quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, die kun je veel wel via Youtube vinden ja. Ik vind er echt geen zak aan, ga liever buiten een flink stuk wandelen *zeker met dit weer*
En ik ben echt zo'n regeltante die verhuizen en administratie-shit enzo regelen heerlijk vindt, dus als je een vraag hebt, pm dan maar even
[..]
Uhmz, ik vind zowel koffie als cola niet echt een gezonde keuze voor je kind. Maar da's ieder voor zich.
[..]
Uhmz, zoethout en kaneel wel, maar sterrenmunt? Jugh!
Overigens was WonenBreburg vergeten te melden dat de verhuurmakelaar ziek was en hebben we dus 20 minuten gewacht, gebeld, nog eens 35 minuten gewacht en toen met iemand anders het contract getekend. Hoe dan ook: WE HEBBEN DE SLEUTELS!![]()
Xx
Doe dan het weekend van 20-22 april maar, dan ben ik er alquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Tink! Feli!
Even wat anders, als ik zo naar dat lijstje van de meet kijk, kom ik "centraal" ergens uit op de Veluwe.
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Noten 'mogen' geloof ik niet van Heller en ik ben gek op de choco-shake van Atkins, maar die durfde ik hier niet eens te noemen wegens de critici.
In de vorige periode dat ik het deed at ik amper van het brood, omdat ik daar idd ook honger van kreeg, nu grijp ik er naar als ik 'even makkelijk' wil doen omdat ik het ritme nog niet heb.
Nu ik gezien heb dat het op 15,9 zit ben ik me er idd van bewust dat dit wellicht ook mee werkt met het feit dat ik moeite heb die knop volledig om te zetten.
Tx!
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!
Whey protein ja. Zeker niet met melk, deze moet je met water aanlengen. Maar de smaak is heel afhankelijk van het merk, die van Nectar zijn écht lekker (wel beetje zoet).quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek.
Melk 'mag' nl ook niet dus die shakes moeten met water aangemaakt en dat is met whey echt geen doen.
Oh ik heb op het moment de Cherry, de vorige pot was strawberry zie ik net. Ken je die Maoam snoepjes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ik ga het eens in overweging nemen. Mijn man vind de whey-shakes op zich ook wel ok, dus als ik het niet weg krijg kan ik het nog op hem afschuiven. Heb jij de strawberry, of the strawberry-kiwi?
Hier bv : http://www.eiwitpoeder.nl/syntrax-nectarquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand een link naar die shakes?
In eerste instantie had ik ze voor mijn ketose dieet genomen, daar waren het tussendoortjes tussen O en L en tussen L en D. Zo zet ik ze eigenlijk nog steeds in, dus een paar dagen eens een shake ipv een salade of boterham, eventueel aangevuld met een kiwi. Je kan ze ook als lunch vervanger pakken (want echt, je hebt geen honger meer) maar ik ben niet zo pro-grote-maaltijden-vervangen-door-een-shake.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt! En hoe zet jij ze in Audrey?
Kmoet zo werken!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef deerntie het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan... Weekend! Heerlijk.
Tis nog best koud he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Zo. 3 kwartier gelopen met hond. Beweging ook weer gehad.
Alleen jammer dat het vanuit huis veel mooier weer lijkt dan dat het daadwerkelijk is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis nog best koud he.
Volgende week richting de 15 graden! Moet toch echt eens hardloopschoenen gaan aanschaffen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Zoooo, die zou ik een worst voorhouden, net zover weg dat hij er niet aan kan... Is dat diezelfde die ging flippen omdat hij de trap niet op kon omdat de leuning in de weg zat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals Freddie van "Ton of Love" op TLC
[ afbeelding ]
Kan geen kant op, die vrouw moet alles voor 'm doen, maar als ze iets niet naar zijn zin doet scheldt ie haar verrot
ik heb niet alle afleveringen gezienquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zoooo, die zou ik een worst voorhouden, net zover weg dat hij er niet aan kan... Is dat diezelfde die ging flippen omdat hij de trap niet op kon omdat de leuning in de weg zat?
hmmm was vorige week op TLC... kan verder niks vinden in de gids...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
OMFG wanneer komt dat op tv??
* droomvrouwtje is best een ramptoerist
*PING* Komkommer. Dat mis ik nog. Heerlijk. Dan hap je zo'n boterham een stuk makkelijker weg! Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa heeft net met moeite een KH-arme boterham weggewerkt met runderrookvlees en een shitload komkommer
En daar ben ik best trots op. Anders veel te weinig calorieen vandaag.
je valt ook niet onder de doelgroepquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Jarno het volgende:
TLC staat bij ons in de sportschool ook op. Vréselijke zender.
I guess. Enige jammere is dat op de andere TV's meestal Animal Planet of een soort intern infokanaal te zien is. Ik kijk dus meestal Animal Planet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt ook niet onder de doelgroep
augurk...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja, komkommer is goed. Geeft gelijk wat extra smaak, frisheid en vocht op zo'n droge boterham.
Kaas met komkommer is ook lekker.
Ik zie de naam vaak langskomen in OUD, maar heb zelf het genoegen om er iets op te kijken nog niet gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:05 schreef Jarno het volgende:
TLC staat bij ons in de sportschool ook op. Vréselijke zender.
Komkommer snijden met kaasschaaf is baas. Serieus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:10 schreef Jarno het volgende:
Kijk dat zie ik mezelf 's ochtends nog wel ff snel doen, een komkommer aan schijfjes snijden, of een tomaatje, of augurk idd.... Ha wat fijn dit!
.
Ieuw.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
augurk...
Ik heb nog steeds geen tussendoortje gevonden... kan kiezen tussen pure chocolade, koffiekoekjes, overdatum sultana en boterbabbelaars
Dan moet je zappenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
I guess. Enige jammere is dat op de andere TV's meestal Animal Planet of een soort intern infokanaal te zien is. Ik kijk dus meestal Animal Planet..
Die gasten die de afstandsbedieningen hebben zijn allemaal zo breed?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die gasten die de afstandsbedieningen hebben zijn allemaal zo breed?
Kan haast altijd, al aan de balie gevraagd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kan niet bij onze sportschool, kudt is dat
ik ben gewend dat het kan, maar op onze school staan die tv's gewon op vaste kanalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan haast altijd, al aan de balie gevraagd?
dat zou een utopie zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef Barreltje het volgende:
toch jammer dat de kilo's er niet net zo snel afvliegen als dat we(jullie) een topic vol posten
de tering!
Zelfde, maar met bakje kwark en daarna een cracker en nu nog neigingquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Mirjam het volgende:
ik had net de neiging om alles wat los en vast zit te gaan snaaien, gelukkig bood een banaan uitkomst!
bij mij godzijdank een stuk minderquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfde, maar met bakje kwark en daarna een cracker en nu nog neiging
Check BE's sigquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:39 schreef Jarno het volgende:
Mja ik ben er doorheen voor vandaag. Net m'n 2 mandarijnen erdoorheen gejaagd, waarvan 1 heel lekker en 1 heel vies. Maar goed ik mag over een uurtje al naar huis en dan vlug eten op tafel zetten dus.
Ik heb er net/nu aan toegegevenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Mirjam het volgende:
ik had net de neiging om alles wat los en vast zit te gaan snaaien, gelukkig bood een banaan uitkomst!
russische roulette!quote:
ik eet ook salade en dit is de eerste keer sinds nieuwjaarsdag dat ik echt zin heb in friet arghquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik eet maaltijdsalade en vreemd genoeg heb ik daar gewoon meer zin in dan in frietjes
waarom neem je dan niet gewoon geen wijn? ik weet dat ik van wijn snaaierig word en ik neem het dus niet - een fles leegdrinken kan ik sowieso nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag geen frietjes, maar ook geen sporten dus dat heft elkaar een beetje op hahaha.
Wel een glaasje wijn, eens kijken of ik het kan beperken en niet meteen een hele fles leegdrink.
hm, ik heb altijd wel trekquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben we ineens allemaal trek hier? Ik stond net op met het plan om een klein patatje te gaan halen. Toen belde mn ma en had ik een half uur afleiding gelukkig. En ik krijg net een app van ML dat ie op tijd thuis is dus ik doe het toch maar niet.
Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan. Nooit zomaar in ieder geval, meestal in de Efteling enzo. Geen idee waar de patatdrang vandaan komt, heb m al een paar weken. Hou er niet eens zo van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, ik heb altijd wel trekdus het is maar goed dat ik er niet altijd op reageer. een patatje halen als snack heb ik echt nog NOOIT gedaan. als maaltijd vind ik t al slecht genoeg....
Omdat ik het graag drinkquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waarom neem je dan niet gewoon geen wijn? ik weet dat ik van wijn snaaierig word en ik neem het dus niet - een fles leegdrinken kan ik sowieso niet
Cuziwuzz'ntnekkid'aigt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
op je foto zag ik een slanke deerne hoor!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend had het eten klaar toen ik thuiskwam. Varkenshaas gorgonzola (lees: veel slagroom en gorgonzola) met een glas wijn en alles mooi gedektKon moeilijk zeggen dat ik dat liever niet eet
Het was heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |