Ik nu ook, bahquote:
Een blauwe die ik niet ken, halloquote:
Ik ken het niet, maar nu heb ik zin in Theme Hospitalquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Pharkus is toch van zo'n spel van vroegah? Ik wilde die laatst checken maar het apothekersgedeelte zag er een beetje sloom uit
quote:
Goeie ouwe tijd, tik em aanquote:
Ouwe rollade.quote:
quote:
Ik heb bij een Braziliaans restaurant gegeten in USA. Daar komen ze het vlees gewoon constant brengenquote:
Het is maar goed dat ik niet naar de USA gaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb bij een Braziliaans restaurant gegeten in USA. Daar komen ze het vlees gewoon constant brengen
leugensquote:
Ende propagandaquote:
Rollades bradenquote:
geloof er niks vanquote:
HEUS WELquote:
quote:
the cake is a liequote:
Ik alleen Re en MissBliss, en Sunchaser en zn vrouw natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
ik herken echt niemand, alleen GJ kooijman en die ken ik niet eens via fok
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:29 schreef L0t.. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Fascination het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
Oké, je moet kiezen.
Voel jij je nu ook heel knap?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt, had het in jouw post gevonden, kudo's
Oh, ja.quote:
Hallo!quote:
Klopt, was eigenlijk Pharkas maar die was volgens mij al bezet op FOK! Heb recentelijk Scummvm ontdekt, kan je de oude point and click adventures mee spelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Pharkus is toch van zo'n spel van vroegah? Ik wilde die laatst checken maar het apothekersgedeelte zag er een beetje sloom uit
ScummVM.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Klopt, was eigenlijk Pharkas maar die was volgens mij al bezet op FOK! Heb recentelijk Scummvm ontdekt, kan je de oude point and click adventures mee spelenHeb het nu op mijn telefoon staan.
Dus tegen jou hoef ik geen Goedemorgen te zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:23 schreef Chai het volgende:
Zo'n ochtendhumeur.
Hele stomme droom, iemand uit mijn projectgroepje van het vorige kwartiel zat mijn nek helemaal te zoenen tijdens een of andere les. Ik steeds een stukje opschuiven, maar hielp niet.gelukkig werd ik toen ongeveer wakker.
Moet hartstikke haasten, want mijn broertje zat vanochtend 20 minuten in de badkamer opgesloten, dus kon pas heel laat de badkamer in.
Was ik nog precies op tijd op school. Blijkt dat we 1,5 u later pas les hadden. Dus ik dacht kan ik mooi een syllabus gaan halen. Is de syllabus winkel pas om 10 u open, wanneer ik dus wel net les heb.
Arghh.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ScummVM.Monkey Island en Kings Quest spelen
![]()
Heb hem inderdaad ook. Op mobiel en PC. Werkt super.Die point and click adventures blijven toch mijn favoriete soort game.
Ik ben deze ook weer aan het spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben deze ook weer aan het spelen
[ afbeelding ]
Lekker ranzigohja, dat spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Salatrel het volgende:
asians houden wel van ranzige spelletjes
Moet je blozen?quote:
Fuckedquote:
Oh.. Dat ie maar gauw normaal mag gaan doen danquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:54 schreef Salatrel het volgende:
hij staat juist tever openhij loopt zo weg...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Salatrel het volgende:
asians houden wel van ranzige spelletjes
ja een orale goatsequote:
Is altijd met die schattige meisjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:34 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me ook wel een tiepje dat stiekem enorm ranzige spelletjes speelt
Ik had het ook over schattige meisjes, tjai.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook over schattige meisjes, tjai.
Lol OMGquote:
Gersjuhhquote:
dqodjuhhhhquote:
quote:
Wie ben jij nou weer.. Vreemde mensen, veel te engquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Powerplant. het volgende:
Vanavond heb ik gewoon een goed gevoel over PSV
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij nou weer.. Vreemde mensen, veel te eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hierquote:
En ja het is waar, maar dan in mijn hoofd.quote:
Haiquote:
Zie? Had ik dus toch gelijk ehquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier
[..]
En ja het is waar, maar dan in mijn hoofd.
Bijna altijd.quote:
Vleiendquote:
Dqod heeft altijd gelijk. Tenzij ze ongelijk heeft. Dan niet.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod heeft altijd gelijk. Tenzij ze ongelijk heeft. Dan niet.
Geniale jongeman ben je ookquote:
Bijna, nog een half uurtje en dan moet ik er ook aan gelovenquote:
Ontzettend.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die aan mij was bedoeldBedankt.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die aan mij was bedoeldBedankt.
Mompelt iets over subjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard* Dqod durft Pp niet tegen te spreken
![]()
Ik ben gewoon een beetje bang voor mannenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje bang voor mannen
quote:
Voor jou ben ik niet bangquote:
Auwtsch..quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet bangJij bent lief
Is toch goed bedoeldquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet bangJij bent lief
Ja 4ebe loop niet zo te stokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch goed bedoeldBobby is gewoon lief
Maar nu ga ik me vast klaarmaken voor werk, dag dag![]()
Wat, ik stook nooitquote:
Nooit geweest.. nog.quote:
Alleen met hallo,quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Powerplant. het volgende:
Als jullie door een onbekend nummer gebeld worden, nemen jullie dan op met hallo met die en die of alleen met hallo?
quote:
Gewoon, 'Hallo' Je weet maar nooit hequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:21 schreef Chai het volgende:
Wat doe jij dan?
Ik zei eerder ook weleens gewoon hele naam, maar die verstaat toch niemand goed als je mijn naam niet weet.Dacht er nooit over na verder.
Onbekende nummers neem ik gewoon niet op. Als ze echt iets moeten spreken ze wel wat in en anders zijn het gewoon teringlijers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Powerplant. het volgende:
Als jullie door een onbekend nummer gebeld worden, nemen jullie dan op met hallo met die en die of alleen met hallo?
Ligt eraan wie er belt, maar meestal zeg ik dan "Heeeey *naam van andere persoon*".quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doe ik ook als een bekend iemand belt
Zulke mensen vind ik zo triest hequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Ik heb mijn voice-mail ook een beetje zoals ik mijn tel opneem.
'Hai met Chai, waarvoor bel je? - korte pauze- Zeg het, na de piep! '
Ik gebruik mijn voicemail nooit, weet ook niet hoe ik het moet veranderen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:50 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik zo triest he
oh die.. van net in dat topic.. je stelt je vreselijk aan; of val je op anorexiapatientjesquote:
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou haar echt snoeihard raken hoor. Gewoon ziek hard
zij jou ook niet denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken
er zit nog een heel grijs gebied tussen dit en magerquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh die.. van net in dat topic.. je stelt je vreselijk aan; of val je op anorexiapatientjes
voorbeeldje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef n8n het volgende:
[..]
er zit nog een heel grijs gebied tussen dit en mager
Ja wel een beetje jammer van dat hoofd en de persoon.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)
Wat is er mis met haar hoofd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wel een beetje jammer van dat hoofd en de persoon.
ik zie weinig verschil behalve het hoofdquote:
ik vind sowieso dat er weinig mis mee isquote:
Qua uiterlijk helemaal niets eigenlijk, superknappe vrouw. Qua innerlijk lijkt ze me dan wel weer verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat er weinig mis mee is
geen idee ik ken dr niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk helemaal niets eigenlijk, superknappe vrouw. Qua innerlijk lijkt ze me dan wel weer verschrikkelijk.
Ja, ze is 1.58 ofzo. echt mega klein. Als ze 1.80 was geweest was het wel beter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk helemaal niets eigenlijk, superknappe vrouw. Qua innerlijk lijkt ze me dan wel weer verschrikkelijk.
sowieso vrouwen van 180, mits ze benen heeftquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ze is 1.58 ofzo. echt mega klein. Als ze 1.80 was geweest was het wel beter.
van mij mag er wel meer vet aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:50 schreef n8n het volgende:
[..]
zoiets ja
http://cl.ly/EqUI
armen, benen, buik veel dunner/platter zonder dat het een skelet is
Wat speling is altijd goed elke vrouw wordt een keer 30 en dan gaat het snelquote:
mijn vriendin is 32 en niks mis meequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat speling is altijd goed elke vrouw wordt een keer 30 en dan gaat het snel
Kan (yeah) maar ligt vaak wel aan de instelling, als een dame (of heer) na de 30 nog door wil tanken aan de tap is sporten wel een vereistequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn vriendin is 32 en niks mis mee![]()
![]()
truequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan (yeah) maar ligt vaak wel aan de instelling, als een dame (of heer) na de 30 nog door wil tanken aan de tap is sporten wel een vereiste
Vrouwen van in de 30.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn vriendin is 32 en niks mis mee![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef n8n het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, leuk extraatje als ze het niet erg vind als suikertante te fungeren
Foto's van je vriendin zijn welkom in m'n pm/dm.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foto's van je vriendin zijn welkom in m'n pm/dm.!
hey ik hierquote:
ja super, heb me prima vermaaktquote:
gaaaafquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja super, heb me prima vermaaktschietcursus gedaan
Hoi lotquote:
Is Chai hier al van op de hoogte?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Mozy het volgende:
Chai wordt mijn suikertanteik verdien echt geen fuck als leraar.
ik ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Mozy het volgende:
Chai wordt mijn suikertanteik verdien echt geen fuck als leraar.
Met ORT mss ja, een verpleegkundige verdient echt niet zoveel hoor. Iig lang niet zoveel als ik zou moeten verdienen voor het werk dat ik verzetquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij verdient minstens 2 keer mijn salaris hoor.
Wil je soms zeggen dat ik niet te weinig betaald krijg voor het werk dat ik doe?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Met ORT mss ja, een verpleegkundige verdient echt niet zoveel hoor. Iig lang niet zoveel als ik zou moeten verdienen voor het werk dat ik verzetmaarja, het is wel geweldig
Nee dat zeg ik totaal niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik niet te weinig betaald krijg voor het werk dat ik doe?
Beetje een wijvencoclusie dit, en met wijf bedoel ik niet alles dat een kut heeft, alleen wijvenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik niet te weinig betaald krijg voor het werk dat ik doe?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Beetje een wijvencoclusie dit, en met wijf bedoel ik niet alles dat een kut heeft, alleen wijven
Waarom nou weer een zurequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef n8n het volgende:
[..]
1 zure sloot voor Dqod en goan
[ afbeelding ]
Oke okequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Soms moet je er een voor het team nemen
Nee.Dat.Nooitquote:
Beide mogen niet? Voor enkels EN armen? Nee? Dan rozequote:
Voor de benen nemen we dezequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide mogen niet? Voor enkels EN armen? Nee? Dan roze
Dat was m'n ex-schoonmoederquote:
Goede keuzequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Voor de benen nemen we deze
[ afbeelding ]
Onzin. Gewoon goed sporten en eten dan is er geen probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat speling is altijd goed elke vrouw wordt een keer 30 en dan gaat het snel
Dat is exact het probleem bij vrouwen van >30. Midlife crisis niks zoals gewenst dan maar comfort food veel bier en uitzakken over de barkruk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon goed sporten en eten dan is er geen probleem.
was duidelijke trolquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Beetje een wijvencoclusie dit, en met wijf bedoel ik niet alles dat een kut heeft, alleen wijven
Lot. lijkt me wel het type berekenend en bij de seks dan d'r tanden in je nek zettend en doorbijtenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
was duidelijke trolals er iemand hier normaal kan nadenken is het lot wel.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef n8n het volgende:
[..]
1 zure sloot voor Dqod en goan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is exact het probleem bij vrouwen van >30. Midlife crisis niks zoals gewenst dan maar comfort food veel bier en uitzakken over de barkruk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Lot. lijkt me wel het type berekenend en bij de seks dan d'r tanden in je nek zettend en doorbijten
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
was duidelijke trolals er iemand hier normaal kan nadenken is het lot wel.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Lot. lijkt me wel het type berekenend en bij de seks dan d'r tanden in je nek zettend en doorbijten
Ik denk juist andersom.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Mozy het volgende:
lot lijkt me zon type die tijdens seks
echt gewoon heel saai is en niks spannends doet maar wel graag wil dat andere mensen dat denken
Komt omdat je zoveel sexappeal hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef L0t.. het volgende:
wat denken jullie allemaal veel na over mijn seksleven
oh okequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel sexappeal hebt.
Verdommequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:59 schreef Chai het volgende:
Oh nee, want als ik gelijk heb kan ze dat niet zeggen want dan wil ze dat wij denken dat ze een saai seksleven heeft.
edit: oh
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef Mozy het volgende:
eerst blowen daarna neuken enzo ook pillen best wel gaaf
Jupquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef Mozy het volgende:
eerst blowen daarna neuken enzo ook pillen best wel gaaf
quote:
watquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef Chai het volgende:
Geen anaal voor je verjaardag voor jou meneertje.
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Mozy het volgende:
Aaight Chuck brada alles zuiver met jou man? Heb je nog steeds met A. ?
john mayer¿quote:
je zag er weer mooi uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb veel mensen blij gemaakt met bol.com pakketjes, dus mijn dag was wel productief.
Uhm, jaquote:
Hallo mevrouw, hoe maakt u het?quote:
prima, danku, en met u?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, hoe maakt u het?
Ja goed en nog beter als mijn eetbestelling binnenkomt.quote:
ik lurkte iets over spareribsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed en nog beter als mijn eetbestelling binnenkomt.
Nog plannen voor vanavond?
Oh hell yeahquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lurkte iets over spareribs![]()
ik moet straks taart eten bij mn nichtje, ze heeft der zwemdiploma gehaald. verder geen plannen
raar om een stambeeld in het zwembad te zettenquote:
Ja.quote:
quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:03 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik maak, pangasiusfile met kastanjechampignons en halve aardappelen met kruiden 'n shit uit de oven
Stonecold steve austinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja man gaat rustug. nog steeds ja. hoe gaat het met die ene chick waar je het laatst op fb over had?
heb ik ook nooit eerder gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef wise het volgende:
[..]
raar om een stambeeld in het zwembad te zetten
quote:
whutquote:
de negen maanden beursquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"A place called "De Huishoudbeurs."
wtf zit er in dat cola glas vooraanquote:
wil je echt de reactie weggooien?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Fascination het volgende:
Volgens de handleesapp heb ik een veel hogere emotionele intelligentie dan normaal. Dat heb ik altijd al geweten eigenlijk.!
Bring it!quote:
Als je een handleesapp installeert, dan klopt dat wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Fascination het volgende:
Volgens de handleesapp heb ik een veel hogere emotionele intelligentie dan normaal. Dat heb ik altijd al geweten eigenlijk.!
Ik kreeg daar twee kaarten voor.quote:
wacht wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
neten je moet je kamer trouwens opruimen!
ik las dit in het engels en kon maar niet bedenken wat er nou stondquote:
dat is een hoek van m'n kamer met m'n was, schoonmaakspullen en wat troep ja. Alle troep bij elkaar wel zo nicequote:Op zondag 11 maart 2012 20:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zie dat telkens in de Wat draag je vandaag topics
Of je hebt gewoon te veel spullen
Zo dachten de projectontwikkelaars vast ook.quote:
Een opvouwbaar menspersoon dat de spullen actief in mijn voordeel gebruikt zou het wel afmakenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo dachten de projectontwikkelaars vast ook.
Wat een figuren lopen er hier toch rond.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ga liever voor een dame (die ik in Nederland maar niet kan vinden) en niet voor een kleuter (waarvan er teveel zijn in Nederland in alle leeftijdscategorieën).
ik probeer het tegenwoordig maar te negerenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een figuren lopen er hier toch rond.
Jou username brengt een naar nummer onder mijn aandacht, nu zit het in m'n hoofdquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een figuren lopen er hier toch rond.
Van Alphabeat?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jou username brengt een naar nummer onder mijn aandacht, nu zit het in m'n hoofd
Ik moet er gewoon op reageren. Negeren is wel het beste, ja, want je kunt er toch geen zinnig gesprek mee voeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik probeer het tegenwoordig maar te negeren
Dat hoor ik vaker, sorry.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jou username brengt een naar nummer onder mijn aandacht, nu zit het in m'n hoofd
Haha, ik zag die naam Paulien Cornelisse staan en dacht: hmm, waar ken ik die naam van. En toen wist ik het weer: ik heb twee van haar boeken. Zijn gedeeltelijk bundels van die columns. Ze schrijft leuke stukken, ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat jij dit ook wel leuke columns vindt, Fas.
http://www.nrcnext.nl/columnisten/author/pcornelisse/
Hihi heb iig 1 boek thuis.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon op reageren. Negeren is wel het beste, ja, want je kunt er toch geen zinnig gesprek mee voeren.
[..]
Dat hoor ik vaker, sorry.
[..]
Haha, ik zag die naam Paulien Cornelisse staan en dacht: hmm, waar ken ik die naam van. En toen wist ik het weer: ik heb twee van haar boeken. Zijn gedeeltelijk bundels van die columns. Ze schrijft leuke stukken, ja.!
Die eerste zeker, met die rode kaft?quote:
zelde zo eens geweest met een verhaalquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef dagdag het volgende:
als je die dan koopt dan kun je hem inruilen maar benzine
maar had dus gevraagt bij dealer en die zeiden dat hij daar levering
dus wachten en uiteindelijk kwam rijden bij huis en betaal
want werken verdien geld uitgeven
als goed aankoop
maar die gingen rijden en toen wiel kat
was bij snelweg zwolle en ging vragen bij tankstation voor die krik
band verwisseld en toen rijden weer probleem
toen had allemaal gehad en toen ruilen en zeggen dankewn
Ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die eerste zeker, met die rode kaft?![]()
Ik moest zo lachen om die stukken op de camping.![]()
!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |