we zullen je op de hoogte houden in het Ozzi topicquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit dus, gewoonweg omdat je anders nog 'n week blijft gissen over de positie van de teams tov elkaar. En in Maleisië is het ook niet ongewoon om te regenen met de GP dus dan zitten we daarna weer 2 weken theorieën te bedenken![]()
Plus dat Australië altijd wel een mooie GP is, met of zonder regen![]()
En dan bedacht ik me gisteren ook nog dat ik vorige week toegezegd heb om te werken zaterdag![]()
Mis ik waarschijnlijk ook nog de eerste quali
ik kom hier op terug. Ik dacht dat het Sky was, maar het ging om RTL Duitslandquote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had KPN die zender niet in een van de digitennepakketten?
Ik vind 8 uur juist geen prettige tijd om te kijken. Liever dan zoals vroeger om 4 uur 's nachts!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef Quisho het volgende:
Oh de race begint pas om 8 uur, ik dacht ergens midden in de nachtDan ga ik zeker live kijken.
7 uur toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef Quisho het volgende:
Oh de race begint pas om 8 uur, ik dacht ergens midden in de nachtDan ga ik zeker live kijken.
7 idd.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur juist geen prettige tijd om te kijken. Liever dan zoals vroeger om 4 uur 's nachts!
sure de eerste 4 races ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef franklop het volgende:
Weet niet of ik het al had gevraagd, maar doet iedereen hier al mee aan de F1-manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2012
Just asking
naja, ga proberen later te beginnen. Gaat maar om 2 uurtjes werk, niet zo heel spannend. Dus dan vertrek ik gewoon 'n uurtje later dan de bedoeling was, en kijk ik de quali voordat ik vertrek. Mocht dat niet gaan, de HDD-recorder aan, en al het nieuws vermijden totdat ik gekeken hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
we zullen je op de hoogte houden in het Ozzi topic
RTL Duitsland heb ik ook niet in mijn Digitenne-pakket zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kom hier op terug. Ik dacht dat het Sky was, maar het ging om RTL Duitsland
Dat is wel jammer aan die managerspellen. Toch doe ik dit keer weer meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef Joene het volgende:
[..]
sure de eerste 4 races ofzoals je verkeerd gokt in den beginne ben je toch kansloos
ook al weg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL Duitsland heb ik ook niet in mijn Digitenne-pakket zitten
Sinds 2008 heb ik dat nooit gehad geloof ikquote:
Vanuit het kijken van de Sebring 12 Hours meteen door naar F1, bedoel jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]precies, gewoon vanuit de kroeg door naar de TV
Heerlijke tijden! Dan om 6u in bed rollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]precies, gewoon vanuit de kroeg door naar de TV
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan bedacht ik me gisteren ook nog dat ik vorige week toegezegd heb om te werken zaterdag![]()
Mis ik waarschijnlijk ook nog de eerste quali
Dat dus. Een nacht doortrekken om de F1 te kijken nadat je op stap bent geweest, of juist een avond niet op stap, vroeg naar bed en om 3 uur weer opstaan en vrolijk een pizza in de oven mikken en een biertje erbij pakken is veel beter dan om fakking 7 uur op te moeten staan en met koffie en een kleffe boterham voor de tv zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur juist geen prettige tijd om te kijken. Liever dan zoals vroeger om 4 uur 's nachts!
Waarom kijk je niet op de officiële site? http://www.formula1.com/ daar staat gewoon 7 uur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:25 schreef Quisho het volgende:
Op de F1 pagina van RTL7 stond 8 uur, maar het is inderdaad 7 uur blijkbaar.
Het is heel niet zeker dat die wint hoor.quote:Vettel alvast gefeliciteerd.
Dan heb je al een tijd niet meer gekeken zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is heel niet zeker dat die wint hoor.
Van mij mag je ook om 7 uur een pizza erin mikken, in plaats van die kleffe boterham.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Een nacht doortrekken om de F1 te kijken nadat je op stap bent geweest, of juist een avond niet op stap, vroeg naar bed en om 3 uur weer opstaan en vrolijk een pizza in de oven mikken en een biertje erbij pakken is veel beter dan om fakking 7 uur op te moeten staan en met koffie en een kleffe boterham voor de tv zitten![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |