Rens is dan ook een jongetje van 7.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik al heel de week over die vooraankondiging niet wetende dat hij Rens er door laat huilen
Niet haten op Rensquote:
Heeft hij deze week niet al bier in een gerecht moeten verwerken? Dan was Kranenborg wel strafbaar bezig met zijn 'BLIJF PROEVEN' stokpaardje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij krijgt straks ook als hij eruit ligt een fles cola ipv van een fles wijn.
Het is echt een kut aflevering, ik waarschuw je alvast.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Straks nog even de aflevering van gister terugkijken
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is echt een kut aflevering, ik waarschuw je alvast.
Eensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is echt een kut aflevering, ik waarschuw je alvast.
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 17:19:09Mario Ridder maakt het de kandidaten niet makkelijk, maar krab hadden ze toch al een keer deze week, vanavond om 19.00 uur @RTLTopchef reageer retweet
Wegens ziekte ik ook: Presentquote:
Met knoflooksaus?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef franklop het volgende:
zo net culinair bezig geweest.
altijd lekker zo'n pizza
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef franklop het volgende:
zo net culinair bezig geweest.
altijd lekker zo'n pizza
vrijdag is luieavondwanthetisweekendquote:
Zoiets jaquote:
twitter:vossius twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 19:00:03De eerste ** Michelin @RTLTopchef Eend in z'n geheel van Monsieur Mieral, Meesterkok Mario springt uit z'n vel bij de eerste kandidaat. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |