Kom op Maikuuul... jij weet ook wel dat ik het niet daarom doe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Sowieso ...
Op een FORUM komen vertellen hoe stoer je in het echte leven wel niet bent
Die ekte coole boys vertellen zoiets heul niet, ts is verliefd en doet nu alsof hij elk meisje kan meekrijgen
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je moet juist geen topmodel als meid willen. Natuurlijk moet je geen trol willen, maar juist de standaard extreem lekkere wijven daar is geen leuke relatie mee mogelijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef HSG het volgende:
Arme TS, je hele leven spenderen op een zolderkamer.
Zielig nerdje
Doe maar niet, R&P is grappig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef Geelman het volgende:
Ik vind dat Ritmo echt eens een training moet geven aan onhandige FOK!'ers. Dan kunnen we R&P in een keer opheffen!
Ja, van die vrouwen boven de 55 (met soms pittige korte kapsels).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben tussen de 8 en 9 miljoen vrouwen in NL. Blijf genoeg over hoor.
Maar je mag er niet baggeren of trollen...quote:
Helaas val je onder de zwaarste categorie. Anders zat je ook niet dit soort topics te openen op Fok!.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In dat geval zou ik me juist aansluiten bij 'jullie'.
Waarom zou ik dan deze topics gaan openen? Zou in dat geval eerder topics gaan openen over 'VMBO mooiboys die zwakzinnige sletjes scoren' ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Helaas val je onder de zwaarste categorie. Anders zat je ook niet dit soort topics te openen op Fok!.
schijn ophoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan deze topics gaan openen? Zou in dat geval eerder topics gaan openen over 'VMBO mooiboys die zwakzinnige sletjes scoren' ofzo.
Om je eigen ellende en eenzaamheid op anderen af te reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan deze topics gaan openen? Zou in dat geval eerder topics gaan openen over 'VMBO mooiboys die zwakzinnige sletjes scoren' ofzo.
Alsof mij m'n 'status' hier wat interesseert.quote:
Geen ellende hier, en al helemaal niet de behoefte dat online af te reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Om je eigen ellende en eenzaamheid op anderen af te reageren.
Blijkbaar wel want je opent dit soort topics.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen ellende hier, en al helemaal niet de behoefte dat online af te reageren.
Met je veranderd profiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
Nu is mijn vraag: waarom perse van 27? Ik vind 25 al vreemd
Ik vind vanaf 16 al vreemd. Ben ik nu een held?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
Nu is mijn vraag: waarom perse van 27? Ik vind 25 al vreemd
En 11 jaar dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik vind vanaf 16 al vreemd. Ben ik nu een held?
Ik vind het vanaf 16 niet vreemd want puberteit, onzekere periode misschien. Het wordt vreemd vanaf midden ongeveer 22/23 en dan nog steeds geen relatie hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:20 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik vind vanaf 16 al vreemd. Ben ik nu een held?
Mjah, het valt mij gewoon op dat al jouw topics gaan over het gedrag van anderen en waarom dit niet voldoet aan een maatschappelijk geaccepteerd beeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Boeien' is een groot woord. Het gewoon triest vinden dat er zoveel mannen (op FOK) zijn die niet eens de ballen hebben om een klein beetje leuke meid aan te spreken...
Verder heeft het niets met mij of mijn ego te maken... zoals ik al zei: ik ken 'jullie' niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |