Dan denk ik echt aan dit soort types:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:50 schreef Geelman het volgende:
Gewoon eentje kopen in de oost, geen probleem van maken.
We hebben tussen de 8 en 9 miljoen vrouwen in NL. Blijf genoeg over hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben blij dat ze jouw wijven niet inpikken
Nee en nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
TS is zelf 25, en is hard aan het proberen.
Mja als je de gemiddelde vrouw ziet en je een beetje fatsoenlijke standaards hebt dan kan je er al een hoop miljoen wegcijferenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben tussen de 8 en 9 miljoen vrouwen in NL. Blijf genoeg over hoor.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:58 schreef Geelman het volgende:
Mwa, Ritmo is wel baas, ik zou wel bij hem in de leer willen!
Je moet juist geen topmodel als meid willen. Natuurlijk moet je geen trol willen, maar juist de standaard extreem lekkere wijven daar is geen leuke relatie mee mogelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja als je de gemiddelde vrouw ziet en je een beetje fatsoenlijke standaards hebt dan kan je er al een hoop miljoen wegcijferen
Dit topic heeft niets met de TS te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:57 schreef TheOnion het volgende:
TS is niet meer forever alone en wilt dat met dit topic duidelijk maken
Dit is dan wel waar en behoorlijk genuanceerd voor jouw doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet juist geen topmodel als meid willen. Natuurlijk moet je geen trol willen, maar juist de standaard extreem lekkere wijven daar is geen leuke relatie mee mogelijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Je eigen ego bouwen op gebreken van anderen. Waarom zou het mij of iemand boeien dat iemand van 26+ alleen is
quote:
Gewoon een leuke normaal uitziende chick, met een beetje karakter. Die moet je willen hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is dan wel waar en behoorlijk genuanceerd voor jouw doen.
'Boeien' is een groot woord. Het gewoon triest vinden dat er zoveel mannen (op FOK) zijn die niet eens de ballen hebben om een klein beetje leuke meid aan te spreken...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Je eigen ego bouwen op gebreken van anderen. Waarom zou het mij of iemand boeien dat iemand van 26+ alleen is
Kom op Maikuuul... jij weet ook wel dat ik het niet daarom doe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Sowieso ...
Op een FORUM komen vertellen hoe stoer je in het echte leven wel niet bent
Die ekte coole boys vertellen zoiets heul niet, ts is verliefd en doet nu alsof hij elk meisje kan meekrijgen
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet juist geen topmodel als meid willen. Natuurlijk moet je geen trol willen, maar juist de standaard extreem lekkere wijven daar is geen leuke relatie mee mogelijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef HSG het volgende:
Arme TS, je hele leven spenderen op een zolderkamer.
Zielig nerdje
Doe maar niet, R&P is grappig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef Geelman het volgende:
Ik vind dat Ritmo echt eens een training moet geven aan onhandige FOK!'ers. Dan kunnen we R&P in een keer opheffen!
Ja, van die vrouwen boven de 55 (met soms pittige korte kapsels).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben tussen de 8 en 9 miljoen vrouwen in NL. Blijf genoeg over hoor.
Maar je mag er niet baggeren of trollen...quote:
Helaas val je onder de zwaarste categorie. Anders zat je ook niet dit soort topics te openen op Fok!.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In dat geval zou ik me juist aansluiten bij 'jullie'.
Waarom zou ik dan deze topics gaan openen? Zou in dat geval eerder topics gaan openen over 'VMBO mooiboys die zwakzinnige sletjes scoren' ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Helaas val je onder de zwaarste categorie. Anders zat je ook niet dit soort topics te openen op Fok!.
schijn ophoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan deze topics gaan openen? Zou in dat geval eerder topics gaan openen over 'VMBO mooiboys die zwakzinnige sletjes scoren' ofzo.
Om je eigen ellende en eenzaamheid op anderen af te reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan deze topics gaan openen? Zou in dat geval eerder topics gaan openen over 'VMBO mooiboys die zwakzinnige sletjes scoren' ofzo.
Alsof mij m'n 'status' hier wat interesseert.quote:
Geen ellende hier, en al helemaal niet de behoefte dat online af te reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Om je eigen ellende en eenzaamheid op anderen af te reageren.
Blijkbaar wel want je opent dit soort topics.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen ellende hier, en al helemaal niet de behoefte dat online af te reageren.
Met je veranderd profiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
Nu is mijn vraag: waarom perse van 27? Ik vind 25 al vreemd
Ik vind vanaf 16 al vreemd. Ben ik nu een held?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
Nu is mijn vraag: waarom perse van 27? Ik vind 25 al vreemd
En 11 jaar dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik vind vanaf 16 al vreemd. Ben ik nu een held?
Ik vind het vanaf 16 niet vreemd want puberteit, onzekere periode misschien. Het wordt vreemd vanaf midden ongeveer 22/23 en dan nog steeds geen relatie hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik vind vanaf 16 al vreemd. Ben ik nu een held?
Mjah, het valt mij gewoon op dat al jouw topics gaan over het gedrag van anderen en waarom dit niet voldoet aan een maatschappelijk geaccepteerd beeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Boeien' is een groot woord. Het gewoon triest vinden dat er zoveel mannen (op FOK) zijn die niet eens de ballen hebben om een klein beetje leuke meid aan te spreken...
Verder heeft het niets met mij of mijn ego te maken... zoals ik al zei: ik ken 'jullie' niet eens.
Je bent ook nog maagd en kunt geen vrouwen krijgen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:21 schreef Kamergezocht het volgende:
Mooi, dan heb ik nog een jaar de tijd.
Begrijp me niet verkeerd: Ik ben verre weg van het computer-zolder-kamer-autistje, en heb met vrouwen aanspreken of daten ook geen enkel probleem en ook goede ervaringen mee. Ik zit er gewoon compleet niet op te wachten al die burgerlijke onzin die bij 99% van de vrouwen in een serieuze relatie komt kijken.
Mag dat ook in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent ook nog maagd en kunt geen vrouwen krijgen?Heb je gelezen wat ik heb getypt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
Ik ben binnen 5 jaar waarschijnlijk getrouwd, ik stuur wel een baby als certificaat op om te bewijzen dat ik seks heb gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Voel jij je nou maar aangesproken want over een paar jaar ben jij 27 en nog steeds maagd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Plums het volgende:
Ik heb er net een van 26 aan de haak geslagen. Volgens TS heeft hij dus maar even fucking veel geluk met mij?
Maar waarom vind je het vreemd? Sommige jongens kunnen wat minder goed versieren zoals deze: Social incapabel, autist zijn ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind het vanaf 16 niet vreemd want puberteit, onzekere periode misschien. Het wordt vreemd vanaf midden ongeveer 22/23 en dan nog steeds geen relatie hebben gehad.
Ja. Vrouwen aanspreken en daten maakt je nog niet ontmaagd en het zegt ook niet dat vrouwen je willen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:23 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik heb getypt?
Het interesseert me geen ene fuck. Succes ermee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben binnen 5 jaar waarschijnlijk getrouwd, ik stuur wel een baby als certificaat op om te bewijzen dat ik seks heb gehad.
Doe eens huilie huiliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene fuck. Succes ermee.
In jouw wereld misschien niet, in die van mij en de meeste anderen is dat toch wel het logische gevolg ervan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Vrouwen aanspreken en daten maakt je nog niet ontmaagd en het zegt ook niet dat vrouwen je willen.
Ja, klopt. Maar je wordt er wel vreemd op aan gekeken. Ik had dit weekend ook een familiefeest en iedereen vindt het vreemd dat ik (weer) vrijgezel ben. En ik ben ook nog eens onder de 20.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:25 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het vreemd? Sommige jongens kunnen wat minder goed versieren zoals deze: Social incapabel, autist zijn ...
Mwa, dat ligt toch echt aan de situatie. Waarom voel je je aangesproken door dit topic trouwens? Je weet zelf toch beter en toch verdedig je jezelf. Overduidelijk een autist die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:27 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
In jou wereld misschien niet, in die van mij en de meeste anderen is dat toch wel het logische gevolg ervan.
Ik ben -waarschijnlijk- wel getrouwd binnen 5 jaar, ik mag lekker een bruid uitkiezen in Turkijequote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is het echt zo dan? Serieuze vraag in KLB dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |