Man is toch niet te vergelijken, ook al vind je Mol z'n commentaar goed ( ik vind dat maar zo zo) dan mis je enorm veel informatie die de BBC met al hun personeel wel geeft, daar kan RTL eenvoudig niet aan tippenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Marks het volgende:
Pff.. zo slecht is Mol toch zeker niet, ik snap niet waarom men er alles aan doet om maar een Engelse uitzending te kunnen bekijken.
Het tijdperk met James Hunt en Walker leek me wel top, ook later met Walker en Brundle. Maar sinds Brundle de hoofdcommentator is, mis ik het eerlijke emotionele commentaar. Het lijkt bij Brundle te gemaakt, bij Mol is het echt... Soms een foutje, maar dat had Walker ook. Ik ga gewoon voor RTL, had het een paar weken terug ook al eens gemeld en doe het nu weer: de voorbeschouwing is daar vorig jaar een stuk beter geworden.
RTL is gewoon live zover ik weet?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Gort het volgende:
bye bye, zwaai zwaai? Nee, laat maar.![]()
En Brundle is niet alles, maar DC was wel erg goed. En ik wil graag live kijken, dat kan volgens mij niet op RTL of heb ik't mis?
Tussen de reclames door, is het wel live.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
RTL is gewoon live zover ik weet?
Nee, ze worden gewoon nog een keer uitgezonden om 14.00. Behalve races die rond 'n uur of 11.00 beginnen. Maar die schieten me niet zo snel te binnenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Gort het volgende:
Ok, dan heb ik het -gelukkig- mis. Stond me bij dat races die niet om 14u van start gingen werden 'bewaard' tot 14u.
Iemand nog een goede preview voor komend seizoen gevonden?
Die was ik zeer zeker niet vergeten! Ik zou echter gezworen hebben dat die niet in de keuzelijst stond toen ik hem invuldequote:
Ja, schotel nodig, nee Ziggo kan dat niet leveren. En waar ze het geld vandaan halen? Je betaalt 50 euro/pond per maand als je voetbal in hd wil zien bij Sky. En het is geloof ik niet legaal om in nl abonnement op Sky te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Geralt het volgende:
Ik zie hier geneuzel over Sky.
Moet ik echt een schotelantenne op mn dak mikken om dat te kunnen ontvangen?
Ziggo is hier de enige kabelaar en volgens mij leveren hun dat niet toch?
Ik snap het ook niet helemaal. Heeft Sky wereldwijd zoveel meer kijkers als de BBC en dat terwijl ze achter de decoder zitten?????
Waar haalt Sky het geld vandaan om de BBC uit te kopen?
Snap ik ook niet, begreep ook dat James Allen naar de BBC gaat, die had bij de GP van Abu Dhabi nog steeds niet door hoe de topteams Q3 indelenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Marks het volgende:
Pff.. zo slecht is Mol toch zeker niet, ik snap niet waarom men er alles aan doet om maar een Engelse uitzending te kunnen bekijken.
Het tijdperk met James Hunt en Walker leek me wel top, ook later met Walker en Brundle. Maar sinds Brundle de hoofdcommentator is, mis ik het eerlijke emotionele commentaar. Het lijkt bij Brundle te gemaakt, bij Mol is het echt... Soms een foutje, maar dat had Walker ook. Ik ga gewoon voor RTL, had het een paar weken terug ook al eens gemeld en doe het nu weer: de voorbeschouwing is daar vorig jaar een stuk beter geworden.
21 euro???quote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef Quisho het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens de Live timing iPad app? 21 euro is wel heul duur voor een app.
Ik dacht 18 maanden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij kreeg toch alleen het eerste jaar na Ferrari ik geloof 17 miljoen als hij niet bij een ander team ging rijden?
Lees de reviews ff terug van vorig jaar, toen werkte t nog niet helemaal lekker!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef Quisho het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens de Live timing iPad app? 21 euro is wel heul duur voor een app.
Hamilton heeft een stuk(je) van de baan afgesneden(Hammerhead)quote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
best tegenvallend dei tijd van Raikkonen..
vergeleken met Hamilton op een natte baan
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
21 euro???
Ik heb hem..... Het is een leuke app, je krijgt posities op de baan te zien en rondetijden.
[..]
Ik dacht 18 maanden.
Ik dacht dat 'ie 21 euro was, maar hij is nu maar 5 euro. Misschien ga ik hem ook wel aanschaffen, maar de iPad hier in huis is niet van mij dus maar even overleggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lees de reviews ff terug van vorig jaar, toen werkte t nog niet helemaal lekker!
Van de uitzending zelf? Want zoals al eerder gezegd, ze gebruiken footage van meerdere ronden.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef Tumble het volgende:
[..]
Hamilton heeft een stuk(je) van de baan afgesneden(Hammerhead)
Zijn diverse filmpjes van te vinden op internet
daarnaast was de baan van Hamilton nauwelijks nat te noemen, was amper spray te zien tov Raikkonen (zei Clarkson ook; 'His track was more of moist')quote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef Tumble het volgende:
[..]
Hamilton heeft een stuk(je) van de baan afgesneden(Hammerhead)
Zijn diverse filmpjes van te vinden op internet
Heb die gehad op m'n Android tablet. Voegt niets toe aan bv livetiming, stelt voor de rest geen drol voorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
Er is ook een gratis lite variant van de F1 Live Time App. Zal ongetwijfeld minder features bevatten, maar is misschien wel handig om te kijken of het wat is.
Yep, had die ook al gedownload, kan je niks mee inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb die gehad op m'n Android tablet. Voegt niets toe aan bv livetiming, stelt voor de rest geen drol voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |