Mompelt iets over subjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard* Dqod durft Pp niet tegen te spreken
![]()
Ik ben gewoon een beetje bang voor mannenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje bang voor mannen
quote:
Voor jou ben ik niet bangquote:
Auwtsch..quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet bangJij bent lief
Is toch goed bedoeldquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet bangJij bent lief
Ja 4ebe loop niet zo te stokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch goed bedoeldBobby is gewoon lief
Maar nu ga ik me vast klaarmaken voor werk, dag dag![]()
Wat, ik stook nooitquote:
Nooit geweest.. nog.quote:
Alleen met hallo,quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Powerplant. het volgende:
Als jullie door een onbekend nummer gebeld worden, nemen jullie dan op met hallo met die en die of alleen met hallo?
quote:
Gewoon, 'Hallo' Je weet maar nooit hequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:21 schreef Chai het volgende:
Wat doe jij dan?
Ik zei eerder ook weleens gewoon hele naam, maar die verstaat toch niemand goed als je mijn naam niet weet.Dacht er nooit over na verder.
Onbekende nummers neem ik gewoon niet op. Als ze echt iets moeten spreken ze wel wat in en anders zijn het gewoon teringlijers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Powerplant. het volgende:
Als jullie door een onbekend nummer gebeld worden, nemen jullie dan op met hallo met die en die of alleen met hallo?
Ligt eraan wie er belt, maar meestal zeg ik dan "Heeeey *naam van andere persoon*".quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doe ik ook als een bekend iemand belt
Zulke mensen vind ik zo triest hequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Ik heb mijn voice-mail ook een beetje zoals ik mijn tel opneem.
'Hai met Chai, waarvoor bel je? - korte pauze- Zeg het, na de piep! '
Ik gebruik mijn voicemail nooit, weet ook niet hoe ik het moet veranderen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:50 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik zo triest he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |