quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef Einthovuh het volgende:
Die gaan we verliezen. Is ook niet erg, competitie is belangrijker. Oefenduel werd ook al met 2-0 verloren van Valencia.
waar slaat dit (typisch Nederlandse wil ik eigenlijk niet zeggen, maar doe het min of meer toch) pessimisme op? alsof PSV geen enkele kans maakt..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef TLC het volgende:
Ik vrees voor een lichtelijke afgang, 5-0 voor Valencia.
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bang dat PSV geen kans maakt, eigenlijk. Maar laten we hopen op een puntje.
Is realistisch. Een club die derde staat in de Spaanse competitie. Valencia zie ik als een van de grote kanshebbers om de Europa League te winnen en het is dus jammer dat we deze al zo snel treffen, had liever gezien dat we een ronde verder er pas uit gingen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef ulq het volgende:
[..]
[..]
waar slaat dit (typisch Nederlandse wil ik eigenlijk niet zeggen, maar doe het min of meer toch) pessimisme op? alsof PSV geen enkele kans maakt..
Dat was leuk de hele tijd aanval van Valencia en dan maakt Zlatan een goaltje hehequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1787270
Ajax was hun laatste Nederlandse tegenstander, in 2002 werd het 1-1
Volgend jaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef tjoptjop het volgende:
Zit Valencia niet al in het nieuwe stadion?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend jaar.
Vanavond kapot beuken
Jaaaaaaa......quote:
Goed gezien!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want PSV is zo verschrikkelijk goed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, verschuil je daar maar achter..quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed gezien!
Mensen die sarcasme niet begrijpen, onvoorstelbaar
Strootman geblesseerd toch? Nu niet meer:quote:waarom deed Strootman eigenlijk niet mee zondag? is hij er vandaag wel bij?
ok mooi, ik vind die Hutchinson echt helemaal niks. geen techniek, geen fysiek, geen snelheid, alleen een uithoudingsvermogen, maar volgens mij heeft Strootman dat ook wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:04 schreef davihaa het volgende:
Strootman geblesseerd toch? Nu niet meer:
http://www.goal.com/nl/ne(...)or-duel-met-valencia
Was ziek. Nu weer fit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:00 schreef ulq het volgende:
waarom deed Strootman eigenlijk niet mee zondag? is hij er vandaag wel bij?
Ik hoef me nergens achter te verschuilen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jaja, verschuil je daar maar achter..
Dat grijze dingetje kun je zelf doen he? Als je een TT maakt, de TT tussen [haakjes] zettenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom krijgt dit topic niet zo'n mooie TT en grijs thingy ervoor?DISKRIMINAZI!
Verander hem ef dan, modvrouw.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat grijze dingetje kun je zelf doen he? Als je een TT maakt, de TT tussen [haakjes] zetten
Ik gok 5-1
Kom je lekker laat mee!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:13 schreef Zorro het volgende:
PSV moet de aandacht op de competitie richten (dat dat hard nodig is hebben we gezien...), dus hup Valencia!
Waarom? Gewoon [EL 08-03 Valencia - PSV]: Kansloze boeren. Ofzoiets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
TS moet dan even zeggen wat het mag worden
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon [EL 08-03 Valencia - PSV]: Kansloze boeren. Ofzoiets.
En dan laten ze het zondag weer liggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat PSV er zo op gebrand is iets recht te zetten na zondag dat ze mij nog wel eens kunnen gaan verbazen.
Nee, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze winnen. Altijd voor de Nederlandse club zijn in Europa.Ik ben echter gewoon realist.quote:
Nou, spannend joh ManU - Athletic. Die Engelsen zien de EL als een verschrikkelijke SOA waar ze zo snel mogelijk vanaf moeten komen, die willen zich gewoon focussen op de competitie, er valt namelijk geen geld te verdienen in de EL. Die treden dus aan met jong Man United, en de coach geeft als opdracht mee dat ze de bal in eigen goal moeten trappen, als Celtic het niet doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat toch niet winne. Lekker AZ - Udinese en MANUTD - ATHLETIC kijken
Ik heb het neutraal gehoudenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze winnen. Altijd voor de Nederlandse club zijn in Europa.Ik ben echter gewoon realist.![]()
Pas die TT nou maar aan, ziet er niet uit zo.
Bal is rond.. 11 tegen 11..quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
EL League is dubbelopOverigens verwacht ik helemaal niks van Psv en kunnen ze alleen maar verrassen. Iemand nog een ander voetbal cliche paraat?
Beeter laat dan nooit zeggen ze tochquote:
Er zit lucht in de bal...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..
de scheidsrechters zijn niet altijd neutraal..
Fred's vrouw?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vraag me af welke razende reporter RTL op de wedstrijd heeft afgestuurd.
Ik hoop natuurlijk dé kenner van de Spaanse keuken en cultuur, weet ook altijd goede antwoorden uit Fredje te wringen.
okequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan/mag tot 20.00 uur kijken. Zie morgen de uitslagen dan wel.
Is 20:00 je bedtijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan/mag tot 20.00 uur kijken. Zie morgen de uitslagen dan wel.
Alsof 23:00 zo laat is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, vind je het erg als ik even op de grond ga liggen en me wild ga lachen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, vind je het erg als ik even op de grond ga liggen en me wild ga lachen?
Ik weet. Hij chef.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Me llamo Sierd. Sierd de Vos.
Euh?? Gekkenhuis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:41 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
18. Ik weet het, het is vroeg maar het is voor straf.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:41 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
18. Ik weet het, het is vroeg maar het is voor straf.
Toch raar dat Villarreal zo laag staat als je dit ziet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef Paul-89 het volgende:
Kijk PSV, zo moet je dus spelen tegen Valencia, alleen dan nog scoren.
[ afbeelding ]
Jep, zit echt vreselijk veel voetbal in die ploeg. Hebben ze voorgaande jaren wel laten zien maar dit jaar is het erg matig. Hopelijk volgend jaar weer van genieten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch raar dat Villarreal zo laag staat als je dit ziet.
Geen Bouma en Wijnaldum dus.quote:Opstelling #psv isaksson, manolev, derijck, marcelo, willems, hutchinson, strootman, toivonen, labyad, matavz, mertens. #valpsv
ja maar strootman.......quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, PSV kan niet winnen door Rutten.
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onze spitsGoed voor zijn zelfvertrouwen.
Ik vind hem ook goed. Een kleine kans levert meestal meteen een doelpunt op. Alleen jammer dat hij weinig bereikt wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.
dit of 4-1quote:
Ga morgen ff naar Eindje om z'n naam op m'n shirt te laten drukkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Een kleine kans levert meestal meteen een doelpunt op. Alleen jammer dat hij weinig bereikt wordt.
de stroot gaat scorenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onze spitsGoed voor zijn zelfvertrouwen.
Top!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga morgen ff naar Eindje om z'n naam op m'n shirt te laten drukken
kloptquote:
Heeft nog niet heel veel indruk op me gemaakt.. moet fysiek eens sterker worden en niet zo snel vallen, lijkt Toivonen wel.. in het begin. Maarja, misschien wennen aan de club e.d.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.
Heeft de gemeente weer een zakgeld gegeven zodat we ze kunnen omkopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft de gemeente weer een zakgeld gegeven zodat we ze kunnen omkopen?Nee, dit keer was het de regeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
Het is godverdomme tijd voor de mooiste club uit Nederland die ook nog eens staat in DE voetbal hoofdstad van Nederland.
Ik ben beneden op die grosse TV kijken, ot lator
Veel plezierquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
DAAR heb je gelijk in, maar zeg dan 0-1, dan zou eventueel nog kunnen
Zou logisch zijn, maar je weet het nooit. De bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar omdat Matavzen Strootman
spelen, wordt het 1-7
En de Hutchquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor
Er is altijd een tegendoelpunt. Dus dan wordt het 1-2 ofzo.
Maar omdat Matavzen Strootman
spelen, wordt het 1-7
Goed punt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou logisch zijn, maar je weet het nooit. De bal is rond, 11 tegen 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Alleen de eerste helftquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
De vaste kluif vanavond weer aanwezig op FOK! vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen de eerste helftJa wat is deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de strootquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zag ik Wijnaldum zonet in beeld.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zag ik Wijnaldum zonet in beeld.
Geluid wel lijkt me.. dat is ook niet best.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook zoveel met RTL te maken
U mad?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Speciaal weer online komen om heletijd negatief te doen
Wat een leven...
Nou heb ik als PSVer ook niet al te hoge verwachtingen voor vandaag..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een leven...
Zegt de user met een FOK!abbonnementquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een leven...
stumpertquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Ties02 het volgende:
Zit net zovol als de Arena altijd vol zit
?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zegt de user met een FOK!abbonnement
?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef Zilverloo het volgende:
zonder maduro Mendieta is valencia kansloos
quote:
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
Mooi voor Willems om op zo'n leeftijd in zo'n stadion te spelen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef Zilverloo het volgende:
geen hoekschop? omkoping van Valencia
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.
neequote:
Net in het Twente topic kwamen ze anders ook overal vandaan gekropen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Nou zijn alle trolls ook weer aanwezig? Dan weet ik iig weer dat het een PSV topic is.
okequote:
Ja klopt. Ze wijden hun leven eraan hequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Net in het Twente topic kwamen ze anders ook overal vandaan gekropen.
ok.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Valencia heeft er zin in... ik maar er 4-1 van i.p.v. 3-1.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef ShevaJB het volgende:
Strootman bijna onthoofd? Zou hem wel beter staan
Matige kuttroll.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef ShevaJB het volgende:
Ik vind een goede garpquote:
Gewoon laten gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze wijden hun leven eraan he
op straat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Mestalla
Heb daar een week naast geslapen
GAAAAAAYquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Mestalla
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef ShevaJB het volgende:
Ik las een lettertje verkeerd en toen was het grappiger.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Mestalla
Zo'n straat lijkt mij niet fijn om op te liggen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Mestalla
die hebben ze iets te lang op sterk water laten staan inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef ShevaJB het volgende:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet helemaal goed.
Strootman staat er in.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef Quisho het volgende:
Hm PSV doet het beter dan ik had verwacht
Of gebruiken in een mafia film.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef HighVolume het volgende:
[..]
die hebben ze iets te lang op sterk water laten staan inderdaad
Fuck fair playquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sportief van PSV nu ook. Doorspelen als iemand op de grond ligt
Kwoot me isquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar net wel janken in het Twente topic over de Jong lol
Gaat nergens over.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar net wel janken in het Twente topic over de Jong lol
Flikker opquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Scheids omgekocht
Was een pingel
dudequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Marcelo jongen kneus naait dien bal weg lilliken homoo
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Buitenspel man!!
[ afbeelding ] FUUUUU
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Buitenspel man!!
[ afbeelding ] FUUUUU
Forum Opties | |