Vast niet heel vervelend?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mh ik ben te laat zon de hele dag geschenen maar nu niet meer hij is weg
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
Ik durf te wedden dat die gigantische dildo van die vetklont is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Ook in moeilijke tijden.
Laat ik het zo zeggen: ik ga liever voor een dame (die ik in Nederland maar niet kan vinden) en niet voor een kleuter (waarvan er teveel zijn in Nederland in alle leeftijdscategorieën).quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aldus onze gefrustreerde ict'er: vrouwen
Toffe tool, rosepetals.
die ForumSpy!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toffe tool, rosepetals.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ga liever voor een dame (die ik in Nederland maar niet kan vinden) en niet voor een kleuter (waarvan er teveel zijn in Nederland in alle leeftijdscategorieën).
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ga liever voor een dame (die ik in Nederland maar niet kan vinden) en niet voor een kleuter (waarvan er teveel zijn in Nederland in alle leeftijdscategorieën).
Dank aan rosepetals hiervoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toffe tool, rosepetals.
Wat een briljante site. Genot!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:52 schreef kvbeurden het volgende:
http://loldutchpeople.tumblr.com/
Oordeel zelf mensen..
nicequote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toffe tool, rosepetals.
Die site.. echt te ergquote:Op zondag 11 maart 2012 10:52 schreef kvbeurden het volgende:
http://loldutchpeople.tumblr.com/
Oordeel zelf mensen..
Dochter staat anders ook lekker tegen haar kleine broertje te schuren, terwijl moeder hem van achteren sandwicht.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Papa is wel heel intiem met zijn dochter
Rap uit Hoornquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |