Ja maar de perfecte rokquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te lui voor. Dan koop ik zo een rok en dan ga ik niet naar iemand om het te laten verstellen. Zo heb ik ook een paar spijkerbroeken in de kast liggen waar ik de pijp recht van wil maken, voor zo een twee jaar ofzo al
Ik ken het probleem, heb zelf een stretchrok die aan de bovenkant te groot is voor mijn taille, en daar moet ik nog altijd de elastiek van aantrekkenquote:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens naar de hema moet gaan voor die rok wat SQ ook heeft. Meer zo een bodycon.quote:
Ik heb er ook zo een, maar die is ook te groot aan de bovenkantquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens naar de hema moet gaan voor die rok wat SQ ook heeft. Meer zo een bodycon.
Ja datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef Nyan het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, heb zelf een stretchrok die aan de bovenkant te groot is voor mijn taille, en daar moet ik nog altijd de elastiek van aantrekkenDat is zo'n rotkarwei.. Maar de rok is zo perfect...
Ja meestal is het met een tornmesje (je moeders of oma's lades nazoeken, klein rotdingetje dat loeiescherp is)de naad loshalen, makkelijk te doen, dan de elastiek eruit trekken, stukje korter trekken en afknippen en opnieuw vastmaken. en dan weer de naad dichtmaken natuurlijk. Of een nieuw stuk elastiek erdoor, dat kan je makkelijk doen door een veiligheidsspeld aan het uiteinde van de elastiek vast te maken en er dan doorheen te rijgenquote:
heel leuk, en daar die aqua- pumps onder... helemaal mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Audreyoot het volgende:
Trouwens jurkjes koop ik voornamelijk bij steps, die zitten altijd zooo fijn!
Ik heb laatst deze gekocht voor feestjes:
[ afbeelding ]
En nog 2 maar daar kan ik geen plaatje van vinden
Die derde had geloof ik geen verstevigde cups had ik gelezen... Ik weet niet hoeveel dat uitmaakt, maar ik vind het zelf altijd fijn als er een beetje versteviging in een bikini/badpak zit.. Wel heel erg leuk alledrie!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
Oja mijn lijstje wordt langer
Een badpak (zoek al haren een mooi badpak maar het is heel lastig met mijn cupmaat) en dankzij Fok! heb ik nu mijn zinnen gezet op een van de badpakken van Topvintage. Bedankt dames!
Mijn keuze ga ik maken uit een van deze drie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het zal wel een van de eerste twee worden aangezien je die volgens de site kunt dragen t/m cup F waar ik soms wel eens tegenaanhang
Ooh ik heb nu al zin om dit te dragen, dit kun je tenminste ook gewoon in het park dragen als je er eerst een jurkje overheen draagt
Als ik de plaatjes zie inderdaad niet. En die laatste geven ze ook aan om t/m cup E te dragen maar mijn bh's met die cup zijn de laatste tijd eigenlijk allemaal te kleinquote:Op zondag 11 maart 2012 00:06 schreef Nyan het volgende:
[..]
Die derde had geloof ik geen verstevigde cups had ik gelezen... Ik weet niet hoeveel dat uitmaakt, maar ik vind het zelf altijd fijn als er een beetje versteviging in een bikini/badpak zit.. Wel heel erg leuk alledrie!!
Leuke jas! Zoo York is ook een vet merk..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb deze jas gekocht eind vorig jaar, echt gaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel mooiquote:Op zondag 11 maart 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik die glimmende mouwen wat minder maar de rug vind ik wel heel vet gemaaktquote:Op zondag 11 maart 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis grote tieten; maar verder heb ik er wel redelijk het figuur voor jaquote:
Ik kan me dat dilemma goed indenken.. Ik heb het altijd andersom, dat bij mij de boel voor open gaapt na de eerste zwempartij/machinewas... Ik vind die versteviging dan altijd fijn omdat de boel in een kleine maat minder snel te ruim zit.. Badpakken kopen vond ik vroeger in de winkel al moeiilijk, laat staan op het internet..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik de plaatjes zie inderdaad niet. En die laatste geven ze ook aan om t/m cup E te dragen maar mijn bh's met die cup zijn de laatste tijd eigenlijk allemaal te kleinEn om daarom een badpak in een maat groter te nemen
Dan gaat de rest weer slobberen.
Leuke jas!!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei kokerrokjes ben ik een enorme fan van !quote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Toffe jas schenkLekker stoer !
Ik heb eens een zwarte kokerrok (die tot in de taille gaat) gekocht voor 5 euro.. maar weet dus écht niet meer waar... Perfect om blouse in te stoppen. De stof is alleen niet van giga degelijke kwaliteit...
Daarom staat deze ook op mijn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
(ook topvintage.nl trouwens)
Die heb ik! En ze zijn in het echt stukken mooier dan op de foto's!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, wil ook nog steeds een paar aqua pumps.
[ afbeelding ]
Ik draag eigenlijk alleen hakken met plateaus, vind ik mooier denk ik
Net eventjes op de site van men at work gekeken en daar was deze broek voor ¤15 in de sale dus maar direct besteld. Tis niet direct heel mint groen maar komt wel in de buurt....kunnen mensen ff wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt![]()
Dacht al dat het aan mij lag....maar niet dus
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Toffe jas schenkLekker stoer !
Ik heb eens een zwarte kokerrok (die tot in de taille gaat) gekocht voor 5 euro.. maar weet dus écht niet meer waar... Perfect om blouse in te stoppen. De stof is alleen niet van giga degelijke kwaliteit...
Daarom staat deze ook op mijn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
(ook topvintage.nl trouwens)
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net eventjes op de site van men at work gekeken en daar was deze broek voor ¤15 in de sale dus maar direct besteld. Tis niet direct heel mint groen maar komt wel in de buurt....kunnen mensen ff wennen
[ afbeelding ]
Ook kwam ik deze schoenen nog tegen
[ afbeelding ]
Vind ze erg leuk...maar mssn een beetje duur voor ¤150 .....ben hard aant twijfelen of ik daar voor wil gaan sparen of toch maar goedkopere ga zoeken.....
Ow en de nude forget your boyfriends zijn echt liefde....maar helaas te hoog voor mij![]()
Die schoenen
![]()
![]()
Nee.. gewoon nee.
Als ik ze mooi vind.....moet ik dat toch lekker zelf weten?!quote:Op maandag 12 maart 2012 07:04 schreef Aliana het volgende:
[..]
Die broekDie schoenen
![]()
![]()
Nee.. gewoon nee.
Ben je single?quote:Op maandag 12 maart 2012 07:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als ik ze mooi vind.....moet ik dat toch lekker zelf weten?!
Niet iedereen heeft dezelfde smaak...en daar ben ik heel.blij mee :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |