Dat was mijn eerste gedachte ook, maar kijk het filmpje maar wat hij tweet.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt is want volgens mij staat Ferrari dat niet toe (heb ik ergens gelezen).
Zal wel andere auto gebruikt hebben omdat de 1e misschien stuk ging. Is algemeen bekend dat ze verschillende segmenten gebruiken voor het totaalshot van het rondje, is dus niet enkel van 1 rondjequote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ok, die opnames van Top gear zijn ook gewoon fake..
Check 6:20 en daarna 7:05..
En zie de verschillen in de auto..
Waar is de keuze:quote:22. Stel u gaat met gezin (en kinderen) naar de Grand Prix van Abu Dhabi en verblijft in een hotel, welke prijs zou u hiervoor willen betalen? *
Goed punt. Abu Dhabi en Valencia hoef ik nou niet echt heen. Brazilië lijkt me nog wel aardig maar staat niet bovenaan, en ik kon als minste categorie 500-999 invullenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar is de keuze:
Helemaal niets..
Kun je de onzin van Brundle niet missen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik ben aan het overwegen om dik te gaan betalen voor "SKY"
Had KPN die zender niet in een van de digitennepakketten?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zal dan denk ik eerder Sky News zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had KPN die zender niet in een van de digitennepakketten?
Ik ook...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had KPN die zender niet in een van de digitennepakketten?
Same here!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Ik ook...
De enige 2 andere opties zijn streams jagen of een rip later downloaden en bekijken. De VT's kan ik wel later naar kijken, maar ik heb 95% van alle kwalificaties en races live gezien sinds de mid 90's dus ik weet niet of ik dan wel kan...
hmm, ik meen dat er ooit een skyzender in het KPN-pakket zat, maar ik zie nu niets meer, dus dat wordt een duur abo afsluiten als je het via Sky wilt zien ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |