Ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geen Topchef meer voor mij, voor de tweede maal op rij geen Pris. Ik kan dat niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd hoe het in dit restaurant gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geen Topchef meer voor mij, voor de tweede maal op rij geen Pris. Ik kan dat niet aan
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Drassss het volgende:
[..]Ik slaap er nog een nachtje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ik verwacht er niet veel van. Alleen Pris houdt immers het volledige overzicht door middel van haar geweldige helikopterview.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het in dit restaurant gaat.
Je kan nog voor haar hele 158 cm. gaan!quote:
Shantiquote:
Tim en Sytze!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef Paul-89 het volgende:
Wie/wat willen jullie nog in de op bij (Anti)helden en/of hoogtepunten ?
Het liefst even de link van de aflevering+tijd erbij vermelden.
Wat???!!! Heeft ie serieus JJ uit de OP gehaald?! Heiligschennis zeg ik je!quote:
Oh dat is waar ook, helemaal vergeten.quote:
Ik houd het in de gaten...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, helemaal vergeten.![]()
Komt vanmiddag nog terug in de op, incl. wat andere oude helden.
De tijd is je vijand! En die gaat.... nu in!quote:
Ben ik nu ook aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef Drassss het volgende:
Mooi dat de echte bazen 19 maart te zien zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
JAPIOOOOOOOOOO
Deze drie missen nog bij de plaatjes:Ja ik dacht die hoort toch echt in de OP, toffe gast was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn gerookte komkommer.![]()
Antiheld jongeuh, en watvooreenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik dacht die hoort toch echt in de OP, toffe gast was dat.
Met zijn gerookte komkommer.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
Ga het vanavond missen, maar om het topchef gevoel te houden zit ik aan een bak met muesli
Niet eens een paar rauwe eieren ter voorbereiding op het missen genomen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
Ga het vanavond missen, maar om het topchef gevoel te houden zit ik aan een bak met muesli
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:27 schreef Frag_adder het volgende:
ik moet het vandaag missen ivm sportveel plezier jullie!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar ik ga het ook grotendeels missen
quote:
Die is er toch nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje deserteurs hierzo... laat Pris het maar niet merken!
Das jammer voor jullie..kunnen jullie wel nog de herhaling zien ?????quote:
Yupquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie dus net gewoon dat het nieuwe seizoen is begonnen. Sinds maandag zeker ??
Ja hequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:04 schreef arise het volgende:
Ach, die lieve Mark , wat was ik daar dol op , wat een lief schatje![]()
![]()
25.000quote:
Ze was zo goed met vegen,dat ze haar er graag willen houden ..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb gister maar twintig minuten gekeken, maar is Marti verdwaald? Ze is er nog!
Ah, duidelijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:09 schreef arise het volgende:
[..]
Ze was zo goed met vegen,dat ze haar er graag willen houden ..
Om te trollen zou ik er een wortel van marsepein bijleggen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef arise het volgende:
Marty wil filodeeg bakjes maken ...zoooo jaren 70..
bistrostylequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef arise het volgende:
Toen was ze jong, de ouwe bofkontquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef arise het volgende:
En een boterham met vlokkuh..om het af te maken .quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Om te trollen zou ik er een wortel van marsepein bijleggen..
En een bakje saus!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:14 schreef arise het volgende:
[..]
En een boterham met vlokkuh..om het af te maken .
Klopt, maar daar hadden de mutsjes ook nog verschillende kleurenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
die mutsjes hadden ze toch ook bij Over de Kook?
CO2 neutraal kokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef arise het volgende:
Volgens mij ook , is dat riecijkelen of zunigheid ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |