Interviewmeisjequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, jij was het interviewmeisje toch?
Jij was toch geinterviewt door FOK!tv?quote:
Ik moet 'm nog even zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is het een leuke foto?
Stefan gedroeg zich alsof ie nog nooit eerder een camera vast had gehad
Juh, dat klopt wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij de dame die nog nooit bij de BurgerKing gegeten had?
Ik met de grote camera en flitser.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar wie waren nou al die mensen met fok shirtjes enzo, ik ken alleen sunchaser met de camera en die voorspreker was kennelijk breuls
Die flits was een klacht op zichquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met de grote camera en flitser.
LOLquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die flits was een klacht op zich
Trouwens die enorme hoeveelheid mensen die aan het fokken was voor de film was begonnen, zat op de bovenste rij en kon zo iedereen zien fokken
.
Nee, alleen die van Sunchaser was klachtwaardig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trouwens die enorme hoeveelheid mensen die aan het fokken was voor de film was begonnen, zat op de bovenste rij en kon zo iedereen zien fokken
.
Ik verwacht een stortvloed aan klaagbaaktopics over mensen die schreeuwen in de bios en met popcorn gooien, maar het was heerlijk stil. Heb denk ik nog nooit zo'n rustige bioszaal meegemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
.
Fokkers zijn toch wel fatsoenlijke mensenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verwacht een stortvloed aan klaagbaaktopics over mensen die schreeuwen in de bios en met popcorn gooien, maar het was heerlijk stil. Heb denk ik nog nooit zo'n rustige bioszaal meegemaakt
ZIE JE WEL.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nohomo. Dat wel.
Ik sta met je tsjikkie op de foto![]()
![]()
Nee ik liep er langs en riep Kuttopic!quote:
Je hebt mij er vást nog niet op staan..quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Ja, kutfotografen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eventjes de foto's bekeken. Ik heb geloof ik 2 foto's gezien waar Monopoly niet opstaat.
Dat zijn gewoon de gezelligste en leukste mensen die er warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
![]()
Leuke foto's inderdaad.. Wel veel van een bepaald groepje van de premeet inderdaad. Is dat toeval, offf.. ?
Heb mezelf gelukkig niet tot bijna niet gespot. Kan toch niet lachen op commando
Wij hebben dezelfde talenten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef So_Surreal het volgende:
Toch knap, ik sta op geen enkele foto
Dit ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de gezelligste en leukste mensen die er waren
Nou, een beetje hetzelfde groepje die elkaar kent en daarom van te voren alvast wat gaat drinken. Maar er waren ook een hoop mensen bij die er niet altijd bij zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
![]()
Leuke foto's inderdaad.. Wel veel van een bepaald groepje van de premeet inderdaad. Is dat toeval, offf.. ?
Heb mezelf gelukkig niet tot bijna niet gespot. Kan toch niet lachen op commando
Klopt, ik weet wel wie het zijn.. was zelf ook effe mee wat drinken van tevorenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, een beetje hetzelfde groepje die elkaar kent en daarom van te voren alvast wat gaat drinken. Maar er waren ook een hoop mensen bij die er niet altijd bij zijn.
Hmm geen idee of ik nu over mezelf spreek.quote:
Foto's ontwijken en ehm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bier drinken en lomp doen geloof ik.
Hoe kan dat? Jij hing de hele avond bij ons rond, en wij staan op veel te veel foto's allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm geen idee of ik nu over mezelf spreek.
Was wel vanaf 18:00 op de meet, maar sta niet op de foto
https://www.facebook.com/(...)47942&type=1&theaterquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet wel wie het zijn.. was zelf ook effe mee wat drinken van tevoren
Jij toch ook? Hoewel ik me bij jou geen gezicht kan vormen.
Maar het viel me gewoon op, foto's zijn hartstikke leuk!
Ik word geroepen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bier drinken en lomp doen geloof ik.
Ja, we riepen jou. Meneer "Ik heb zo'n last van mijn maag"quote:
Ok.. was je ook op die premeet, nee toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)47942&type=1&theater
Ik ben die met de camera, niet te missen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, we riepen jou. Meneer "Ik heb zo'n last van mijn maag"
Ik zat schuin achter jequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok.. was je ook op die premeet, nee toch?
Ik sta hier half op, in het midden met dat geruite overhemd aan..
[ afbeelding ]
Jawel, aan het begin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know, daar zaten er meer van de premeet zag ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]was niet tof toen man, waren die gehaktballen volgens mij.
[..]
Ik zat schuin achter je
Ja de meeste foto's zijn genomen na die film.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jij hing de hele avond bij ons rond, en wij staan op veel te veel foto's allemaal
Zelfs hier kan ik mezelf niet eens zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Mijn voornemen was de fotografen te ontwijken. Ik faalde.
Crap, dus hier zat jij ook ergens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zelfs hier kan ik mezelf niet eens zien.Donker zijn.
Ik heb echt geen idee welke van de twee fotografen jij wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Al ben je nog zo snel, mijn camera achterhaalt je wel.
Van jou heb ik nog een bonusfoto jaleesajoia.
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)2991_591135668_n.jpgquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Crap, dus hier zat jij ook ergens?
Volgens mij heb ik jou niet gezien/gesproken.. Geen flauw idee wie je bent
Samzz, even voor de beeldvorming: wat is de username van die gast met wie jij naar de premeet was gekomen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Mijn voornemen was de fotografen te ontwijken. Ik faalde.
Aha, vandaar donker!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)2991_591135668_n.jpgSamen met mijn vriend
Ik sta anders nergens op, behalve heeel klein toen ik in 't midden van de zaal zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Watertornadoquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Samzz, even voor de beeldvorming: wat is de username van die gast met wie jij naar de premeet was gekomen?
* JK1982 heeft nu bij een aantal usernames wel het gezicht, maar van een heleboel ook nog niet..
Whaaaa?? Wattan??quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
En ik zat dus weer naast jou. Gelukkig net niet te zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Volgens mij zijn de beste plekken toch wel in het midden ongeveer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie hadden goeie plekken gescoord dan
Midden helemaal achterin, hoppaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij zijn de beste plekken toch wel in het midden ongeveer.
Wellicht herrinner je mijn plakkerige hand?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Samzz, even voor de beeldvorming: wat is de username van die gast met wie jij naar de premeet was gekomen?
* JK1982 heeft nu bij een aantal usernames wel het gezicht, maar van een heleboel ook nog niet..
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij zijn de beste plekken toch wel in het midden ongeveer.
joh dat scherm was zo groot, maakt echt niet uit waar je zatquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht herrinner je mijn plakkerige hand?
Lekker hey! Pik er volgende keer nog effe wat stoelen bij dan damequote:
Dan zal ik maar niet zeggen wat..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht herrinner je mijn plakkerige hand?
Ghehehe.. don't even THINK about it..quote:
Natuurlijkquote:
Het was wel heel lief van de FOK!kers die twee plaatsjes op wilden schuivenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker hey! Pik er volgende keer nog effe wat stoelen bij dan dame
Hoquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat..
Ja, ik weet wel wie jij bent. Ciske
Waarvandaan dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je ook uit 010 komt hè? Op een of andere manier komen de meesten die ik via Fok ontmoet uit die regio..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Howe gaan mij niet associeren met Amsterdammers he!
0229 jongen, SCHAAKMEESTER BESCHERMT MIJN BUURT!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarvandaan dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je ook uit 010 komt hè? Op een of andere manier komen de meesten die ik via Fok ontmoet uit die regio..
Thank god!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
0229 jongen, SCHAAKMEESTER BESCHERMT MIJN BUURT!
Maar eigenlijk gewoon burgerlijk Hoorn, met een hele hoop dorpen er om heen, vandaar
quote:
Ga je nou opeens gemeen tegen me doen??quote:
Ik ben van de dorpenquote:
Wat is er nou mis met 010, toevallig ben ik heel lief hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van de dorpen
Waar kom jij vandaan als ik vragen mag? (ik heb wel liever 020'ers dan 010'ers tot op zekere hoogte trouwens)
Nee hoor.. zou niet durvenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga je nou opeens gemeen tegen me doen??
0321, of all places!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van de dorpen
Waar kom jij vandaan als ik vragen mag? (ik heb wel liever 020'ers dan 010'ers tot op zekere hoogte trouwens)
Ik vond ze minder sympathiekquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met 010, toevallig ben ik heel lief hoor
Veel geld?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben lief, sympathiek, meelevend, meegaand, gezellig, sociaal! Wat wil je nog meer
Zou wel een biertje lusten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben lief, sympathiek, meelevend, meegaand, gezellig, sociaal! Wat wil je nog meer
0321, ghehe, is er nog niet zo heel langquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
0321, of all places!![]()
Zus heeft een aantal jaren in Hoorn gewoond, dus kwam er ook regelmatig..
Zit die leuke fietsenzaak nog aan het begin van het centrum, met die atb's? Probikes ofzo?
Je vergeet vaag!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Was niet mn bedoelingquote:
Niet gek.. zat eerst in Berkhout als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
0321, ghehe, is er nog niet zo heel lang
Die zit er nog ja, maar is wel verplaatst naar wat verder de binnenstad in(groter pand). Een oud schoolgenote van mij runt die tent geloof ik!
Ja moest rijden gisteren hè dus maar 1 biertje op.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet gek.. zat eerst in Berkhout als ik me niet vergis.
Kom nu eerlijk gezegd nooit meer in die hoek, heb daar helemaal niets meer te zoeken. Zus woont tegenwoordig in Zeeland.
Ik 3 voor de film, en onderweg hopen niet gecontroleerd te worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja moest rijden gisteren hè dus maar 1 biertje op.
quote:
Provinciequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]klopt! Klein wereldje wel.
Zeeland is een eindje verderop, dat is dan weer echt een plaats waar ik nooit kom
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groot woord, ken ik niet, ligt buiten de regio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |