Top!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga morgen ff naar Eindje om z'n naam op m'n shirt te laten drukken
kloptquote:
Heeft nog niet heel veel indruk op me gemaakt.. moet fysiek eens sterker worden en niet zo snel vallen, lijkt Toivonen wel.. in het begin. Maarja, misschien wennen aan de club e.d.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.
Heeft de gemeente weer een zakgeld gegeven zodat we ze kunnen omkopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft de gemeente weer een zakgeld gegeven zodat we ze kunnen omkopen?Nee, dit keer was het de regeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
Het is godverdomme tijd voor de mooiste club uit Nederland die ook nog eens staat in DE voetbal hoofdstad van Nederland.
Ik ben beneden op die grosse TV kijken, ot lator
Veel plezierquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
DAAR heb je gelijk in, maar zeg dan 0-1, dan zou eventueel nog kunnen
Zou logisch zijn, maar je weet het nooit. De bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar omdat Matavzen Strootman
spelen, wordt het 1-7
En de Hutchquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor
Er is altijd een tegendoelpunt. Dus dan wordt het 1-2 ofzo.
Maar omdat Matavzen Strootman
spelen, wordt het 1-7
Goed punt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou logisch zijn, maar je weet het nooit. De bal is rond, 11 tegen 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Alleen de eerste helftquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
De vaste kluif vanavond weer aanwezig op FOK! vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen de eerste helftJa wat is deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de strootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |