Nee hoor.. zou niet durvenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga je nou opeens gemeen tegen me doen??
0321, of all places!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van de dorpen
Waar kom jij vandaan als ik vragen mag? (ik heb wel liever 020'ers dan 010'ers tot op zekere hoogte trouwens)
Ik vond ze minder sympathiekquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met 010, toevallig ben ik heel lief hoor
Veel geld?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben lief, sympathiek, meelevend, meegaand, gezellig, sociaal! Wat wil je nog meer
Zou wel een biertje lusten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben lief, sympathiek, meelevend, meegaand, gezellig, sociaal! Wat wil je nog meer
0321, ghehe, is er nog niet zo heel langquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
0321, of all places!![]()
Zus heeft een aantal jaren in Hoorn gewoond, dus kwam er ook regelmatig..
Zit die leuke fietsenzaak nog aan het begin van het centrum, met die atb's? Probikes ofzo?
Je vergeet vaag!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Was niet mn bedoelingquote:
Niet gek.. zat eerst in Berkhout als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
0321, ghehe, is er nog niet zo heel lang
Die zit er nog ja, maar is wel verplaatst naar wat verder de binnenstad in(groter pand). Een oud schoolgenote van mij runt die tent geloof ik!
Ja moest rijden gisteren hè dus maar 1 biertje op.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet gek.. zat eerst in Berkhout als ik me niet vergis.
Kom nu eerlijk gezegd nooit meer in die hoek, heb daar helemaal niets meer te zoeken. Zus woont tegenwoordig in Zeeland.
Ik 3 voor de film, en onderweg hopen niet gecontroleerd te worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja moest rijden gisteren hè dus maar 1 biertje op.
quote:
Provinciequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]klopt! Klein wereldje wel.
Zeeland is een eindje verderop, dat is dan weer echt een plaats waar ik nooit kom
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groot woord, ken ik niet, ligt buiten de regio
Oh, we hadden het buiten nog wel over Suske en Whiskey Wiske, en ook over Schanulleke, je bent er nooit vroeg genoeg bij enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker slim van me, ik had helemaal niet gecheckt of er een meet vooraf zat. Leermomentje"
* JK1982 grinnikt om je ondertitel..quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker slim van me, ik had helemaal niet gecheckt of er een meet vooraf zat. Leermomentje"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |