Je bent ook nog maagd en kunt geen vrouwen krijgen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:21 schreef Kamergezocht het volgende:
Mooi, dan heb ik nog een jaar de tijd.
Begrijp me niet verkeerd: Ik ben verre weg van het computer-zolder-kamer-autistje, en heb met vrouwen aanspreken of daten ook geen enkel probleem en ook goede ervaringen mee. Ik zit er gewoon compleet niet op te wachten al die burgerlijke onzin die bij 99% van de vrouwen in een serieuze relatie komt kijken.
Mag dat ook in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent ook nog maagd en kunt geen vrouwen krijgen?Heb je gelezen wat ik heb getypt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
Ik ben binnen 5 jaar waarschijnlijk getrouwd, ik stuur wel een baby als certificaat op om te bewijzen dat ik seks heb gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Voel jij je nou maar aangesproken want over een paar jaar ben jij 27 en nog steeds maagd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Plums het volgende:
Ik heb er net een van 26 aan de haak geslagen. Volgens TS heeft hij dus maar even fucking veel geluk met mij?
Maar waarom vind je het vreemd? Sommige jongens kunnen wat minder goed versieren zoals deze: Social incapabel, autist zijn ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind het vanaf 16 niet vreemd want puberteit, onzekere periode misschien. Het wordt vreemd vanaf midden ongeveer 22/23 en dan nog steeds geen relatie hebben gehad.
Ja. Vrouwen aanspreken en daten maakt je nog niet ontmaagd en het zegt ook niet dat vrouwen je willen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik heb getypt?
Het interesseert me geen ene fuck. Succes ermee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben binnen 5 jaar waarschijnlijk getrouwd, ik stuur wel een baby als certificaat op om te bewijzen dat ik seks heb gehad.
Doe eens huilie huiliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene fuck. Succes ermee.
In jouw wereld misschien niet, in die van mij en de meeste anderen is dat toch wel het logische gevolg ervan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Vrouwen aanspreken en daten maakt je nog niet ontmaagd en het zegt ook niet dat vrouwen je willen.
Ja, klopt. Maar je wordt er wel vreemd op aan gekeken. Ik had dit weekend ook een familiefeest en iedereen vindt het vreemd dat ik (weer) vrijgezel ben. En ik ben ook nog eens onder de 20.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het vreemd? Sommige jongens kunnen wat minder goed versieren zoals deze: Social incapabel, autist zijn ...
Mwa, dat ligt toch echt aan de situatie. Waarom voel je je aangesproken door dit topic trouwens? Je weet zelf toch beter en toch verdedig je jezelf. Overduidelijk een autist die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:27 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
In jou wereld misschien niet, in die van mij en de meeste anderen is dat toch wel het logische gevolg ervan.
Ik ben -waarschijnlijk- wel getrouwd binnen 5 jaar, ik mag lekker een bruid uitkiezen in Turkijequote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is het echt zo dan? Serieuze vraag in KLB dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |