SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul-89 op 08-03-2012 18:15:11 ]
True.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De TT kunnen we voortaan voor nagenoeg elke provincie wel gebruiken
de eerste keer was ie wel okequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef roos94 het volgende:
Die reclame van robert kranenborg is zo afschuwelijk
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef roos94 het volgende:
Is er een nieuwe dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
de eerste keer was ie wel okedie met vlokken dan
![]()
Ga je nu serieus haten op de vlokken reclame?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef roos94 het volgende:
Ach, het is een newbie, lekker laten gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je nu serieus haten op de vlokken reclame?
Stembanden hequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Oliver23 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4Sr0wfQxH
Ik neem dit filmpje toch even mee naar het nieuwe deel, omdat ik het onbegrijpelijk vind dat die Kip nog geluid maakt
Ik haal altijd van die blokjes uit een zakjequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"De selectie was streng"
Jaja, een aardappel schillen is ook een hele klus
ik doe dat maar zeldenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"De selectie was streng"
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik haal altijd van die blokjes uit een zakje
hij zal ook wel lekker ruiken dan...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft 3 rauwe eieren op, dus die is morgen ziek
Zo gedaan ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Gewoon zelf schillen, like a boss
Ik ben mee geweest met een vriend naar de screening van dit seizoen Topchef in het RTL Nederland pand op het Media Park. Ze kijken daar alleen of je een beetje leuk oogt op de camera en of je een beetje kan praten. Daarna komt pas die auditie waarin je een ui snippert en een aardappel schilt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"De selectie was streng"
Je vriend is ook een Fokker? Dan kwam hij natuurlijk niet door..quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ben mee geweest met een vriend naar de screening van dit seizoen Topchef in het RTL Nederland pand op het Media Park. Ze kijken daar alleen of je een beetje leuk oogt op de camera en of je een beetje kan praten. Daarna komt pas die auditie waarin je een ui snippert en een aardappel schilt.Dus eerst kijken of je praat, daarna pas of je überhaupt we een mes kunt vasthouden.
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je vriend is ook een Fokker? Dan kwam hij natuurlijk niet door..
Ik krijg daar echt acuut jeuk vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Groentetjens, weer een variatie op het woord groente
Per brigade is er toch echt één chef, of tel je Kraan en Juul er bij opquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
ik hoop zo dat de 4 chefs gaan falen maar ben dr bang voor
nou ja brigade A heeft 4 koks, de anderen 4 amateurs tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Per brigade is er toch echt één chef, of tel je Kraan en Juul er bij op
Stimmt, maar dat is iets anders dan chefs natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nou ja brigade A heeft 4 koks, de anderen 4 amateurs toch
Ah, je hebt nog steeds die eigenaardigheidquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stimmt, maar dat is iets anders dan chefs natuurlijk
quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog steeds die eigenaardigheid
Mijn Kenia-koffiebonen gaan alvast in de malerquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraarden bij de volgende reclame uiteraard koffie
In het vorige seizoen zaten er ook genoeg swoarmaboeren waar 'kok' onderstond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nou ja brigade A heeft 4 koks, de anderen 4 amateurs toch
ik ken soarma boeren waar je lekkerder kan eten dan sommige restaurantsquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het vorige seizoen zaten er ook genoeg swoarmaboeren waar 'kok' onderstond.
Dat zijn ze allemaal rond 2 uur 's nachtsquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ken soarma boeren waar je lekkerder kan eten dan sommige restaurants
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal rond 2 uur 's nachts
ik weiger te eten als ik zo zat benquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal rond 2 uur 's nachts
quote:
Jurjen haalt ze uit z'n pakken yoghurt, daar zit ook geen zand in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jurjen koopt z'n champignons ook altijd voorgesneden in een zakje
Nu de saus nog!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Suske & Wiske en Het Plezier van de Korrel
Dit nummerquote:
Met Julius, met de Kraan, en met Prisquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef Selestha het volgende:
Oh oh cuissson
Mooie zachte, roze duiven
Geweldige toevoeging!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met Julius, met de Kraan, en met Pris
Oh Oh Cuisson
zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen, als er geen saus bij is
Maar de njokkie was wel smeuïgquote:
Ik denk het welquote:
Ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geen Topchef meer voor mij, voor de tweede maal op rij geen Pris. Ik kan dat niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd hoe het in dit restaurant gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geen Topchef meer voor mij, voor de tweede maal op rij geen Pris. Ik kan dat niet aan
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Drassss het volgende:
[..]Ik slaap er nog een nachtje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ik verwacht er niet veel van. Alleen Pris houdt immers het volledige overzicht door middel van haar geweldige helikopterview.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het in dit restaurant gaat.
Je kan nog voor haar hele 158 cm. gaan!quote:
Shantiquote:
Tim en Sytze!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef Paul-89 het volgende:
Wie/wat willen jullie nog in de op bij (Anti)helden en/of hoogtepunten ?
Het liefst even de link van de aflevering+tijd erbij vermelden.
Wat???!!! Heeft ie serieus JJ uit de OP gehaald?! Heiligschennis zeg ik je!quote:
Oh dat is waar ook, helemaal vergeten.quote:
Ik houd het in de gaten...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, helemaal vergeten.![]()
Komt vanmiddag nog terug in de op, incl. wat andere oude helden.
De tijd is je vijand! En die gaat.... nu in!quote:
Ben ik nu ook aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef Drassss het volgende:
Mooi dat de echte bazen 19 maart te zien zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
JAPIOOOOOOOOOO
Deze drie missen nog bij de plaatjes:Ja ik dacht die hoort toch echt in de OP, toffe gast was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn gerookte komkommer.![]()
Antiheld jongeuh, en watvooreenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik dacht die hoort toch echt in de OP, toffe gast was dat.
Met zijn gerookte komkommer.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
Ga het vanavond missen, maar om het topchef gevoel te houden zit ik aan een bak met muesli
Niet eens een paar rauwe eieren ter voorbereiding op het missen genomen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
Ga het vanavond missen, maar om het topchef gevoel te houden zit ik aan een bak met muesli
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:27 schreef Frag_adder het volgende:
ik moet het vandaag missen ivm sportveel plezier jullie!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar ik ga het ook grotendeels missen
quote:
Die is er toch nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje deserteurs hierzo... laat Pris het maar niet merken!
Das jammer voor jullie..kunnen jullie wel nog de herhaling zien ?????quote:
Yupquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie dus net gewoon dat het nieuwe seizoen is begonnen. Sinds maandag zeker ??
Ja hequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:04 schreef arise het volgende:
Ach, die lieve Mark , wat was ik daar dol op , wat een lief schatje![]()
![]()
25.000quote:
Ze was zo goed met vegen,dat ze haar er graag willen houden ..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb gister maar twintig minuten gekeken, maar is Marti verdwaald? Ze is er nog!
Ah, duidelijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:09 schreef arise het volgende:
[..]
Ze was zo goed met vegen,dat ze haar er graag willen houden ..
Om te trollen zou ik er een wortel van marsepein bijleggen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef arise het volgende:
Marty wil filodeeg bakjes maken ...zoooo jaren 70..
bistrostylequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef arise het volgende:
Toen was ze jong, de ouwe bofkontquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef arise het volgende:
En een boterham met vlokkuh..om het af te maken .quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Om te trollen zou ik er een wortel van marsepein bijleggen..
En een bakje saus!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:14 schreef arise het volgende:
[..]
En een boterham met vlokkuh..om het af te maken .
Klopt, maar daar hadden de mutsjes ook nog verschillende kleurenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
die mutsjes hadden ze toch ook bij Over de Kook?
CO2 neutraal kokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef arise het volgende:
Volgens mij ook , is dat riecijkelen of zunigheid ???
Ze koken de gang nu in duo's, ze krijgen een aantal verplichte ingrediënten en daar moeten ze een gerechtje van brouwen.quote:
18 jaar bijna! de held!quote:
Maar ja, de saus hequote:
Hoeveel sterren ???quote:
Maar dit wordt de beste puree ooit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef arise het volgende:
Wat een kook talent ...aardappelpuree.
Zalm rustig bakken , je kan moeillijk als een idioot door de keuken rennen ...
Owh,wacht , Anton kon dat heeeeel erg goed !!!
Die staat in de OP, Hapje voor Pappa.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dit wordt de beste puree ooit!
Wie was dat ook alweer vorig seizoen?
Ik dochter Kraanquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef arise het volgende:
Nu wordt het spannend..ach gut wat lief, een klein gekookt aardappeltje
Zo vaak hebben ze toch niet karamel gewerkt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef Burner82 het volgende:
Hoevaak heeft die Shanti trouwens kut gezegd?
Wat jammer!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
Ben er morgen ook niet bij.. en vanaf volgende week ook niet meer elke avond
Ik neem het troosten van Shanti wel voor mijn rekeningquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga rens wel troosten... Hoevaak heeft die Shanti trouwens kut gezegd?
en morgen zitten we al op 3quote:
Ik neem aan dat je daar al eens bent geweest ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
Ze, ze konden de vlo niet vinden.
Dat werd wel 2x gezegd bij de duo-opdracht.![]()
En blij dat die doos Marty eruit is en nog meer blij dat dat wicht met die opgespoten glimmende bovenlip, die steeds alleen maar kut kon zeggen opgezouten is.![]()
Morgen de Swetheul.
Nee, staat nog op de to-do lijst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem aan dat je daar al eens bent geweest ?
Lekker schijten als een beerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Potjandorrie het gaat vanavond een emotionele aflevering worden.
Dat doe ik al heel de week over die vooraankondiging niet wetende dat hij Rens er door laat huilenquote:
Rens is dan ook een jongetje van 7.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik al heel de week over die vooraankondiging niet wetende dat hij Rens er door laat huilen
Niet haten op Rensquote:
Heeft hij deze week niet al bier in een gerecht moeten verwerken? Dan was Kranenborg wel strafbaar bezig met zijn 'BLIJF PROEVEN' stokpaardje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij krijgt straks ook als hij eruit ligt een fles cola ipv van een fles wijn.
Het is echt een kut aflevering, ik waarschuw je alvast.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Straks nog even de aflevering van gister terugkijken
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is echt een kut aflevering, ik waarschuw je alvast.
Eensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is echt een kut aflevering, ik waarschuw je alvast.
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 17:19:09Mario Ridder maakt het de kandidaten niet makkelijk, maar krab hadden ze toch al een keer deze week, vanavond om 19.00 uur @RTLTopchef reageer retweet
Wegens ziekte ik ook: Presentquote:
Met knoflooksaus?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef franklop het volgende:
zo net culinair bezig geweest.
altijd lekker zo'n pizza
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef franklop het volgende:
zo net culinair bezig geweest.
altijd lekker zo'n pizza
vrijdag is luieavondwanthetisweekendquote:
Zoiets jaquote:
twitter:vossius twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 19:00:03De eerste ** Michelin @RTLTopchef Eend in z'n geheel van Monsieur Mieral, Meesterkok Mario springt uit z'n vel bij de eerste kandidaat. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |