Bal is rond.. 11 tegen 11..quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
EL League is dubbelopOverigens verwacht ik helemaal niks van Psv en kunnen ze alleen maar verrassen. Iemand nog een ander voetbal cliche paraat?
Beeter laat dan nooit zeggen ze tochquote:
Er zit lucht in de bal...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..
de scheidsrechters zijn niet altijd neutraal..
Fred's vrouw?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vraag me af welke razende reporter RTL op de wedstrijd heeft afgestuurd.
Ik hoop natuurlijk dé kenner van de Spaanse keuken en cultuur, weet ook altijd goede antwoorden uit Fredje te wringen.
okequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan/mag tot 20.00 uur kijken. Zie morgen de uitslagen dan wel.
Is 20:00 je bedtijd?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan/mag tot 20.00 uur kijken. Zie morgen de uitslagen dan wel.
Alsof 23:00 zo laat is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, vind je het erg als ik even op de grond ga liggen en me wild ga lachen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, vind je het erg als ik even op de grond ga liggen en me wild ga lachen?
Ik weet. Hij chef.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Me llamo Sierd. Sierd de Vos.
Euh?? Gekkenhuis.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:41 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
18. Ik weet het, het is vroeg maar het is voor straf.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:41 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
18. Ik weet het, het is vroeg maar het is voor straf.
Toch raar dat Villarreal zo laag staat als je dit ziet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef Paul-89 het volgende:
Kijk PSV, zo moet je dus spelen tegen Valencia, alleen dan nog scoren.
[ afbeelding ]
Jep, zit echt vreselijk veel voetbal in die ploeg. Hebben ze voorgaande jaren wel laten zien maar dit jaar is het erg matig. Hopelijk volgend jaar weer van genieten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch raar dat Villarreal zo laag staat als je dit ziet.
Geen Bouma en Wijnaldum dus.quote:Opstelling #psv isaksson, manolev, derijck, marcelo, willems, hutchinson, strootman, toivonen, labyad, matavz, mertens. #valpsv
ja maar strootman.......quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, PSV kan niet winnen door Rutten.
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onze spitsGoed voor zijn zelfvertrouwen.
Ik vind hem ook goed. Een kleine kans levert meestal meteen een doelpunt op. Alleen jammer dat hij weinig bereikt wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind die man echt verschrikkelijk goed. Lijk ik wel de enige in te zijn, maar toch.
dit of 4-1quote:
Ga morgen ff naar Eindje om z'n naam op m'n shirt te laten drukkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Een kleine kans levert meestal meteen een doelpunt op. Alleen jammer dat hij weinig bereikt wordt.
de stroot gaat scorenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Onze spitsGoed voor zijn zelfvertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |