Mompelt iets over subjes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard* Dqod durft Pp niet tegen te spreken
![]()
Ik ben gewoon een beetje bang voor mannenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje bang voor mannen
quote:
Voor jou ben ik niet bangquote:
Auwtsch..quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet bangJij bent lief
Is toch goed bedoeldquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet bangJij bent lief
Ja 4ebe loop niet zo te stokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch goed bedoeldBobby is gewoon lief
Maar nu ga ik me vast klaarmaken voor werk, dag dag![]()
Wat, ik stook nooitquote:
Nooit geweest.. nog.quote:
Alleen met hallo,quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Powerplant. het volgende:
Als jullie door een onbekend nummer gebeld worden, nemen jullie dan op met hallo met die en die of alleen met hallo?
quote:
Gewoon, 'Hallo' Je weet maar nooit hequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:21 schreef Chai het volgende:
Wat doe jij dan?
Ik zei eerder ook weleens gewoon hele naam, maar die verstaat toch niemand goed als je mijn naam niet weet.Dacht er nooit over na verder.
Onbekende nummers neem ik gewoon niet op. Als ze echt iets moeten spreken ze wel wat in en anders zijn het gewoon teringlijers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Powerplant. het volgende:
Als jullie door een onbekend nummer gebeld worden, nemen jullie dan op met hallo met die en die of alleen met hallo?
Ligt eraan wie er belt, maar meestal zeg ik dan "Heeeey *naam van andere persoon*".quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doe ik ook als een bekend iemand belt
Zulke mensen vind ik zo triest hequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
Ik heb mijn voice-mail ook een beetje zoals ik mijn tel opneem.
'Hai met Chai, waarvoor bel je? - korte pauze- Zeg het, na de piep! '
Ik gebruik mijn voicemail nooit, weet ook niet hoe ik het moet veranderen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:50 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik zo triest he
oh die.. van net in dat topic.. je stelt je vreselijk aan; of val je op anorexiapatientjesquote:
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou haar echt snoeihard raken hoor. Gewoon ziek hard
zij jou ook niet denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken
er zit nog een heel grijs gebied tussen dit en magerquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh die.. van net in dat topic.. je stelt je vreselijk aan; of val je op anorexiapatientjes
voorbeeldje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef n8n het volgende:
[..]
er zit nog een heel grijs gebied tussen dit en mager
Ja wel een beetje jammer van dat hoofd en de persoon.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)
Wat is er mis met haar hoofd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wel een beetje jammer van dat hoofd en de persoon.
ik zie weinig verschil behalve het hoofdquote:
ik vind sowieso dat er weinig mis mee isquote:
Qua uiterlijk helemaal niets eigenlijk, superknappe vrouw. Qua innerlijk lijkt ze me dan wel weer verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat er weinig mis mee is
geen idee ik ken dr niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk helemaal niets eigenlijk, superknappe vrouw. Qua innerlijk lijkt ze me dan wel weer verschrikkelijk.
Ja, ze is 1.58 ofzo. echt mega klein. Als ze 1.80 was geweest was het wel beter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua uiterlijk helemaal niets eigenlijk, superknappe vrouw. Qua innerlijk lijkt ze me dan wel weer verschrikkelijk.
sowieso vrouwen van 180, mits ze benen heeftquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ze is 1.58 ofzo. echt mega klein. Als ze 1.80 was geweest was het wel beter.
van mij mag er wel meer vet aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:50 schreef n8n het volgende:
[..]
zoiets ja
http://cl.ly/EqUI
armen, benen, buik veel dunner/platter zonder dat het een skelet is
Wat speling is altijd goed elke vrouw wordt een keer 30 en dan gaat het snelquote:
mijn vriendin is 32 en niks mis meequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat speling is altijd goed elke vrouw wordt een keer 30 en dan gaat het snel
Kan (yeah) maar ligt vaak wel aan de instelling, als een dame (of heer) na de 30 nog door wil tanken aan de tap is sporten wel een vereistequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn vriendin is 32 en niks mis mee![]()
![]()
truequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan (yeah) maar ligt vaak wel aan de instelling, als een dame (of heer) na de 30 nog door wil tanken aan de tap is sporten wel een vereiste
Vrouwen van in de 30.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn vriendin is 32 en niks mis mee![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef n8n het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, leuk extraatje als ze het niet erg vind als suikertante te fungeren
Foto's van je vriendin zijn welkom in m'n pm/dm.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foto's van je vriendin zijn welkom in m'n pm/dm.!
hey ik hierquote:
ja super, heb me prima vermaaktquote:
gaaaafquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja super, heb me prima vermaaktschietcursus gedaan
Hoi lotquote:
Is Chai hier al van op de hoogte?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Mozy het volgende:
Chai wordt mijn suikertanteik verdien echt geen fuck als leraar.
ik ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Mozy het volgende:
Chai wordt mijn suikertanteik verdien echt geen fuck als leraar.
Met ORT mss ja, een verpleegkundige verdient echt niet zoveel hoor. Iig lang niet zoveel als ik zou moeten verdienen voor het werk dat ik verzetquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij verdient minstens 2 keer mijn salaris hoor.
Wil je soms zeggen dat ik niet te weinig betaald krijg voor het werk dat ik doe?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Met ORT mss ja, een verpleegkundige verdient echt niet zoveel hoor. Iig lang niet zoveel als ik zou moeten verdienen voor het werk dat ik verzetmaarja, het is wel geweldig
Nee dat zeg ik totaal niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik niet te weinig betaald krijg voor het werk dat ik doe?
Beetje een wijvencoclusie dit, en met wijf bedoel ik niet alles dat een kut heeft, alleen wijvenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik niet te weinig betaald krijg voor het werk dat ik doe?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Beetje een wijvencoclusie dit, en met wijf bedoel ik niet alles dat een kut heeft, alleen wijven
Waarom nou weer een zurequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef n8n het volgende:
[..]
1 zure sloot voor Dqod en goan
[ afbeelding ]
Oke okequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Soms moet je er een voor het team nemen
Nee.Dat.Nooitquote:
Beide mogen niet? Voor enkels EN armen? Nee? Dan rozequote:
Voor de benen nemen we dezequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide mogen niet? Voor enkels EN armen? Nee? Dan roze
Dat was m'n ex-schoonmoederquote:
Goede keuzequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Voor de benen nemen we deze
[ afbeelding ]
Onzin. Gewoon goed sporten en eten dan is er geen probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat speling is altijd goed elke vrouw wordt een keer 30 en dan gaat het snel
Dat is exact het probleem bij vrouwen van >30. Midlife crisis niks zoals gewenst dan maar comfort food veel bier en uitzakken over de barkruk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon goed sporten en eten dan is er geen probleem.
was duidelijke trolquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Beetje een wijvencoclusie dit, en met wijf bedoel ik niet alles dat een kut heeft, alleen wijven
Lot. lijkt me wel het type berekenend en bij de seks dan d'r tanden in je nek zettend en doorbijtenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
was duidelijke trolals er iemand hier normaal kan nadenken is het lot wel.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef n8n het volgende:
[..]
1 zure sloot voor Dqod en goan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is exact het probleem bij vrouwen van >30. Midlife crisis niks zoals gewenst dan maar comfort food veel bier en uitzakken over de barkruk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Lot. lijkt me wel het type berekenend en bij de seks dan d'r tanden in je nek zettend en doorbijten
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
was duidelijke trolals er iemand hier normaal kan nadenken is het lot wel.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Lot. lijkt me wel het type berekenend en bij de seks dan d'r tanden in je nek zettend en doorbijten
Ik denk juist andersom.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Mozy het volgende:
lot lijkt me zon type die tijdens seks
echt gewoon heel saai is en niks spannends doet maar wel graag wil dat andere mensen dat denken
Komt omdat je zoveel sexappeal hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef L0t.. het volgende:
wat denken jullie allemaal veel na over mijn seksleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |