Dat zijn gewoon de gezelligste en leukste mensen die er warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
![]()
Leuke foto's inderdaad.. Wel veel van een bepaald groepje van de premeet inderdaad. Is dat toeval, offf.. ?
Heb mezelf gelukkig niet tot bijna niet gespot. Kan toch niet lachen op commando
Wij hebben dezelfde talenten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef So_Surreal het volgende:
Toch knap, ik sta op geen enkele foto
Dit ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de gezelligste en leukste mensen die er waren
Nou, een beetje hetzelfde groepje die elkaar kent en daarom van te voren alvast wat gaat drinken. Maar er waren ook een hoop mensen bij die er niet altijd bij zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
![]()
Leuke foto's inderdaad.. Wel veel van een bepaald groepje van de premeet inderdaad. Is dat toeval, offf.. ?
Heb mezelf gelukkig niet tot bijna niet gespot. Kan toch niet lachen op commando
Klopt, ik weet wel wie het zijn.. was zelf ook effe mee wat drinken van tevorenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, een beetje hetzelfde groepje die elkaar kent en daarom van te voren alvast wat gaat drinken. Maar er waren ook een hoop mensen bij die er niet altijd bij zijn.
Hmm geen idee of ik nu over mezelf spreek.quote:
Foto's ontwijken en ehm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bier drinken en lomp doen geloof ik.
Hoe kan dat? Jij hing de hele avond bij ons rond, en wij staan op veel te veel foto's allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm geen idee of ik nu over mezelf spreek.
Was wel vanaf 18:00 op de meet, maar sta niet op de foto
https://www.facebook.com/(...)47942&type=1&theaterquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet wel wie het zijn.. was zelf ook effe mee wat drinken van tevoren
Jij toch ook? Hoewel ik me bij jou geen gezicht kan vormen.
Maar het viel me gewoon op, foto's zijn hartstikke leuk!
Ik word geroepen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bier drinken en lomp doen geloof ik.
Ja, we riepen jou. Meneer "Ik heb zo'n last van mijn maag"quote:
Ok.. was je ook op die premeet, nee toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)47942&type=1&theater
Ik ben die met de camera, niet te missen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, we riepen jou. Meneer "Ik heb zo'n last van mijn maag"
Ik zat schuin achter jequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok.. was je ook op die premeet, nee toch?
Ik sta hier half op, in het midden met dat geruite overhemd aan..
[ afbeelding ]
Jawel, aan het begin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know, daar zaten er meer van de premeet zag ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]was niet tof toen man, waren die gehaktballen volgens mij.
[..]
Ik zat schuin achter je
Ja de meeste foto's zijn genomen na die film.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jij hing de hele avond bij ons rond, en wij staan op veel te veel foto's allemaal
Zelfs hier kan ik mezelf niet eens zien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Mijn voornemen was de fotografen te ontwijken. Ik faalde.
Crap, dus hier zat jij ook ergens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zelfs hier kan ik mezelf niet eens zien.Donker zijn.
Ik heb echt geen idee welke van de twee fotografen jij wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Al ben je nog zo snel, mijn camera achterhaalt je wel.
Van jou heb ik nog een bonusfoto jaleesajoia.
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)2991_591135668_n.jpgquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Crap, dus hier zat jij ook ergens?
Volgens mij heb ik jou niet gezien/gesproken.. Geen flauw idee wie je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |