Ze kraken onze duivies afquote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef APK het volgende:
Bij ons in de stad voeren ze die smerige daklozen als het koud is
Dan heeft ze nog mazzel dat ze niet drie keer per jaar eieren leggenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus heeft aan het balkon van haar flat een soort nest gemaakt... elk jaar komt het kleintje van het vorigje jaar weer terug als volwassen duif en legt er weer een paar eieren.
Lief verhaal he?
Maar die stront![]()
Volgens mij roekoeroekoe-en ze alleen als ze nog een mokkeltje moeten versieren, als dat eenmaalquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Duiven zijn heel erg vies EN ze maken teveel lawaai, dat roekoeroekoe word je helemaal gek van soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hidekazu Ogasawara plant op een strand bloemen in het zand.
Bij de tsunami kwamen zijn kleindochter, vrouw en moeder om het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu kan ik rustig slapen![]()
Ik denk dat .Hidekazu Ogasawara dat nog niet kwam, but hé who the fuck gives a shit![]()
Toen ik nog in Amsterdam Noord woonde, was het nog veel erger, in vond hele nesten op balkonquote:Op zondag 11 maart 2012 23:38 schreef APK het volgende:
Als je al van een beetje 'Roekoe' overstuur raakt dan moet je gewoon niet in de stad gaan wonen![]()
Oh wacht...
Duurt toch langer de nasleep van zo'n ingreep dan verwacht?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Toch weer thuis helaas vandaagvolgens mij heb ik koorts, ik lig op de bank series tv te kijken en af en toe even op FOK! gluren.
Dat OF het is het griepje dat heerst dat er overheen is gekomen, doordat ik natuurlijk minder weerstand heb nu.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt toch langer de nasleep van zo'n ingreep dan verwacht?
Beterschap.
Beterschap en kijkse en gluurse etc etcquote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Wat dacht je van de krolse katten, ook zo erg, dat geluid gaat door merg en been, alsof een baby keihard aan het janken is.
Toch weer thuis helaas vandaagvolgens mij heb ik koorts, ik lig op de bank series tv te kijken en af en toe even op FOK! gluren.
Hier is het heerlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil trouwens musjes terug in de tuin hier. nog weinig resultaat, wel .... ja ja, duiven en eksters. Verder weinig mus, roodborstje en koolmeesje... en dat terwijl ik een superhuisje heb. Hoor ze wel iedere morgen en avond, dus dat is alvast iets.
En waar is die beloofde zon en de beloofde 20 graden? Liegenaars zijn het!
Het schijnt dat mussen uit tuinen verdwijnen omdat we door de jaren heen over zijn gestapt op een ander type dakpan en ze kunnen er nu geen nestjes meer in maak. Er zijn speciale mussenkasten te koop.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil trouwens musjes terug in de tuin hier. nog weinig resultaat, wel .... ja ja, duiven en eksters. Verder weinig mus, roodborstje en koolmeesje... en dat terwijl ik een superhuisje heb. Hoor ze wel iedere morgen en avond, dus dat is alvast iets.
En waar is die beloofde zon en de beloofde 20 graden? Liegenaars zijn het!
Vervelend want begreep eerder dat je zo (te) snel mogelijk weer op volle toeren wil draaien.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat OF het is het griepje dat heerst dat er overheen is gekomen, doordat ik natuurlijk minder weerstand heb nu.
Dankje
Denk ook dat het komt omdat ik hier van die redelijk suffe mensen heb wonen. Een buurman liep al een beetje te zeuren dat sinds ik hier weer woon er veel meer vogels zijn. Ja duh, het is de natuur en het is gewoon leuk om vogeltjes te zien en te horen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Het schijnt dat mussen uit tuinen verdwijnen omdat we door de jaren heen over zijn gestapt op een ander type dakpan en ze kunnen er nu geen nestjes meer in maak. Er zijn speciale mussenkasten te koop.
Donderdag zou het 20 graden worden al staat er op de Ipod dat het maar 15 graden wordt hier.
Moet wel zeggen dat het uit de wind hier achter al aardig opgewarmd is.
Ben bezig met ontgroenen van... ALLES. Waar komt die rommel toch vandaan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |