SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul-89 op 08-03-2012 18:15:11 ]
True.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De TT kunnen we voortaan voor nagenoeg elke provincie wel gebruiken
de eerste keer was ie wel okequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef roos94 het volgende:
Die reclame van robert kranenborg is zo afschuwelijk
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef roos94 het volgende:
Is er een nieuwe dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
de eerste keer was ie wel okedie met vlokken dan
![]()
Ga je nu serieus haten op de vlokken reclame?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef roos94 het volgende:
Ach, het is een newbie, lekker laten gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je nu serieus haten op de vlokken reclame?
Stembanden hequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Oliver23 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4Sr0wfQxH
Ik neem dit filmpje toch even mee naar het nieuwe deel, omdat ik het onbegrijpelijk vind dat die Kip nog geluid maakt
Ik haal altijd van die blokjes uit een zakjequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"De selectie was streng"
Jaja, een aardappel schillen is ook een hele klus
ik doe dat maar zeldenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"De selectie was streng"
Jaja, een aardappel schillen is ook een hele klus
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik haal altijd van die blokjes uit een zakje
hij zal ook wel lekker ruiken dan...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft 3 rauwe eieren op, dus die is morgen ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |