Ik nu ook, bahquote:
Een blauwe die ik niet ken, halloquote:
Ik ken het niet, maar nu heb ik zin in Theme Hospitalquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Pharkus is toch van zo'n spel van vroegah? Ik wilde die laatst checken maar het apothekersgedeelte zag er een beetje sloom uit
quote:
Goeie ouwe tijd, tik em aanquote:
Ouwe rollade.quote:
quote:
Ik heb bij een Braziliaans restaurant gegeten in USA. Daar komen ze het vlees gewoon constant brengenquote:
Het is maar goed dat ik niet naar de USA gaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb bij een Braziliaans restaurant gegeten in USA. Daar komen ze het vlees gewoon constant brengen
leugensquote:
Ende propagandaquote:
Rollades bradenquote:
geloof er niks vanquote:
HEUS WELquote:
quote:
the cake is a liequote:
Ik alleen Re en MissBliss, en Sunchaser en zn vrouw natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
ik herken echt niemand, alleen GJ kooijman en die ken ik niet eens via fok
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:29 schreef L0t.. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Fascination het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
Oké, je moet kiezen.
Voel jij je nu ook heel knap?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt, had het in jouw post gevonden, kudo's
Oh, ja.quote:
Hallo!quote:
Klopt, was eigenlijk Pharkas maar die was volgens mij al bezet op FOK! Heb recentelijk Scummvm ontdekt, kan je de oude point and click adventures mee spelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Pharkus is toch van zo'n spel van vroegah? Ik wilde die laatst checken maar het apothekersgedeelte zag er een beetje sloom uit
ScummVM.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Klopt, was eigenlijk Pharkas maar die was volgens mij al bezet op FOK! Heb recentelijk Scummvm ontdekt, kan je de oude point and click adventures mee spelenHeb het nu op mijn telefoon staan.
Dus tegen jou hoef ik geen Goedemorgen te zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:23 schreef Chai het volgende:
Zo'n ochtendhumeur.
Hele stomme droom, iemand uit mijn projectgroepje van het vorige kwartiel zat mijn nek helemaal te zoenen tijdens een of andere les. Ik steeds een stukje opschuiven, maar hielp niet.gelukkig werd ik toen ongeveer wakker.
Moet hartstikke haasten, want mijn broertje zat vanochtend 20 minuten in de badkamer opgesloten, dus kon pas heel laat de badkamer in.
Was ik nog precies op tijd op school. Blijkt dat we 1,5 u later pas les hadden. Dus ik dacht kan ik mooi een syllabus gaan halen. Is de syllabus winkel pas om 10 u open, wanneer ik dus wel net les heb.
Arghh.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ScummVM.Monkey Island en Kings Quest spelen
![]()
Heb hem inderdaad ook. Op mobiel en PC. Werkt super.Die point and click adventures blijven toch mijn favoriete soort game.
Ik ben deze ook weer aan het spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben deze ook weer aan het spelen
[ afbeelding ]
Lekker ranzigohja, dat spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Salatrel het volgende:
asians houden wel van ranzige spelletjes
Moet je blozen?quote:
Fuckedquote:
Oh.. Dat ie maar gauw normaal mag gaan doen danquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:54 schreef Salatrel het volgende:
hij staat juist tever openhij loopt zo weg...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef Salatrel het volgende:
asians houden wel van ranzige spelletjes
ja een orale goatsequote:
Is altijd met die schattige meisjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:34 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me ook wel een tiepje dat stiekem enorm ranzige spelletjes speelt
Ik had het ook over schattige meisjes, tjai.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook over schattige meisjes, tjai.
Lol OMGquote:
Gersjuhhquote:
dqodjuhhhhquote:
quote:
Wie ben jij nou weer.. Vreemde mensen, veel te engquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Powerplant. het volgende:
Vanavond heb ik gewoon een goed gevoel over PSV
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij nou weer.. Vreemde mensen, veel te eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hierquote:
En ja het is waar, maar dan in mijn hoofd.quote:
Haiquote:
Zie? Had ik dus toch gelijk ehquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier
[..]
En ja het is waar, maar dan in mijn hoofd.
Bijna altijd.quote:
Vleiendquote:
Dqod heeft altijd gelijk. Tenzij ze ongelijk heeft. Dan niet.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod heeft altijd gelijk. Tenzij ze ongelijk heeft. Dan niet.
Geniale jongeman ben je ookquote:
Bijna, nog een half uurtje en dan moet ik er ook aan gelovenquote:
Ontzettend.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die aan mij was bedoeldBedankt.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef Powerplant. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die aan mij was bedoeldBedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |