Vind ik niet, de laatste jaren zijn ze best mooi hoor. Zo rond 2008,2009 waren ze lelijk, met overal spoilers en van die belachelijk lelijke ´´wieldoppen´´quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:46 schreef Geralt het volgende:
Ja dat was niks, maar de auto's waren toen wel veel mooier dan nu.
Eigenlijk is het vanaf midden jaren 90 alleen maar minder geworden imo
Nu is de regel dus gelijk aan de regels in Amerika...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef Gort het volgende:
Beetje jammer van die aangescherpte inhaalregels.
"Drivers may no longer move back onto the racing line having moved off it to defend a position."formula1.com
Verdedigen kan dus alleen nog door op de racelijn te blijven, anders ben je sowieso het haasje.
Vond het racen van Schumi en Hammie op Monza niet onaardig...
die heb ik als poster op mn oude slaapkamer bij mn ouders nog hangenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:47 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vliegt de tijd. Deze is net alsof het gisteren gebeurde.
Nog een paar nachtjes slapen (en werken)
Regen in de eerste race van het seizoen is echt waardeloos want dan weten we nog steeds niet wat de snelste auto is. Krijgen we meer een soort lotto en blijft het gissen welk team het nu het beste voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net her en der dat er voor het hele weekend regen verwacht wordt![]()
OK het is pas dinsdag en er kan nog veel veranderen, maar toch. Spannend
De regels zijn niet aangescherpt, alleen verduidelijkt. De regels golden de vorige jaren al (impliciet), alleen werden ze door de Hamilton / Schumacher acties op Monza nog maar eens verduidelijkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef Gort het volgende:
Beetje jammer van die aangescherpte inhaalregels.
"Drivers may no longer move back onto the racing line having moved off it to defend a position."formula1.com
Verdedigen kan dus alleen nog door op de racelijn te blijven, anders ben je sowieso het haasje.
Vond het racen van Schumi en Hammie op Monza niet onaardig...
Hmmm, nog even aankijken en dan m'n team samenstellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net her en der dat er voor het hele weekend regen verwacht wordt![]()
OK het is pas dinsdag en er kan nog veel veranderen, maar toch. Spannend
Meh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.codemasters.co(...)w_formula_one_games/
Gaan we weer met codemaster bashen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik word er iig niet blij van. Laat dat werk eens over aan een sim-ontwikkelaar. De nieuwe engine van Simbin ziet er veelbelovend uit, en het werk dat Slighly Mad veerricht met project CARS ziet er ook fantastisch uit..
Maar dat ''hoort'' toch? Want Codemasters staat bekend als arcade of semi sim racegame makers zoals DIRT of F1 2010.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toch vreemd dat reviews op simsites de game als een no-buy bestempelen.. Als het daadwerkelijk zo goed was als rFactor hadden ze dat er wel bij gezet.
Bovendien gaat het niet om hoe lastig een auto te besturen is.
Hele snelle auto's kunnen best simpel te besturen zijn. En daar falen heel veel rFactor mods. Auto's waarin het onmogelijk is om 50kmh te rijden..
Dit dus, gewoonweg omdat je anders nog 'n week blijft gissen over de positie van de teams tov elkaar. En in Maleisië is het ook niet ongewoon om te regenen met de GP dus dan zitten we daarna weer 2 weken theorieën te bedenkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:37 schreef Schunckelstar het volgende:
van mij mag de eerste race eigenlijk ook wel droog blijven, australie is toch altijd wel mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |