dat is een hoek van m'n kamer met m'n was, schoonmaakspullen en wat troep ja. Alle troep bij elkaar wel zo nicequote:Op zondag 11 maart 2012 20:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zie dat telkens in de Wat draag je vandaag topics
Of je hebt gewoon te veel spullen
Zo dachten de projectontwikkelaars vast ook.quote:
Een opvouwbaar menspersoon dat de spullen actief in mijn voordeel gebruikt zou het wel afmakenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo dachten de projectontwikkelaars vast ook.
Wat een figuren lopen er hier toch rond.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ga liever voor een dame (die ik in Nederland maar niet kan vinden) en niet voor een kleuter (waarvan er teveel zijn in Nederland in alle leeftijdscategorieën).
ik probeer het tegenwoordig maar te negerenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een figuren lopen er hier toch rond.
Jou username brengt een naar nummer onder mijn aandacht, nu zit het in m'n hoofdquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een figuren lopen er hier toch rond.
Van Alphabeat?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jou username brengt een naar nummer onder mijn aandacht, nu zit het in m'n hoofd
Ik moet er gewoon op reageren. Negeren is wel het beste, ja, want je kunt er toch geen zinnig gesprek mee voeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik probeer het tegenwoordig maar te negeren
Dat hoor ik vaker, sorry.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jou username brengt een naar nummer onder mijn aandacht, nu zit het in m'n hoofd
Haha, ik zag die naam Paulien Cornelisse staan en dacht: hmm, waar ken ik die naam van. En toen wist ik het weer: ik heb twee van haar boeken. Zijn gedeeltelijk bundels van die columns. Ze schrijft leuke stukken, ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat jij dit ook wel leuke columns vindt, Fas.
http://www.nrcnext.nl/columnisten/author/pcornelisse/
Hihi heb iig 1 boek thuis.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon op reageren. Negeren is wel het beste, ja, want je kunt er toch geen zinnig gesprek mee voeren.
[..]
Dat hoor ik vaker, sorry.
[..]
Haha, ik zag die naam Paulien Cornelisse staan en dacht: hmm, waar ken ik die naam van. En toen wist ik het weer: ik heb twee van haar boeken. Zijn gedeeltelijk bundels van die columns. Ze schrijft leuke stukken, ja.!
Die eerste zeker, met die rode kaft?quote:
zelde zo eens geweest met een verhaalquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef dagdag het volgende:
als je die dan koopt dan kun je hem inruilen maar benzine
maar had dus gevraagt bij dealer en die zeiden dat hij daar levering
dus wachten en uiteindelijk kwam rijden bij huis en betaal
want werken verdien geld uitgeven
als goed aankoop
maar die gingen rijden en toen wiel kat
was bij snelweg zwolle en ging vragen bij tankstation voor die krik
band verwisseld en toen rijden weer probleem
toen had allemaal gehad en toen ruilen en zeggen dankewn
Ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die eerste zeker, met die rode kaft?![]()
Ik moest zo lachen om die stukken op de camping.![]()
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |