Interviewmeisjequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, jij was het interviewmeisje toch?
Jij was toch geinterviewt door FOK!tv?quote:
Ik moet 'm nog even zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is het een leuke foto?
Stefan gedroeg zich alsof ie nog nooit eerder een camera vast had gehad
Juh, dat klopt wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij de dame die nog nooit bij de BurgerKing gegeten had?
Ik met de grote camera en flitser.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar wie waren nou al die mensen met fok shirtjes enzo, ik ken alleen sunchaser met de camera en die voorspreker was kennelijk breuls
Die flits was een klacht op zichquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik met de grote camera en flitser.
LOLquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die flits was een klacht op zich
Trouwens die enorme hoeveelheid mensen die aan het fokken was voor de film was begonnen, zat op de bovenste rij en kon zo iedereen zien fokken
.
Nee, alleen die van Sunchaser was klachtwaardig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trouwens die enorme hoeveelheid mensen die aan het fokken was voor de film was begonnen, zat op de bovenste rij en kon zo iedereen zien fokken
.
Ik verwacht een stortvloed aan klaagbaaktopics over mensen die schreeuwen in de bios en met popcorn gooien, maar het was heerlijk stil. Heb denk ik nog nooit zo'n rustige bioszaal meegemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
.
Fokkers zijn toch wel fatsoenlijke mensenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verwacht een stortvloed aan klaagbaaktopics over mensen die schreeuwen in de bios en met popcorn gooien, maar het was heerlijk stil. Heb denk ik nog nooit zo'n rustige bioszaal meegemaakt
ZIE JE WEL.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nohomo. Dat wel.
Ik sta met je tsjikkie op de foto![]()
![]()
Nee ik liep er langs en riep Kuttopic!quote:
Je hebt mij er vást nog niet op staan..quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:16 schreef SiIk het volgende:
Pff, ik dacht, laat ik eens een lijstje maken met gemeete mensen. Zit nu al over de 50 en ben er vast nog een aantal vergeten
Ja, kutfotografen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eventjes de foto's bekeken. Ik heb geloof ik 2 foto's gezien waar Monopoly niet opstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |