ok mooi, ik vind die Hutchinson echt helemaal niks. geen techniek, geen fysiek, geen snelheid, alleen een uithoudingsvermogen, maar volgens mij heeft Strootman dat ook wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:04 schreef davihaa het volgende:
Strootman geblesseerd toch? Nu niet meer:
http://www.goal.com/nl/ne(...)or-duel-met-valencia
Was ziek. Nu weer fit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:00 schreef ulq het volgende:
waarom deed Strootman eigenlijk niet mee zondag? is hij er vandaag wel bij?
Ik hoef me nergens achter te verschuilen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jaja, verschuil je daar maar achter..
Dat grijze dingetje kun je zelf doen he? Als je een TT maakt, de TT tussen [haakjes] zettenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom krijgt dit topic niet zo'n mooie TT en grijs thingy ervoor?DISKRIMINAZI!
Verander hem ef dan, modvrouw.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat grijze dingetje kun je zelf doen he? Als je een TT maakt, de TT tussen [haakjes] zetten
Ik gok 5-1
Kom je lekker laat mee!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:13 schreef Zorro het volgende:
PSV moet de aandacht op de competitie richten (dat dat hard nodig is hebben we gezien...), dus hup Valencia!
Waarom? Gewoon [EL 08-03 Valencia - PSV]: Kansloze boeren. Ofzoiets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
TS moet dan even zeggen wat het mag worden
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon [EL 08-03 Valencia - PSV]: Kansloze boeren. Ofzoiets.
En dan laten ze het zondag weer liggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat PSV er zo op gebrand is iets recht te zetten na zondag dat ze mij nog wel eens kunnen gaan verbazen.
Nee, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze winnen. Altijd voor de Nederlandse club zijn in Europa.Ik ben echter gewoon realist.quote:
Nou, spannend joh ManU - Athletic. Die Engelsen zien de EL als een verschrikkelijke SOA waar ze zo snel mogelijk vanaf moeten komen, die willen zich gewoon focussen op de competitie, er valt namelijk geen geld te verdienen in de EL. Die treden dus aan met jong Man United, en de coach geeft als opdracht mee dat ze de bal in eigen goal moeten trappen, als Celtic het niet doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat toch niet winne. Lekker AZ - Udinese en MANUTD - ATHLETIC kijken
Ik heb het neutraal gehoudenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze winnen. Altijd voor de Nederlandse club zijn in Europa.Ik ben echter gewoon realist.![]()
Pas die TT nou maar aan, ziet er niet uit zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |