gehad... De eerste keer omdat ie me ten huwelijk vroeg met een champagneontbijt (daar ga je alquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:23 schreef deerntie het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad om, dat de lijn, over het geheel gezien, dalende is! Jij had toch 1x in de 2 weken een zondig dag ofzo? Kun je dat vandaag niet doen dan? Of heb je m al gehad?
Wel zoooooo liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, morgen is ook de zondigdag, maar we zijn een beetje laks geweest want we hebben 2 zondigdagen extra gehad... De eerste keer omdat ie me ten huwelijk vroeg met een champagneontbijt (daar ga je al) en de tweede keer omdat ik in Maastricht ging shoppen met mijn moeder en SQ+moeder+terras = alcohol, dus mja, wil het dit weekend zoveel mogelijk beperken
zo ongelooflijk herkenbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik Heller los liet, stopte met hardlopen en echt als een achterlijke ben gaan snoepen weer. Dat is echt mijn manco, niet een koekje of stukje chocola of wat, nee, meteen de hele rol en het liefst dan nog iets anders er achteraan. Totaal oncontroleerbaar.
Ik ben heel makklijk uit mijn ritme te brengen, daarom baal ik er ook van dat ik zondag weer weg moet voor mijn werk want het kost me daarna weer bijna een week voor ik terug in het ritme ben. En zeker sporten schiet er dan zo makkelijk bij in ook.
Misschien toch Beck er eens bijpakken dan... ik klink alsof ik aandelen heb, maar echt er staat zoveel bruikbaars in dat boek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik Heller los liet, stopte met hardlopen en echt als een achterlijke ben gaan snoepen weer. Dat is echt mijn manco, niet een koekje of stukje chocola of wat, nee, meteen de hele rol en het liefst dan nog iets anders er achteraan. Totaal oncontroleerbaar.
Ik ben heel makklijk uit mijn ritme te brengen, daarom baal ik er ook van dat ik zondag weer weg moet voor mijn werk want het kost me daarna weer bijna een week voor ik terug in het ritme ben. En zeker sporten schiet er dan zo makkelijk bij in ook.
Geficiteerd! Wel begrijpelijk dat je het dan wilt beperken ja. Maar het zal vast wel goed komen! Zeker als je 6 gangen eet, is het wel mogelijk om van bepaalde gangen dan toch net wat minder te eten. Je zult vast geen honger lijden!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, morgen is ook de zondigdag, maar we zijn een beetje laks geweest want we hebben 2 zondigdagen extra gehad... De eerste keer omdat ie me ten huwelijk vroeg met een champagneontbijt (daar ga je al) en de tweede keer omdat ik in Maastricht ging shoppen met mijn moeder en SQ+moeder+terras = alcohol, dus mja, wil het dit weekend zoveel mogelijk beperken
oooh nee drie gangen, sorry!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef deerntie het volgende:
[..]
Geficiteerd! Wel begrijpelijk dat je het dan wilt beperken ja. Maar het zal vast wel goed komen! Zeker als je 6 gangen eet, is het wel mogelijk om van bepaalde gangen dan toch net wat minder te eten. Je zult vast geen honger lijden!
Dat moet ik ook echt weer gaan doen, staan zoveel goede dingen inquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien toch Beck er eens bijpakken dan... ik klink alsof ik aandelen heb, maar echt er staat zoveel bruikbaars in dat boek.
Maandagochtend is gratis? Deden wij ook? Je gaat toch geen 15k uitgeven aan een trouwerij ofzo he?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd. Maar ben nu de kosten aan het berekenen
Heb je zo veel eisen dan, dat het zo veel gaat kosten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd. Maar ben nu de kosten aan het berekenen
Ja doei, ik wil wel een leuk feestje geven met leuke mensen, en die drinken allemaal voor veel geldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maandagochtend is gratis? Deden wij ook? Je gaat toch geen 15k uitgeven aan een trouwerij ofzo he?
helemaal niet, alleen leuk, tof ende gezellig met velen alcohol!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:49 schreef deerntie het volgende:
[..]
Heb je zo veel eisen dan, dat het zo veel gaat kosten?
Nee, de behoefte aan een feestje snap ik. Maar dat iets als trouwens opeens reden is om 10k of gekker uit te geven (echt! heel! veel! geld!) en de perfecte dag proberen te creeeren en dan zo'n malle jurk en apenpak etc, dat snap ik niet nee. Stort die 10k in een studiefonds voor je kind ofzo denk ik dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je een megavet gezellig loik feest wil geven?
Saaierd![]()
Ik heb wel een ring, maar die heb ik voor mijn verjaardag gekregen dus dat telt zeker nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, de behoefte aan een feestje snap ik. Maar dat iets als trouwens opeens reden is om 10k of gekker uit te geven (echt! heel! veel! geld!) en de perfecte dag proberen te creeeren en dan zo'n malle jurk en apenpak etc, dat snap ik niet nee. Stort die 10k in een studiefonds voor je kind ofzo denk ik dan.
Wij hebben geeneens ringen..
tsja, we kunnen het betalen, en we vinden het leuk, en je doet het maar 1 keer, dus achquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, de behoefte aan een feestje snap ik. Maar dat iets als trouwens opeens reden is om 10k of gekker uit te geven (echt! heel! veel! geld!) en de perfecte dag proberen te creeeren en dan zo'n malle jurk en apenpak etc, dat snap ik niet nee. Stort die 10k in een studiefonds voor je kind ofzo denk ik dan.
Wij hebben geeneens ringen..
Wij zijn vooral getrouwd omdat er een kleine aankwam (na 6 jaar samen) en we geen zin hadden in allerlei geregel. Als je trouwt zijn opeens heel veel dingen geregeld en dat is gewoon handig (en ook de bedoeling van het huwelijk - mits je niet gelooft). Ochtendje gemeentehuis, daarna lunch gedaan met ouders, broers en zussen en wat goede vrienden en iedereen kon weer verder met z'n leven. Nu ruim 10 jaar samen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb wel een ring, maar die heb ik voor mijn verjaardag gekregen dus dat telt zeker niet
Ben niet getrouwd...
pffff Dat is mijn jaarsalaris joh! (ben studentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja doei, ik wil wel een leuk feestje geven met leuke mensen, en die drinken allemaal voor veel geld
[..]
helemaal niet, alleen leuk, tof ende gezellig met velen alcohol!![]()
Toch zit je al heeeeel snel aan de 10k
Kan inderdaad een prima reden zijn en helemaal om het zo heerlijk kleinschalig aan te pakken. Wij hebben gewoon erkenning, ouderlijk gezag en testament geregeld toen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn vooral getrouwd omdat er een kleine aankwam (na 6 jaar samen) en we geen zin hadden in allerlei geregel. Als je trouwt zijn opeens heel veel dingen geregeld en dat is gewoon handig (en ook de bedoeling van het huwelijk - mits je niet gelooft). Ochtendje gemeentehuis, daarna lunch gedaan met ouders, broers en zussen en wat goede vrienden en iedereen kon weer verder met z'n leven. Nu ruim 10 jaar samen..
Om in die trouwjurk te passen zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij verdienen 2 keer modaal, dan mag het![]()
![]()
Goed, over en terug naar dieten.
nee, want ik was al aan het afvallen voordat dit besluit kwam, het is enkel een extra stok achter de deurquote:
Ja Precies dat. Ik word niet dik van dat ene koekje, het is de rest wat erachteraan komt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg ook zoveel mogelijk nee tegen 1 koekje/snoepje/chipje/borrelnootje en dergelijke. Want ik kan het ook niet bij 1 houden. Nee zeggen vind ik makkelijk, maar er ontstaat een soort vreetdrang als ik er eenmaal één eet. En mensen snappen dat amper, want dringen dan aan 'één maakt echt niets uit hoor, daar word je niet dik van'. Jawel, ik wel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien toch Beck er eens bijpakken dan... ik klink alsof ik aandelen heb, maar echt er staat zoveel bruikbaars in dat boek.
Wij hadden een tijdje terug een zak chips uit 1 of ander boodschappen pakket in echt een afschuwelijke experimentele smaak. Maar toch moest -ie leeg he. Ik snap dat ook niet. Volgens mij kun je gewoon een beetje 'high' worden door alle troep (E zooi) die erin zit waardoor je rem eraf vliegt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:08 schreef Sjeen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar vind je die koekjes/chippies/borrelnootjes ook echt echt lekker? Er zijn genoeg dingen die ik wel lust, maar die ik eigenlijk niet echt echt lekker vind. En dat maakt het zoveel gemakkelijker om te weigeren... Ik zeg gewoon dat ik het niet lekker (genoeg) vind ipv dat ik aangeef dat ik het niet wil eten omdat ik wil afvallen.
Ja, dat snap ik... de aandacht is hier in 2010-2011 ook meer richting Isa gegaan dan mijn gewicht. Puur omdat het op school niet lekker draaide, dat is dit jaar gelukkig beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Hij staat hoog op de to do lijst, maar 'Raising Boys' had wat meer prioriteit.
En die jurk is mooooiiii!quote:SQ, trouwen is leuk! Gefeliciteerd!
En ik had mijn eigen jurk genaaid!En die paste ik twee jaar geleden mooi weer! Heb hem aangehad toen we voor ons 5-jarige jubileum uit eten gingen.
(Geen witte, dan gaat dat wat makkelijker.)
Nou ik zit nog in het stadium dat ik er maar beter helemaal niet aan kan beginnen dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef Sjeen het volgende:
@Jarno, ik ben inmiddels zelfs zover dat ik een volledige volle zak chips/koekjes/snoep gewoon wegflikker als het niet lekker genoeg is. Het is haast snobistisch
Helemaal gelijk hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou ik zit nog in het stadium dat ik er maar beter helemaal niet aan kan beginnen dus..
Mijn oorspronkelijke streefgewicht was 70 en daar zit ik nu op. Nu heb ik het bijgesteld naar 65. Daar wil ik op zitten als ik eind juli op vakantie ga.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef deerntie het volgende:
Goedzo m@x! Wat is je huidige streefgewicht nu dan?
Superduper m@x! 65... ik was volgens mij 19 toen ik dat woogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke streefgewicht was 70 en daar zit ik nu op. Nu heb ik het bijgesteld naar 65. Daar wil ik op zitten als ik eind juli op vakantie ga.Blij
![]()
Oh ja, trouwjurken. De mijne hangt nu bijna precies 10 jaar in de kast en is inmiddels veels te groot. Maar ik hoef hem toch niet meer uit. Nouja, misschien voor een mislukkingen-themafeestje
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke streefgewicht was 70 en daar zit ik nu op. Nu heb ik het bijgesteld naar 65. Daar wil ik op zitten als ik eind juli op vakantie ga.Blij
![]()
Dat is het plan jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef m@x het volgende:
Mag hoor P. Kom je morgenavond ook Kraaien kijken?
Oh, zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef m@x het volgende:
Maar volgende week vast wel. En anders de week daarna gewoon
oh die heb ik ook, maar dan per dagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef m@x het volgende:
Oh wauw, zoiets heb ik ook, maar dan handgeschreven
Ben jij helderziendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, zeker
Ik ben een gewichtsautist he
https://docs.google.com/s(...)CVmdpUU5kdmxfc3JYQ2c
21 kilo kwijtraken zonder extreme dingen in 3 maanden tijd kan gewoon bijna niet. Dat lukt mij alleen als ik 3 maanden permanent buikgriep heb. MIsschien is je lijf nu toch in de spaarstand geschoten omdat het te hard ging.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Sometimes het volgende:
Bleh, ik sta even stil. Ging heel lekker, zo'n 21 kilo kwijt geraakt in 3 maanden zonder extreme dingen te doen.
Sta nu bijna 2 weken stil, merk toch dat het dan wat lastiger is om gemotiveerd te blijven.
Hopen dat het een tijdelijke stilstand is.
Die heb ik in google docs staan en mijn gewicht hou ik bij in Libra appquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef m@x het volgende:
Kolom toevoegen dan! Ik heb ook nog 2 hele schriften vol met wat ik per dag gegeten heb![]()
ligt er aan hoe veel overgewicht je hebt, blijf ik zeggen. 21 kilo afvallen vanuit een BMI van 35 is heel anders dan vanuit een BMI van 50+quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:59 schreef m@x het volgende:
[..]
21 kilo kwijtraken zonder extreme dingen in 3 maanden tijd kan gewoon bijna niet. Dat lukt mij alleen als ik 3 maanden permanent buikgriep heb. MIsschien is je lijf nu toch in de spaarstand geschoten omdat het te hard ging.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef m@x het volgende:
Kolom toevoegen dan! Ik heb ook nog 2 hele schriften vol met wat ik per dag gegeten heb![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, zeker
ik heb een hendig sjieke trapkast waar naast die zooi alleen maar plastic tassen en kapotte stofzuigers in liggen, ik kom er dus niet regelmatigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Isabeau het volgende:
SQ, heb jij lekkers in huis liggen?![]()
Ik kan dat ècht niet! IK eet alles op.
Ik kom van 155 kilo, dat zal verschil maken (absoluut is het veel, relatief valt dat nog mee).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:59 schreef m@x het volgende:
[..]
21 kilo kwijtraken zonder extreme dingen in 3 maanden tijd kan gewoon bijna niet. Dat lukt mij alleen als ik 3 maanden permanent buikgriep heb. MIsschien is je lijf nu toch in de spaarstand geschoten omdat het te hard ging.
Nicequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, zeker
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die heb ik ook, maar dan per dag![]()
![]()
Voor het extra auti gehalte betekent het ook nog dat ik 4 BMI-punten gezakt ben
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef m@x het volgende:
Ik geef je morgen wel even een enorme schop onder je kont. Je bent er nog steeds 10 kwijt en de rest raak je ook wel weer kwijt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentjeApart tooltje voor op mijn iPhone
[..]
Hier nog eentjeApart tooltje voor op mijn iPhone
![]()
Werkte heel goed. Ben er 22 kg mee afgevallenTot mijn motivatie opeens wegwas, er een nieuwe baan kwam en er nogal veel drukte en stress op me afkwam. Toen zat er weer 12 kg bij
![]()
Ik ben zo autist die van elke hap weet hoeveel kcals te ze bevattenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef m@x het volgende:
Ik gebruik nu calorieteller op mijn telefoon. Had ik eerder moeten weten, dan had ik vanaf het begin zo'n mooi grafiekje gehad
Ja echt? ik zou geen leven meer hebben...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo autist die van elke hap weet hoeveel kcals te ze bevattenGeen telefoon voor nodig.
dat is niet autistisch..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo autist die van elke hap weet hoeveel kcals te ze bevattenGeen telefoon voor nodig.
Ja, het is soms ook erg frustrerend. En mensen worden er wel eens gek van. Het is gewoon informatie dat in mijn hoofd zit er er niet meer uit wil (maar dat heb ik met veel dingen hoor! als ik iets lees onthoud ik het gewoon, ik ben slecht in vergeten)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja echt? ik zou geen leven meer hebben...
mja, het is ook een kwestie van programmeren in mijn ogen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het is soms ook erg frustrerend. En mensen worden er wel eens gek van. Het is gewoon informatie dat in mijn hoofd zit er er niet meer uit wil (maar dat heb ik met veel dingen hoor! als ik iets lees onthoud ik het gewoon, ik ben slecht in vergeten)
Och, ik heb toch beide etiketjes, who caresquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is niet autistisch..
dat heet een eetstoornis![]()
Och... het onthouden is met tentamens erg gemakkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mja, het is ook een kwestie van programmeren in mijn ogen...
Dan weet die vriendin hoe ze goede feesten moet houdenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Dat feestje klinkt als de feestjes bij een vriendin van mij, CotS!Maar dan wel met wijn
Maar heb er nog nooit iemand dronken gezien.
Ow, zeker hoor... maar je hoeft niet alles te lezen he. Je kunt ook heel eenvoudig besluiten de informatie niet eens tot je te nemen, dan onthoud je het ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... het onthouden is met tentamens erg gemakkelijk
dan moet je geen prefab dingen kopen maar gewoon vers, scheelt veelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is zeker waar en om heel eerlijk te zijn vind ik het heel erg vervelend dat ze tegenwoordig overal met grote etiketten vertellen hoeveel kcals voedsel bevat, want automatisch ga ik mijn keuze daarop baseren
nope, dat heb ik allemaal al tussen mijn oren zittenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef Mirjam het volgende:
vroeger had ik zoeen kneiterhandig boekje, met producten,de calorieen, en de eventuele gezondere keuzes enzo.
hebben jullie ook zoiets?![]()
wat knapquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, dat heb ik allemaal al tussen mijn oren zitten
Wat SQ zegt... als ik kook dan is er 95% van de tijd geen etiket te vinden op de producten die ik gebruik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is zeker waar en om heel eerlijk te zijn vind ik het heel erg vervelend dat ze tegenwoordig overal met grote etiketten vertellen hoeveel kcals voedsel bevat, want automatisch ga ik mijn keuze daarop baseren
al doende leer je, en met gezond verstand en logica kom je ook al best verquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat knap
ik onthou dat niet, sta altijd op alle verpakkingen in de super te kijken
melk? yoghurt? rijst? pasta?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat SQ zegt... als ik kook dan is er 95% van de tijd geen etiket te vinden op de producten die ik gebruik.
daar heb ik 's avonds echt de puf niet voor hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Best verbazingwekkend hoe weinig producten er in mijn huis komen met meer dan 1 of 2 ingrediënten! Maar goed, dat maakt het uitrekenen hoeveel energie je binnen krijgt ook ingewikkeld, want ik kook wel alles zelf en dan vrijwel nooit AGV, maar dingen met veel ingrediënten door elkaar.
Ik lees geen chinees... dus de rijst zal heus een etiket hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
melk? yoghurt? rijst? pasta?
maak je allemaal zelf
Woord omhoog!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is niet autistisch..
dat heet een eetstoornis![]()
hahah..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
rijst en pasta is redelijk standaard rond de 350 kcal per 100 gram onbereid product. Dat is gewoon basiskennis
voor mij nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
rijst en pasta is redelijk standaard rond de 350 kcal per 100 gram onbereid product. Dat is gewoon basiskennis
Jij noemt het basiskennis, mij zal het werkelijk worst wezenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nee gek, geen sorry zeggen! Ik bedoel alleen maar dat iedereen er anders mee omgaatquote:
Ik weet dat soort dingen ook echt nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Proficiat... Ik heb wel een levenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ken al die kcal's uit mijn hoofd. En ik ben niet dik. Jullie doen de wiskunde.
Ik ken de meeste ongeveer wel, maar calorien zeggen niet alles. Als ik daarop moest letten kon ik nooit een handje nootjes pakken, ik weet wel beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ken al die kcal's uit mijn hoofd. En ik ben niet dik. Jullie doen de wiskunde.
In de vier jaar dat ik op mezelf woon is dit mijn tweede kant-en-klare maaltijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je geen prefab dingen kopen maar gewoon vers, scheelt veel
Si, thanks! Fokhuwelijken ftwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
SQ en bleiblei gaan trouwen?Gefeliciteerd!
lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ondertussen blijven jullie toch samen
He op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
thnx, duurt nog wel even hoor, 31 mei 2013
Och, wij hebben ook anderhalf jaar 'moeten' wachtenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
thnx, duurt nog wel even hoor, 31 mei 2013
Nice! Gefeliquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
He op mijn verjaardag
Wij gaan wss juli 2013 trouwen
Thnxquote:
cool! Kunnen we volgend voorjaar samen bridezilla-enquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
He op mijn verjaardag
Wij gaan wss juli 2013 trouwen
Ik heb zekerheid in het leven nodig en ik heb geen talent hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Thnx
En wat betreft conservatorium, ik heb kunstacademie gedaan dus ik weet wat je bedoelt haha! Maar het heeft me ook veel opgeleverd en met een beetje creativiteit kan je er alle kanten mee uit.
Netjes!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo blij met dit topic he! Ik ben echt supergemotiveerd.
Ik stond net onder het mom van 'ach wat maakt het uit' gedachtenloos de laatste drie plakjes worst van het schaaltje in mijn mik te stoppen toen brood voor de kinderen maakte, maar ik heb ze nog voor ik beet uit mijn mond gehaald.Niet nodig!
is logopedie eigenlijk een studie met baan zekerheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
CotS, ze zullen je dat toch niet vragen als je geen talent had?
You go girl!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stond net onder het mom van 'ach wat maakt het uit' gedachtenloos de laatste drie plakjes worst van het schaaltje in mijn mik te stoppen toen brood voor de kinderen maakte, maar ik heb ze nog voor ik beet uit mijn mond gehaald.Niet nodig!
haha ja dat zal wat wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cool! Kunnen we volgend voorjaar samen bridezilla-encongratz!!
Aww, het is ook rot allemaalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook een beetje een rare dag. Overvalleen door verdriet net. Alweer.
Vanavond een feestje, dat is wel leuk.
Morgen zie ik enorm tegenop. Mijn ex-schoonvader komt mijn laatste spullen brengen, en dat voelt heel eng.
Qua eten, tja. op dit soort momenten moet ik altijd opletten dat ik niet stop met eten.
Ontbijt was 2 crackers met kaas. Heb ook al een halve liter water op (met een klein beetje ranja, anders is t niet te zuipen)
goed zo!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
en dit!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
CotS, ze zullen je dat toch niet vragen als je geen talent had?
Tsja het zijn je eigen keuzes. Door mijn diploma heb ik 2 jaar les gegeven in het voortgezet onderwijs en met zeer moeilijk opvoedbare kinderen, dan voel je je wel nuttig voor de maatschappijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb zekerheid in het leven nodig en ik heb geen talent hoor!
Daarnaast is muziek een hobby, een zeer leuke hobby. Het is dat ik nu tussen twee opleidingen in zit en daarom dit doe, anders had ik zelfs hier niet voor gekozen. Ik wil nuttig zijn in de maatschappij (en ik zeg absoluut niet dat kunstzinnige mensen dat niet zijn, alleen voor mezelf wil ik ook genoeg voldoening hebben) Volgend jaar werp ik me op de logopedie
Maar de verleiding is aanwezig...
Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikantquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhmmm... naja... ik vind zelf dat ik te weinig talent heb
En ik ga geen conservatorium doen, want ik kan geen voldoening uit een dergelijke carrière halen.
Logopedie is voldoende werk in, zeker de kant op waar ik in wil (revalidatie).
http://nevo-online.rivm.nl/quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef Mirjam het volgende:
vroeger had ik zoeen kneiterhandig boekje, met producten,de calorieen, en de eventuele gezondere keuzes enzo.
hebben jullie ook zoiets?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |