abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 12:11:14 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_109044777
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef Ritmo het volgende:
Mannen van 27 (en ouder) die geen relatie hebben...

Geven jullie met het sluiten van dit topic nou gewoon toe, dat er hier in KLB veel van de trieste gevallen zoals in die in de OP beschrijf zitten, en dat die zich erdoor aangevallen voelen?
Ik denk dat je je reputatie tegen je hebt en volgens mij heb jij een verkeerd beeld bij de 'gemiddelde' KLB'er. Ik voel me in ieder geval niet door aangevallen en GGMM vast ook niet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_109046636
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:11 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik denk dat je je reputatie tegen je hebt en volgens mij heb jij een verkeerd beeld bij de 'gemiddelde' KLB'er. Ik voel me in ieder geval niet door aangevallen en GGMM vast ook niet.
Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag. En ja, natuurlijk hoop ik ook op reacties van mensen die zich aangesproken voelen. Ik ben oprecht benieuwd naar hun 'verdediging'.

Er zijn nog wel 10 keer meer aanstootgevendere topics hier. ;) Met "Facebook is voor kneuzen" oid beledig je veel meer mensen.
-
pi_109046735
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag. En ja, natuurlijk hoop ik ook op reacties van mensen die zich aangesproken voelen. Ik ben oprecht benieuwd naar hun 'verdediging'.

Er zijn nog wel 10 keer meer aanstootgevendere topics hier. ;) Met "Facebook is voor kneuzen" oid beledig je veel meer mensen.
Van mij mag 'ie ook wel open. Heb het idee dat als het topic door iemand anders was geopend, hij wel open was gebleven.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:32:49 #29
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109046826
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag. En ja, natuurlijk hoop ik ook op reacties van mensen die zich aangesproken voelen. Ik ben oprecht benieuwd naar hun 'verdediging'.

Er zijn nog wel 10 keer meer aanstootgevendere topics hier. ;) Met "Facebook is voor kneuzen" oid beledig je veel meer mensen.
Mee eens. Snap niet wat er zo trollend aan dat topic is?
Heaven is a place on earth with you
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:28 #30
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109046846
Hallon wrm is mn topic dicht ik erger mij echt aan die kutkinderen gr
pi_109047530
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hallon wrm is mn topic dicht ik erger mij echt aan die kutkinderen gr
Post normaal. Dat zwakzinnige gedoe zit ik niet op te wachten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_109050568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Van mij mag 'ie ook wel open. Heb het idee dat als het topic door iemand anders was geopend, hij wel open was gebleven.
Precies.
-
pi_109050575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Mee eens. Snap niet wat er zo trollend aan dat topic is?
En dit dus
-
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:00:29 #34
35723 crew  GGMM
pi_109051345
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef Ritmo het volgende:
Mannen van 27 (en ouder) die geen relatie hebben...

Geven jullie met het sluiten van dit topic nou gewoon toe, dat er hier in KLB veel van de trieste gevallen zoals in die in de OP beschrijf zitten, en dat die zich erdoor aangevallen voelen?
Niet echt. Ik zie niet zo goed waar je je druk om maakt eigenlijk en ik snap niet zo goed hoe je verwacht dat dit soort mensen zich hier tegen 'verdedigen' als ze het blijkbaar volgens jou niet kunnen, oftewel waarover je hier een inhoudelijke discussie over wil voeren. Vandaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:01:51 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_109051398
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan had ie toch niet dicht gehoeven? Ik erger me oprecht aan het soort mannen waar ik in de OP over klaag.
Dat vind ik zo bijzonder aan jou, je kan je zo heerlijk ergeren aan mensen waar je eigenlijk helemaal geen last van hebt. Je zou je bij wijze van spreken niet ergeren aan een bejaarde voor je bij de kassa treuzelt, maar owee als zo'n bejaarde heel de dag een geranium zit te begluren, dan zal die bejaarde het bezuren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_109051580
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet echt. Ik zie niet zo goed waar je je druk om maakt eigenlijk en ik snap niet zo goed hoe je verwacht dat dit soort mensen zich hier tegen 'verdedigen' als ze het blijkbaar volgens jou niet kunnen, oftewel waarover je hier een inhoudelijke discussie over wil voeren. Vandaar.
Dat jij de klacht niet direct deelt of niet snapt waarom ik me er druk over maak, is toch geen criterium voor een topic?
-
pi_109051598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat vind ik zo bijzonder aan jou, je kan je zo heerlijk ergeren aan mensen waar je eigenlijk helemaal geen last van hebt. Je zou je bij wijze van spreken niet ergeren aan een bejaarde voor je bij de kassa treuzelt, maar owee als zo'n bejaarde heel de dag een geranium zit te begluren, dan zal die bejaarde het bezuren.
Aan beide erger ik me. :P Maar het eerste nog meer natuurlijk.
Maar goed, ook dat is geen reden om een topic dicht te gooien.
-
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:15:38 #38
35723 crew  GGMM
pi_109051959
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat jij de klacht niet direct deelt of niet snapt waarom ik me er druk over maak, is toch geen criterium voor een topic?
Wel als ik daarbij geen discussiewaarde en een hoog trollgehalte zie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109052858
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wel als ik daarbij geen discussiewaarde en een hoog trollgehalte zie.
Kom op zeg, heel KLB is 1 groot troll-forum.
Roepen dat Facebook voor mongolen is, is ook trollen. Maar die topics gaan ook niet dicht.
-
pi_109053548
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wel als ik daarbij geen discussiewaarde en een hoog trollgehalte zie.
Net alsof dat een criterium is voor het open blijven van topics. :') Zie alle tong80-topics, die compleet nergens over gingen en waar er geen discussie plaatsvond.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:55:02 #41
35723 crew  GGMM
pi_109053602
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Net alsof dat een criterium is voor het open blijven van topics. :') Zie alle tong80-topics, die compleet nergens over gingen en waar er geen discussie plaatsvond.
Je pikt er één criterium uit waar ik er meerdere noem. Iets met een combinatie van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109053680
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je pikt er één criterium uit waar ik er meerdere noem. Iets met een combinatie van.
Och, ja natuurlijk. Wat voor waarde hadden die topics dan wel?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 16:58:18 #43
35723 crew  GGMM
pi_109053728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och, ja natuurlijk. Wat voor waarde hadden die topics dan wel?
iig geen hoog trollgehalte.
Verder vind ik het niet zo relevant om met jou tong80-topics door te nemen. Sowieso vind ik het vergelijken met andere topics nogal zwak.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109053899
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

iig geen hoog trollgehalte.
Verder vind ik het niet zo relevant om met jou tong80-topics door te nemen. Sowieso vind ik het vergelijken met andere topics nogal zwak.
Je gaat er niet inhoudelijk op in, omdat je weet dat ik gelijk heb. Jammer dat sommige mods hier zo selectief zijn in hun moderatie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 17:04:28 #45
35723 crew  GGMM
pi_109053934
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je gaat er niet inhoudelijk op in, omdat je weet dat ik gelijk heb. Jammer dat sommige mods hier zo selectief zijn in hun moderatie.
Ik ga er wel degelijk inhoudelijk op in, ik gaf namelijk aan dat ze geen hoog trollgehalte hebben. Jammer dat sommige users hier zo selectief lezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109054288
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ga er wel degelijk inhoudelijk op in, ik gaf namelijk aan dat ze geen hoog trollgehalte hebben. Jammer dat sommige users hier zo selectief lezen.
Nou nou nou, dat is inderdaad wel een waarde, zeg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 17:18:13 #47
35723 crew  GGMM
pi_109054388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou nou nou, dat is inderdaad wel een waarde, zeg.
Eén van de redenen waarom dit specifieke topic gesloten werd die niet aanwezig is bij een tong80-topic. Een reden dus waarom je vergelijking kant noch wal raakt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109055733
Mijn mening over het Ritmo-topic, omdat Ritmo zelf hier in FB geen sterke argumentatie heeft:

Wou er net in reageren totdat ik merkte dat het gesloten was. Weliswaar is het zo dat Ritmo een uiterst befaamde reputatie heeft, maar dit moet naar mijn mening niet de maat voor het beoordelen van een topic zijn. Want al brengt Ritmo zijn stelling uitermate ongenuanceerd, leuk discussiemateriaal blijft het. Om inhoudelijk op het topic in te gaan, wil ik benadrukken dat dit een 'maatschappelijk relevant' thema is. In brede kringen wordt dit besproken. Hoevaak heb ik het er niet mijn vrienden over, dat Pietje uit vwo 6 nog nooit een meisje heeft aangeraakt bij wijze van spreken. In mijn omgeving zie ik heel veel mensen die dezelfde mening zijn toegedaan als Ritmo. Die noemen zelfs veel lagere leeftijden, zodat Ritmo toch nog enigzins een lichte nuance aanbrengt. Als we dit betrekken op KLB, zie je op de eerste pagina's meestal wat bagger, om vervolgens over te gaan op wellicht een zeer interessante discussie.

Met andere woorden en om mezelf nog maar eens te herhalen: interessant discussiemateriaal dus.
  Forum Admin dinsdag 13 maart 2012 @ 18:30:46 #49
35723 crew  GGMM
pi_109056955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mijn mening over het Ritmo-topic, omdat Ritmo zelf hier in FB geen sterke argumentatie heeft:

Wou er net in reageren totdat ik merkte dat het gesloten was. Weliswaar is het zo dat Ritmo een uiterst befaamde reputatie heeft, maar dit moet naar mijn mening niet de maat voor het beoordelen van een topic zijn.
Dit heeft er dan ook niks mee te maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Want al brengt Ritmo zijn stelling uitermate ongenuanceerd, leuk discussiemateriaal blijft het. Om inhoudelijk op het topic in te gaan, wil ik benadrukken dat dit een 'maatschappelijk relevant' thema is. In brede kringen wordt dit besproken. Hoevaak heb ik het er niet mijn vrienden over, dat Pietje uit vwo 6 nog nooit een meisje heeft aangeraakt bij wijze van spreken. In mijn omgeving zie ik heel veel mensen die dezelfde mening zijn toegedaan als Ritmo. Die noemen zelfs veel lagere leeftijden, zodat Ritmo toch nog enigzins een lichte nuance aanbrengt. Als we dit betrekken op KLB, zie je op de eerste pagina's meestal wat bagger, om vervolgens over te gaan op wellicht een zeer interessante discussie.

Met andere woorden en om mezelf nog maar eens te herhalen: interessant discussiemateriaal dus.
En waar gaat de discussie dan over? Komt op mij meer over als simpelweg praten dan discussiëren, maar goed, met deze nuance had het wellicht wat geworden idd. In dit geval lokte het persoonlijke aanvallen uit waardoor er van discussie helemaal geen sprake was.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109057466
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je moet juist geen topmodel als meid willen. Natuurlijk moet je geen trol willen, maar juist de standaard extreem lekkere wijven daar is geen leuke relatie mee mogelijk.
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gewoon een leuke normaal uitziende chick, met een beetje karakter. Die moet je willen hebben.
Hoewel Doutzen Kroes natuurlijk een uitzondering is, als supermodel dat tevens leuk is. :9
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

'Boeien' is een groot woord. Het gewoon triest vinden dat er zoveel mannen (op FOK) zijn die niet eens de ballen hebben om een klein beetje leuke meid aan te spreken...
Verder heeft het niets met mij of mijn ego te maken... zoals ik al zei: ik ken 'jullie' niet eens.
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
Nu is mijn vraag: waarom perse van 27? Ik vind 25 al vreemd
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:21 schreef Kamergezocht het volgende:
Mooi, dan heb ik nog een jaar de tijd.

Begrijp me niet verkeerd: Ik ben verre weg van het computer-zolder-kamer-autistje, en heb met vrouwen aanspreken of daten ook geen enkel probleem en ook goede ervaringen mee. Ik zit er gewoon compleet niet op te wachten al die burgerlijke onzin die bij 99% van de vrouwen in een serieuze relatie komt kijken.

Mag dat ook in dit topic? :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ik vind het vanaf 16 niet vreemd want puberteit, onzekere periode misschien. Het wordt vreemd vanaf midden ongeveer 22/23 en dan nog steeds geen relatie hebben gehad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Maar waarom vind je het vreemd? Sommige jongens kunnen wat minder goed versieren zoals deze: Social incapabel, autist zijn ...
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Kroc het volgende:
ik zie ook weleens jongens van tegen de 30, lelijke vriendin buggy met kindje, uitgeleefde kop alsof ze geen zin meer hebben in het leven.

Wat is dan beter?
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:27 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar je wordt er wel vreemd op aan gekeken. Ik had dit weekend ook een familiefeest en iedereen vindt het vreemd dat ik (weer) vrijgezel ben. En ik ben ook nog eens onder de 20. :')
Dit zijn wel reacties die het topic de moeite waard maken. Dan heb je nog de kutreacties en die daar tussenin. Alleen naarmate het topic vordert wordt de ratio in het voordeel van bovenstaande reacties dan ook verhoogt. Dus je had het best nog even kunnen aankijken, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')