(even in een spoilertje gezet om de rest van de discussie niet te verneuken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wou hij gewoon nog een keer vertellen dat hij een bloedmooie vriendin heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
Je wilde eigenlijk gewoon klagen over vrouwen en hebt daarom maar een verhaaltje er omheen verzonnen om dat te doen? Beetje treurig wel.
Beoordeel zelf maarquote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij gewoon nog een keer vertellen dat hij een bloedmooie vriendin heeft.
Bloedmooie vriendin![]()
Classy hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Beoordeel zelf maar
[ afbeelding ]
Guidoquote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Beoordeel zelf maar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij gewoon nog een keer vertellen dat hij een bloedmooie vriendin heeft.
Bloedmooie vriendin![]()
Hahaha.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bloedmooie vriendin![]()
Brides.ru?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef HSG het volgende:
Ach ja de Nederlandse vrouw. Arrogant, betweterig, zeiken om niks en oh wee als zij afgewezen worden. Niks is goed en wat ze willen hebben moet een ander maar voor zorgen. Geen wonder dat de Nederlandse man over de grens gaat kijken.
Zie de banners hier op FOK!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef HSG het volgende:
Ach ja de Nederlandse vrouw. Arrogant, betweterig, zeiken om niks en oh wee als zij afgewezen worden. Niks is goed en wat ze willen hebben moet een ander maar voor zorgen. Geen wonder dat de Nederlandse man over de grens gaat kijken.
Ik ben echt niet veeleisend, maar om nu een foeilelijke stoel een beurt te geven gaat zelfs mij te ver...quote:
Aldus onze gefrustreerde ict'er: vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef HSG het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aldus onze gefrustreerde ict'er: vrouwen
Toffe tool, rosepetals.
Ja klopt, straks komen al m'n gênante posts van vroeger aan 't daglicht.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]oh noes.... dat gaat de verkeerde kant uit met dat ding...
als disclaimer: ik ben over het algemeen ontoerekingsvatbaar, ik heb een PBC rapport om dat aan te tonen (eindelijk een voldoende op een rapport. Dat dan weer wel ...)
Zij hebben in elk geval iemandquote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Meloewa het volgende:
Eigenlijk best een hekel aan van die kansloze stelletjes die op elkaar zijn uitgekeken en dan op de omgeving zitten te letten ''alsof'' ze geen leven hebben.
Ja maar toch doen ze vaker alsof ik bijv interessanter ben.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij hebben in elk geval iemand![]()
idd man, kaolo sakkaz
Zullen we het nu even niet over jou hebben, voor een keer?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar toch doen ze vaker alsof ik bijv interessanter ben.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we het nu even niet over jou hebben, voor een keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |