Jep, zit echt vreselijk veel voetbal in die ploeg. Hebben ze voorgaande jaren wel laten zien maar dit jaar is het erg matig. Hopelijk volgend jaar weer van genieten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch raar dat Villarreal zo laag staat als je dit ziet.
Geen Bouma en Wijnaldum dus.quote:Opstelling #psv isaksson, manolev, derijck, marcelo, willems, hutchinson, strootman, toivonen, labyad, matavz, mertens. #valpsv
ja maar strootman.......quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, PSV kan niet winnen door Rutten.
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onze spitsGoed voor zijn zelfvertrouwen.
Ik vind hem ook goed. Een kleine kans levert meestal meteen een doelpunt op. Alleen jammer dat hij weinig bereikt wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.
dit of 4-1quote:
Ga morgen ff naar Eindje om z'n naam op m'n shirt te laten drukkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Een kleine kans levert meestal meteen een doelpunt op. Alleen jammer dat hij weinig bereikt wordt.
de stroot gaat scorenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onze spitsGoed voor zijn zelfvertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |