Wat???!!! Heeft ie serieus JJ uit de OP gehaald?! Heiligschennis zeg ik je!quote:
Oh dat is waar ook, helemaal vergeten.quote:
Ik houd het in de gaten...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, helemaal vergeten.![]()
Komt vanmiddag nog terug in de op, incl. wat andere oude helden.
De tijd is je vijand! En die gaat.... nu in!quote:
Ben ik nu ook aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef Drassss het volgende:
Mooi dat de echte bazen 19 maart te zien zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
JAPIOOOOOOOOOO
Deze drie missen nog bij de plaatjes:Ja ik dacht die hoort toch echt in de OP, toffe gast was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn gerookte komkommer.![]()
Antiheld jongeuh, en watvooreenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik dacht die hoort toch echt in de OP, toffe gast was dat.
Met zijn gerookte komkommer.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
Ga het vanavond missen, maar om het topchef gevoel te houden zit ik aan een bak met muesli
Niet eens een paar rauwe eieren ter voorbereiding op het missen genomen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
Ga het vanavond missen, maar om het topchef gevoel te houden zit ik aan een bak met muesli
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Drassss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |