Zal wel andere auto gebruikt hebben omdat de 1e misschien stuk ging. Is algemeen bekend dat ze verschillende segmenten gebruiken voor het totaalshot van het rondje, is dus niet enkel van 1 rondjequote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ok, die opnames van Top gear zijn ook gewoon fake..
Check 6:20 en daarna 7:05..
En zie de verschillen in de auto..
Waar is de keuze:quote:22. Stel u gaat met gezin (en kinderen) naar de Grand Prix van Abu Dhabi en verblijft in een hotel, welke prijs zou u hiervoor willen betalen? *
Goed punt. Abu Dhabi en Valencia hoef ik nou niet echt heen. Brazilië lijkt me nog wel aardig maar staat niet bovenaan, en ik kon als minste categorie 500-999 invullenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar is de keuze:
Helemaal niets..
Kun je de onzin van Brundle niet missen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik ben aan het overwegen om dik te gaan betalen voor "SKY"
Had KPN die zender niet in een van de digitennepakketten?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zal dan denk ik eerder Sky News zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had KPN die zender niet in een van de digitennepakketten?
Ik ook...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Same here!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Ik ook...
De enige 2 andere opties zijn streams jagen of een rip later downloaden en bekijken. De VT's kan ik wel later naar kijken, maar ik heb 95% van alle kwalificaties en races live gezien sinds de mid 90's dus ik weet niet of ik dan wel kan...
hmm, ik meen dat er ooit een skyzender in het KPN-pakket zat, maar ik zie nu niets meer, dus dat wordt een duur abo afsluiten als je het via Sky wilt zien ...quote:
Man is toch niet te vergelijken, ook al vind je Mol z'n commentaar goed ( ik vind dat maar zo zo) dan mis je enorm veel informatie die de BBC met al hun personeel wel geeft, daar kan RTL eenvoudig niet aan tippenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Marks het volgende:
Pff.. zo slecht is Mol toch zeker niet, ik snap niet waarom men er alles aan doet om maar een Engelse uitzending te kunnen bekijken.
Het tijdperk met James Hunt en Walker leek me wel top, ook later met Walker en Brundle. Maar sinds Brundle de hoofdcommentator is, mis ik het eerlijke emotionele commentaar. Het lijkt bij Brundle te gemaakt, bij Mol is het echt... Soms een foutje, maar dat had Walker ook. Ik ga gewoon voor RTL, had het een paar weken terug ook al eens gemeld en doe het nu weer: de voorbeschouwing is daar vorig jaar een stuk beter geworden.
RTL is gewoon live zover ik weet?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Gort het volgende:
bye bye, zwaai zwaai? Nee, laat maar.![]()
En Brundle is niet alles, maar DC was wel erg goed. En ik wil graag live kijken, dat kan volgens mij niet op RTL of heb ik't mis?
Tussen de reclames door, is het wel live.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
RTL is gewoon live zover ik weet?
Nee, ze worden gewoon nog een keer uitgezonden om 14.00. Behalve races die rond 'n uur of 11.00 beginnen. Maar die schieten me niet zo snel te binnenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Gort het volgende:
Ok, dan heb ik het -gelukkig- mis. Stond me bij dat races die niet om 14u van start gingen werden 'bewaard' tot 14u.
Iemand nog een goede preview voor komend seizoen gevonden?
Die was ik zeer zeker niet vergeten! Ik zou echter gezworen hebben dat die niet in de keuzelijst stond toen ik hem invuldequote:
Ja, schotel nodig, nee Ziggo kan dat niet leveren. En waar ze het geld vandaan halen? Je betaalt 50 euro/pond per maand als je voetbal in hd wil zien bij Sky. En het is geloof ik niet legaal om in nl abonnement op Sky te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Geralt het volgende:
Ik zie hier geneuzel over Sky.
Moet ik echt een schotelantenne op mn dak mikken om dat te kunnen ontvangen?
Ziggo is hier de enige kabelaar en volgens mij leveren hun dat niet toch?
Ik snap het ook niet helemaal. Heeft Sky wereldwijd zoveel meer kijkers als de BBC en dat terwijl ze achter de decoder zitten?????
Waar haalt Sky het geld vandaan om de BBC uit te kopen?
Snap ik ook niet, begreep ook dat James Allen naar de BBC gaat, die had bij de GP van Abu Dhabi nog steeds niet door hoe de topteams Q3 indelenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Marks het volgende:
Pff.. zo slecht is Mol toch zeker niet, ik snap niet waarom men er alles aan doet om maar een Engelse uitzending te kunnen bekijken.
Het tijdperk met James Hunt en Walker leek me wel top, ook later met Walker en Brundle. Maar sinds Brundle de hoofdcommentator is, mis ik het eerlijke emotionele commentaar. Het lijkt bij Brundle te gemaakt, bij Mol is het echt... Soms een foutje, maar dat had Walker ook. Ik ga gewoon voor RTL, had het een paar weken terug ook al eens gemeld en doe het nu weer: de voorbeschouwing is daar vorig jaar een stuk beter geworden.
21 euro???quote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef Quisho het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens de Live timing iPad app? 21 euro is wel heul duur voor een app.
Ik dacht 18 maanden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij kreeg toch alleen het eerste jaar na Ferrari ik geloof 17 miljoen als hij niet bij een ander team ging rijden?
Lees de reviews ff terug van vorig jaar, toen werkte t nog niet helemaal lekker!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef Quisho het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens de Live timing iPad app? 21 euro is wel heul duur voor een app.
Hamilton heeft een stuk(je) van de baan afgesneden(Hammerhead)quote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
best tegenvallend dei tijd van Raikkonen..
vergeleken met Hamilton op een natte baan
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
21 euro???
Ik heb hem..... Het is een leuke app, je krijgt posities op de baan te zien en rondetijden.
[..]
Ik dacht 18 maanden.
Ik dacht dat 'ie 21 euro was, maar hij is nu maar 5 euro. Misschien ga ik hem ook wel aanschaffen, maar de iPad hier in huis is niet van mij dus maar even overleggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lees de reviews ff terug van vorig jaar, toen werkte t nog niet helemaal lekker!
Van de uitzending zelf? Want zoals al eerder gezegd, ze gebruiken footage van meerdere ronden.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef Tumble het volgende:
[..]
Hamilton heeft een stuk(je) van de baan afgesneden(Hammerhead)
Zijn diverse filmpjes van te vinden op internet
daarnaast was de baan van Hamilton nauwelijks nat te noemen, was amper spray te zien tov Raikkonen (zei Clarkson ook; 'His track was more of moist')quote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef Tumble het volgende:
[..]
Hamilton heeft een stuk(je) van de baan afgesneden(Hammerhead)
Zijn diverse filmpjes van te vinden op internet
Heb die gehad op m'n Android tablet. Voegt niets toe aan bv livetiming, stelt voor de rest geen drol voorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
Er is ook een gratis lite variant van de F1 Live Time App. Zal ongetwijfeld minder features bevatten, maar is misschien wel handig om te kijken of het wat is.
Yep, had die ook al gedownload, kan je niks mee inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb die gehad op m'n Android tablet. Voegt niets toe aan bv livetiming, stelt voor de rest geen drol voor
Vind ik niet, de laatste jaren zijn ze best mooi hoor. Zo rond 2008,2009 waren ze lelijk, met overal spoilers en van die belachelijk lelijke ´´wieldoppen´´quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:46 schreef Geralt het volgende:
Ja dat was niks, maar de auto's waren toen wel veel mooier dan nu.
Eigenlijk is het vanaf midden jaren 90 alleen maar minder geworden imo
Nu is de regel dus gelijk aan de regels in Amerika...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef Gort het volgende:
Beetje jammer van die aangescherpte inhaalregels.
"Drivers may no longer move back onto the racing line having moved off it to defend a position."formula1.com
Verdedigen kan dus alleen nog door op de racelijn te blijven, anders ben je sowieso het haasje.
Vond het racen van Schumi en Hammie op Monza niet onaardig...
die heb ik als poster op mn oude slaapkamer bij mn ouders nog hangenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vliegt de tijd. Deze is net alsof het gisteren gebeurde.
Nog een paar nachtjes slapen (en werken)
Regen in de eerste race van het seizoen is echt waardeloos want dan weten we nog steeds niet wat de snelste auto is. Krijgen we meer een soort lotto en blijft het gissen welk team het nu het beste voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net her en der dat er voor het hele weekend regen verwacht wordt![]()
OK het is pas dinsdag en er kan nog veel veranderen, maar toch. Spannend
De regels zijn niet aangescherpt, alleen verduidelijkt. De regels golden de vorige jaren al (impliciet), alleen werden ze door de Hamilton / Schumacher acties op Monza nog maar eens verduidelijkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef Gort het volgende:
Beetje jammer van die aangescherpte inhaalregels.
"Drivers may no longer move back onto the racing line having moved off it to defend a position."formula1.com
Verdedigen kan dus alleen nog door op de racelijn te blijven, anders ben je sowieso het haasje.
Vond het racen van Schumi en Hammie op Monza niet onaardig...
Hmmm, nog even aankijken en dan m'n team samenstellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net her en der dat er voor het hele weekend regen verwacht wordt![]()
OK het is pas dinsdag en er kan nog veel veranderen, maar toch. Spannend
Meh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.codemasters.co(...)w_formula_one_games/
Gaan we weer met codemaster bashen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik word er iig niet blij van. Laat dat werk eens over aan een sim-ontwikkelaar. De nieuwe engine van Simbin ziet er veelbelovend uit, en het werk dat Slighly Mad veerricht met project CARS ziet er ook fantastisch uit..
Maar dat ''hoort'' toch? Want Codemasters staat bekend als arcade of semi sim racegame makers zoals DIRT of F1 2010.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toch vreemd dat reviews op simsites de game als een no-buy bestempelen.. Als het daadwerkelijk zo goed was als rFactor hadden ze dat er wel bij gezet.
Bovendien gaat het niet om hoe lastig een auto te besturen is.
Hele snelle auto's kunnen best simpel te besturen zijn. En daar falen heel veel rFactor mods. Auto's waarin het onmogelijk is om 50kmh te rijden..
Dit dus, gewoonweg omdat je anders nog 'n week blijft gissen over de positie van de teams tov elkaar. En in Maleisië is het ook niet ongewoon om te regenen met de GP dus dan zitten we daarna weer 2 weken theorieën te bedenkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:37 schreef Schunckelstar het volgende:
van mij mag de eerste race eigenlijk ook wel droog blijven, australie is toch altijd wel mooi!
we zullen je op de hoogte houden in het Ozzi topicquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit dus, gewoonweg omdat je anders nog 'n week blijft gissen over de positie van de teams tov elkaar. En in Maleisië is het ook niet ongewoon om te regenen met de GP dus dan zitten we daarna weer 2 weken theorieën te bedenken![]()
Plus dat Australië altijd wel een mooie GP is, met of zonder regen![]()
En dan bedacht ik me gisteren ook nog dat ik vorige week toegezegd heb om te werken zaterdag![]()
Mis ik waarschijnlijk ook nog de eerste quali
ik kom hier op terug. Ik dacht dat het Sky was, maar het ging om RTL Duitslandquote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur juist geen prettige tijd om te kijken. Liever dan zoals vroeger om 4 uur 's nachts!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef Quisho het volgende:
Oh de race begint pas om 8 uur, ik dacht ergens midden in de nachtDan ga ik zeker live kijken.
7 uur toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef Quisho het volgende:
Oh de race begint pas om 8 uur, ik dacht ergens midden in de nachtDan ga ik zeker live kijken.
7 idd.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur juist geen prettige tijd om te kijken. Liever dan zoals vroeger om 4 uur 's nachts!
sure de eerste 4 races ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef franklop het volgende:
Weet niet of ik het al had gevraagd, maar doet iedereen hier al mee aan de F1-manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2012
Just asking
naja, ga proberen later te beginnen. Gaat maar om 2 uurtjes werk, niet zo heel spannend. Dus dan vertrek ik gewoon 'n uurtje later dan de bedoeling was, en kijk ik de quali voordat ik vertrek. Mocht dat niet gaan, de HDD-recorder aan, en al het nieuws vermijden totdat ik gekeken hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
we zullen je op de hoogte houden in het Ozzi topic
RTL Duitsland heb ik ook niet in mijn Digitenne-pakket zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kom hier op terug. Ik dacht dat het Sky was, maar het ging om RTL Duitsland
Dat is wel jammer aan die managerspellen. Toch doe ik dit keer weer meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef Joene het volgende:
[..]
sure de eerste 4 races ofzoals je verkeerd gokt in den beginne ben je toch kansloos
ook al weg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL Duitsland heb ik ook niet in mijn Digitenne-pakket zitten
Sinds 2008 heb ik dat nooit gehad geloof ikquote:
Vanuit het kijken van de Sebring 12 Hours meteen door naar F1, bedoel jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]precies, gewoon vanuit de kroeg door naar de TV
Heerlijke tijden! Dan om 6u in bed rollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]precies, gewoon vanuit de kroeg door naar de TV
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan bedacht ik me gisteren ook nog dat ik vorige week toegezegd heb om te werken zaterdag![]()
Mis ik waarschijnlijk ook nog de eerste quali
Dat dus. Een nacht doortrekken om de F1 te kijken nadat je op stap bent geweest, of juist een avond niet op stap, vroeg naar bed en om 3 uur weer opstaan en vrolijk een pizza in de oven mikken en een biertje erbij pakken is veel beter dan om fakking 7 uur op te moeten staan en met koffie en een kleffe boterham voor de tv zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur juist geen prettige tijd om te kijken. Liever dan zoals vroeger om 4 uur 's nachts!
Waarom kijk je niet op de officiële site? http://www.formula1.com/ daar staat gewoon 7 uur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:25 schreef Quisho het volgende:
Op de F1 pagina van RTL7 stond 8 uur, maar het is inderdaad 7 uur blijkbaar.
Het is heel niet zeker dat die wint hoor.quote:Vettel alvast gefeliciteerd.
Dan heb je al een tijd niet meer gekeken zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is heel niet zeker dat die wint hoor.
Van mij mag je ook om 7 uur een pizza erin mikken, in plaats van die kleffe boterham.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Een nacht doortrekken om de F1 te kijken nadat je op stap bent geweest, of juist een avond niet op stap, vroeg naar bed en om 3 uur weer opstaan en vrolijk een pizza in de oven mikken en een biertje erbij pakken is veel beter dan om fakking 7 uur op te moeten staan en met koffie en een kleffe boterham voor de tv zitten![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |