Ja, als ik ze omhoog hou met mijn voet erin lijken het net klompjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schattig! Heb je daar niet van die belachelijk kleine voetjes in?
+1 haha. Ik pak veel sneller mijn Uggs zonder erbij na te denken. Maar dat het weer wat warmer wordt helpt ook wel om die vaker te laten staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, als ik ze omhoog hou met mijn voet erin lijken het net klompjes.Maar verder zijn ze echt prachtig, ze lopen ook best lekker maar ik moet echt oefenen want heb heel veel hakken maar loop liever op mijn allstars of uggs.
Mooi kleurtje, alleen dat vind ik dan wel weer moeilijk te combineren omdat van veel kleuren aqua het net weer een tintje anders is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, wil ook nog steeds een paar aqua pumps.
[ afbeelding ]
Ik draag eigenlijk alleen hakken met plateaus, vind ik mooier denk ik
Mooi! Is wel jouw kleur he?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Audreyoot het volgende:
Trouwens jurkjes koop ik voornamelijk bij steps, die zitten altijd zooo fijn!
Ik heb laatst deze gekocht voor feestjes:
[ afbeelding ]
En nog 2 maar daar kan ik geen plaatje van vinden
Dat sowieso, in de zomer draag ik ze bijna niet. Dan is het weer hakken/sandalen tijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1 haha. Ik pak veel sneller mijn Uggs zonder erbij na te denken. Maar dat het weer wat warmer wordt helpt ook wel om die vaker te laten staan
Ja ik ben ook nog altijd op zoek naar dé kleur. Ze vloeken ook snel bij jeans.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi kleurtje, alleen dat vind ik dan wel weer moeilijk te combineren omdat van veel kleuren aqua het net weer een tintje anders is.
Ik denk dat ik juist eerder voor een kleurtje zou gaan, omdat heel veel in m'n kast zwart is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi kleurtje, alleen dat vind ik dan wel weer moeilijk te combineren omdat van veel kleuren aqua het net weer een tintje anders is.
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat sowieso, in de zomer draag ik ze bijna niet. Dan is het weer hakken/sandalen tijd.
Ik heb me de laatste paar jaren wat meer gefocust op kleurrijkere shirtjes en broeken gelukkigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist eerder voor een kleurtje zou gaan, omdat heel veel in m'n kast zwart is.
Leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Audreyoot het volgende:
Trouwens jurkjes koop ik voornamelijk bij steps, die zitten altijd zooo fijn!
Ik heb laatst deze gekocht voor feestjes:
[ afbeelding ]
En nog 2 maar daar kan ik geen plaatje van vinden
Overblijfsel van m'n "zwarte periode". Moet m'n kledingkast eens gaan updaten ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb me de laatste paar jaren wat meer gefocust op kleurrijkere shirtjes en broeken gelukkigEn qua schoenen vind ik het dan altijd zo lastig, want dan past het model schoen perfect bij je jurkje, maar de kleur niet
Kleurtjes ftw!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overblijfsel van m'n "zwarte periode". Moet m'n kledingkast eens gaan updaten ook.
Kan je ze dan niet gewoon laten verstellen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
Ik zoek al jaren een zwarte kokerrok die overal fatsoenlijk zit
Volgens mij heb ik net twee keer een mooie gevonden en dan stonden ze altijd aan de achterkant open. Wat irritant is omdat ik het topje dan juist in de rok wil dragen.
Verkeerde topic Uft.quote:
Nee daar ben ik te lui voor. Dan koop ik zo een rok en dan ga ik niet naar iemand om het te laten verstellen. Zo heb ik ook een paar spijkerbroeken in de kast liggen waar ik de pijp recht van wil maken, voor zo een twee jaar ofzo alquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je ze dan niet gewoon laten verstellen?
Ja maar de perfecte rokquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te lui voor. Dan koop ik zo een rok en dan ga ik niet naar iemand om het te laten verstellen. Zo heb ik ook een paar spijkerbroeken in de kast liggen waar ik de pijp recht van wil maken, voor zo een twee jaar ofzo al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |