veertig pakjes boter klinkt meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Silmarwen het volgende:
10 kilo
En lol ik wilde de pakken suiker vergelijking doen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoeveel grote bakken popcorn het wel niet is.
dan zouden we ook wel wat meer ruimte nodig hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als mensen uit popcorn zouden bestaan, zou de mensheid enorm wobbelig zijn
En ontploffen bij verhitting.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan zouden we ook wel wat meer ruimte nodig hebben
Daar doe ik het graag voor, want je moet ook trots zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik voel me met de minuut trotser worden
als je ff in de zon gaat... "poef" ineens een bult op je knie!quote:
Zou dat pijn doen o.Oquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ff in de zon gaat... "poef" ineens een bult op je knie!
ruikt wel lekker denk ik
Op zich een prima maal toch? (of ik heb nou zulke rare ideeën..? Weet je wat, laat het antwoord op die vraag maar zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet alleen eten vanavond, nog even wat bedenken. Zal wel groente uit een potje worden met ovenvissticks en ovenaardappelen
't is ook een prima maal, maar erg basic. Maar uitgebreid kokkerellen voor mezelf terwijl ik werk tot half zes en dan om 8 uur weer een vergadering heb is het ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zich een prima maal toch? (of ik heb nou zulke rare ideeën..? Weet je wat, laat het antwoord op die vraag maar zitten)
Ik vind er niks raars aan. Vanavond heb ik ook een dergelijk maalquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is ook een prima maal, maar erg basic. Maar uitgebreid kokkerellen voor mezelf terwijl ik werk tot half zes en dan om 8 uur weer een vergadering heb is het ook niet
Nice, die neem ik morgen meequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
89 cent voor een pak van 17 stuks.
is ie stratenmaker ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik wil ook nog even zeuren over het gewicht van mijn vriend. Hij weegt 62 kilo bij 1.84 meter. Hij eet echt als een paard. 10 boterhammen met spek of pate, halve liter sinaasappelsap, 2 borden avondeten en dan nog een berg chocola met noten, muffin, brownie, kipvleugeltjes, etc 's avonds. En ik maar zieligjes lijden met mijn 35 kilo extra.... No fair.
Hij heeft een eigen IT bedrijf en heeft het ontzettend druk. Hij is de halve dag aan het rennen en vliegen van klant naar klant met pc's en andere hardware. De andere helft van de dag is op kantoor heel druk aan het zijn. Daarbij rent hij dan constant heen en weer tussen bureau en werkbank om daar bij PC's van klanten hardware en software te installeren. Het grootste probleem is dat zijn werkdagen duren van half 7 (als ie geluk heeft) tot een uur of 9 's avonds. In de weekenden van half 7 tot een uur of 3. Meneer wil graag zijn eerste hartaanval voor zijn 40e. Antijompelquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ie stratenmaker ofzo?
De mijne is ongeveer even lang en dertig kilo zwaarderKantoorbanen, gotta love em!
Goed bezigquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef m@x het volgende:
Ik ben bijna 136 pakjes boter kwijt![]()
Wat leuk al die voor-, na- en wensfoto's. Zal morgen eens kijken of ik er ook een paar kan vinden. Voor mij was een foto die mijn zus had gemaakt de reden dat de knop omging. Daar schrok ik zo van dat ik nu, 10 maanden verder bijna 34 kilo kwijt ben. Heerlijk! Ik heb gewoon mijn kaaklijn weer gevonden
Wat supergoed!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef m@x het volgende:
Ik ben bijna 136 pakjes boter kwijt![]()
Wat leuk al die voor-, na- en wensfoto's. Zal morgen eens kijken of ik er ook een paar kan vinden. Voor mij was een foto die mijn zus had gemaakt de reden dat de knop omging. Daar schrok ik zo van dat ik nu, 10 maanden verder bijna 34 kilo kwijt ben. Heerlijk! Ik heb gewoon mijn kaaklijn weer gevonden
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef Silmarwen het volgende:
We moeten gewoon eens een meet doen, hebben we heulegaar geen foto's nodig.
het vroegah topic was het vorigequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
hoe lang zou dat geleden zijn, een dieetclub meet
Niet, die daarvoorquote:
Jawel! er heen wandelen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben ook wel pro-meet*maar dan niet in de middle of nowhere...*
verhuizennnquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben ook wel pro-meet*maar dan niet in de middle of nowhere...*
Hier net geluncht, heb vanochtend in een gekke bui m'n haar knalrood laten verven bij de kapper. Ben nog even aan het bedenken of ik er echt zo blij mee ben als ik vanochtend anticipeerde
Anyway, ik ben weer dozen inpakken. Morgen de sleutel. Spannend!
dit dus.quote:
Ik woon ook wel enigszins in het midden hoor, maar ben wel *meestal* afhankelijk van OV en dan is niet alles handig...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
Neuh waren maar wat ideeen. Ik woon behoorlijk in het midden, dus voor mij is niets meer dan 2 uur rijden en dan hebben we het over puntje groningen of puntje limburg.
1 april? de meet is pas over 6 maanden..quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik woon ook wel enigszins in het midden hoor, maar ben wel *meestal* afhankelijk van OV en dan is niet alles handig...
Overigens heb ik tot 1 april sowieso geen tijd *schopt zichzelf terug naar de verhuisdozen*
Xx
je houd niet van Fok!kers??quote:
1 ik post hier pas weer een week ofzo meequote:
1. we vinden je nu al leuk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 ik post hier pas weer een week ofzo mee
2 ik heb al 2 fokmeets tussen nu en eind juni, het mot leuk blijven
Nou, moeten we maar even kijken tztquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
1. we vinden je nu al leuk!
2. maar niet met ons!
whutquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, moeten we maar even kijken tzt
Ik organiseer 30 juni een SHJN tuinfeest, misschien kunnen we het combineren
je hebt nog tot eind meiquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meeting... hmmm... daar moet ik even over nadenken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Show Hier Je Nagels, aka de koopverslaafdewijvenSC in LIF
Hoezo dat dan nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meeting... hmmm... daar moet ik even over nadenken
(en als ik het doe kan ik me heel goed voorstellen dat jullie me er niet bij willen hebben)
Naja... ik ben hier niet de gemakkelijkste en zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo dat dan niet![]()
Ik geloof dat ik wel 15 dieetclubmeetings heb gehad, zo niet meer
Owjah !quote:
En? Maakt dat je een vervelend mens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... ik ben hier niet de gemakkelijkste en zo
geeft nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik ben hier niet de gemakkelijkste en zo
Dat ligt er toch aan waar het is?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hmmm.... gewoon een beetje weinig zelfvertrouwen. Het idee lijkt me wel heel erg gaaf![]()
(Omg... dat wordt dan wel een treinreis van circa drie uur)
Dat jahquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan waar het is?
Dat kan niet, Groningen is vanuit Eindhoven iets meer dan 3 uur en maastricht 1 uur, dus dat kan geen 6 uur zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uh... ik woon in Groningen
Dus midden van het land is gemiddeld drie uur met de trein.
Maastricht heb ik ook wel eens met de trein gedaan, dat duurde 6 uur
Elke treinreis is te doen voor een leuke dag. Mits je een leuk boek bij je hebt en goede muziekquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef Barreltje het volgende:
Groningen- amersfoort is toch prima te doen??
mooiquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke treinreis is te doen voor een leuke dag. Mits je een leuk boek bij je hebt en goede muziek
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mooi![]()
eens kijken of we in het volgende deel de OP kunnen aanpassen met een meet optie er in??
Dan eet je het er af, maar tegelijkertijd eraanquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als wij dikkerds uit popcorn zouden bestaan, zouden we niet dik zijn omdat we dan de hele dag van onszelf liepen te snaaien.
We doen de meet gewoon in Groningenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uh... ik woon in Groningen
Dus midden van het land is gemiddeld drie uur met de trein.
Maastricht heb ik ook wel eens met de trein gedaan, dat duurde 6 uur
quote:
Meer dieetclubbers in het westen vinden zodat je gezellig mee kan rijdenquote:
Ik lurk voorzichtig eens mee om te kijken of het hier leuk isquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik lurk voorzichtig eens mee om te kijken of het hier leuk isMijn weegschaal was vanmorgen nl. niet echt heel lief tegen me
We zullen zienquote:
Oh? Is dat zo?quote:
Gezelligquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik lurk voorzichtig eens mee om te kijken of het hier leuk isMijn weegschaal was vanmorgen nl. niet echt heel lief tegen me
quote:
wens foto's doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellighet eerste deel van je post tenminste
Ik ben even op zoek naar een wensfoto (en ook nog een before foto om te zien dat het niet helemaal slecht gaat)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
ennuh.. als ik af en toe lees wat jij allemaal klaarmaakt..maar dat zou ook wel kunnen kloppen met het weegschaal verhaal
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Geloof me....ik eet het echt niet allemaal zelf op
Merendeel van het bakwerk schuiven mijn collega's en bezoek naar binnen
Je wil een keertje langskomen om van het bakwerk te genieten?quote:
en dan bedoel ik niet je kattenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil een keertje langskomen om van het bakwerk te genieten?
Dat klinkt niet als een goed idee iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wens foto's doe ik niet aan![]()
dat was toen ik 12 was
toen had ik ook nog geen rimpels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe het nu isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is op dit moment nog steeds 25 kilo af sinds de before foto maar op mijn wens foto was dat zo'n 30 kilo.
Dus wil graag weer 5 kilo afvallen![]()
![]()
Groningen -Amsterdam is net zover als Amsterdam - Groningen hoor.quote:
En ik moet dat altijd reizen voor meets en niemand vindt het vanzelfsprekend dat anderen een keer ver reizen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een goed idee idd
Before fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe het nu isscheelt die onderste en de middelste maar 5 kilo???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is op dit moment nog steeds 25 kilo af sinds de before foto maar op mijn wens foto was dat zo'n 30 kilo.
Dus wil graag weer 5 kilo afvallen
Je bent wel een babe op de wensfotoEn donker haar vind ik leuker staan
disclaimer![]()
Ja, een foto die in een hele positieve stand is gemaakt en een juist minderequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
scheelt die onderste en de middelste maar 5 kilo???
Je bent wel een babe op de wensfotoEn donker haar vind ik leuker staan
Zo lijkt het net of het maar 5 kilo scheelt met de before.
Ik wil ook ooit weer terug naar donker haar maar denk dat ik eerst rood nog ga proberen hahaha.![]()
De komende 1,5 week heb ik nog vakantie. Wanneer wil je en wat wil je?quote:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
ja, en zo'n buikdanspakje kleedt natuurlijk ook niet echt afquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, een foto die in een hele positieve stand is gemaakt en een juist mindere
Zo lijkt het net of het maar 5 kilo scheelt met de before.
Ik wil ook ooit weer terug naar donker haar maar denk dat ik eerst rood nog ga proberen hahaha.
disclaimer![]()
als we nou allemaal 2 uur reizen.. naar utrecht??quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groningen -Amsterdam is net zover als Amsterdam - Groningen hoor.
En ik moet dat altijd reizen voor meets en niemand vindt het vanzelfsprekend dat anderen een keer ver reizen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Precies en zeker niet als je net klaar bent met dansen (dan denk ik tenminste nog niet zo aan poseren).quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en zo'n buikdanspakje kleedt natuurlijk ook niet echt af![]()
Naja... ik vind je een mooie meidquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies en zeker niet als je net klaar bent met dansen (dan denk ik tenminste nog niet zo aan poseren).![]()
Die meid die achter je zit is ook niet echt de slankstequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies en zeker niet als je net klaar bent met dansen (dan denk ik tenminste nog niet zo aan poseren).
Wel dapper, om dan in zo'n pakkie on stage te gaan, dat is voor mij echt een paar bruggen te ver denk ik
disclaimer![]()
posten is geen verplichting hequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
O help, ik heb wel voor en na foto's bedenk ik nu...
Maar wèl leuk
disclaimer![]()
Eens! Ik kan het ook gewoon niet betalen om erg veel verder weg te gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als we nou allemaal 2 uur reizen.. naar utrecht??Spoilers!![]()
ik denk dat dit trouwens wel mijn dikste punt ooit is geweest:
Oktober vorig jaar... was een halloweenpak aan het naaien. Mijn pens voorbij m'n tieten
(ik gok een kilo of 105??)
En dit het slankste, I'd kill for that body now
disclaimer![]()
I know, het is mij voornamelijk om anonimiteit te doen. Maar als we toch gaan meeten maakt dat ook geen fluit meer uit. En ik haal ze na een dag gewoon weer wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
posten is geen verplichting he
Maar wèl leuk. Maar foto's zijn voor mij zo echt en permanent. Ik blijf er nog steeds bij dat ik gewoon in een dikke fase zit. Maar ja, dat duurt ook alweer een jaar.
Spoilers!![]()
je kan je gezicht toch blurren. Of je plakt er een brilleke over (zie bovenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
I know, het is mij voornamelijk om anonimiteit te doen. Maar als we toch gaan meeten maakt dat ook geen fluit meer uit. En ik haal ze na een dag gewoon weer weg. Maar foto's zijn voor mij zo echt en permanent. Ik blijf er nog steeds bij dat ik gewoon in een dikke fase zit. Maar ja, dat duurt ook alweer een jaar.
)
disclaimer![]()
Ik vond Amsterdam ook niks *zuiden des lands hier zo*quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groningen -Amsterdam is net zover als Amsterdam - Groningen hoor.
Het lijkt me handig als er zo min mogelijk mensen heel ver hoeven te reizenWellicht eens inventariseren waar iedereen eigenlijk zit?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik vind je een mooie meid
@Stormqueen gelukkig gaan steeds meer vollere dames dansen! en jij bent echt zo mooi op elke foto * Sarabi is jaloers![]()
ik heb al begrepen dat er twee groningers en twee limburgers zijn, dus er zal soewieso gereisd moeten worden. Dat voorkom je niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vond Amsterdam ook niks *zuiden des lands hier zo*
Het lijkt me handig als er zo min mogelijk mensen heel ver hoeven te reizenWellicht eens inventariseren waar iedereen eigenlijk zit?
disclaimer![]()
Truequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al begrepen dat er twee groningers en twee limburgers zijn, dus er zal soewieso gereisd moeten worden. Dat voorkom je niet.Maar dan is Groningen wellicht niet de handigste optie...
Net als Maastricht btw
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Idd tof dat ze het gewoon doen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
@Stormqueen gelukkig gaan steeds meer vollere dames dansen! en jij bent echt zo mooi op elke foto * Sarabi is jaloers
And thanks, but... I beg to differ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
ik hoor iig al wel dat het in het oosten isquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
TrueMaar dan is Groningen wellicht niet de handigste optie...
Net als Maastricht btw
en er kan WMB ook iemand mee rijden vanuit den haag hoor
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De komende 1,5 week heb ik nog vakantie. Wanneer wil je en wat wil je?
zomaar gemist!
iets met chocolade .. ik denk volgende week
Nou voor de inventarisatie. Ik woon in een gehucht in de buurt van Woerden. Das 20 minuutjes van Utrecht.
Wat lullen jullie veel trouwens, ben een uurtje weg, hele pagina's vol.![]()
![]()
Bodegraven?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
Nou voor de inventarisatie. Ik woon in een gehucht in de buurt van Woerden. Das 20 minuutjes van Utrecht.
Wat lullen jullie veel trouwens, ben een uurtje weg, hele pagina's vol.
disclaimer![]()
Utrechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
DordrechtRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Jepquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh zijn we dikste/dunste foto's aan het posten ?
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh zijn we dikste/dunste foto's aan het posten ?
kom je ook naar de meet??
Er staat nog een chocolade guiness cake op mijn baklijstquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zomaar gemist!
iets met chocolade .. ik denk volgende weekIk pm je wel ff want dit gaat compleet offtopic
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
EindhovenRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Okequote:
leuk dan zoek ik ook ff wathuh meet whut?quote:
Het gaat hier zo snel dat ik het niet zo bij hou![]()
oh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee man, Bodegraven is ongeveer 10 keer zo groot. We hebben geloof ik 4000 inwoners ofzo.
(ik heb daar gewoond, vandaar)
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
leuk dan zoek ik ook ff wat
[..]
huh meet whut?
Het gaat hier zo snel dat ik het niet zo bij houmeet ergens in mei
we zijn nu aan het kijken wat het meest centraal is
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
TilburgK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef Tink89 het volgende:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg![]()
JIj snapt em
Mei is prutquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]meet ergens in mei
we zijn nu aan het kijken wat het meest centraal is
verjaardagen en een bruiloft![]()
Zo, ik kom ook weer onder mijn steen vandaan.
Ik lees dingen over een meet! Leuk!
De afgelopen dagen hier wat aan lopen klooien. Beetje ziekjes, beetje verdrietig, niet zoveel zin.
Ik loop wel veel meer dan een tijd geleden, dat is goed.
Voor vandaag:
O: 2 bruine afbakbroodjes. 1 met wat smeerkaas, 1 met wat leverworst
L: Minolea en een bruin broodje met kaas
T: ga ik zo naar op zoek.
D: Preitaart!Sterkheidsbaas van alles.![]()
Nou, iedereen aan de nu en eerst foto's of nu en wens foto's. Zal ik ook eens doen
Dit was toen ik begon met lijnen:
En dit is een foto waarop ik een BMI van 24? heb.
Dus ik wil wel slanker dan die foto worden, maar volgens psycholoog is een BMI van 24 een gezond streven. (en mijn dunnere foto's zijn meer van "kijk eens hoeveel rib je kan zien", voor mij om later lachend naar te kijken).
Van nu heb ik eigenlijk geen foto o.O
En ja, ik heb geelzucht op deze foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijden nog welquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hé, lijden wel hetzelfde leven o.O
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, iedereen aan de nu en eerst foto's of nu en wens foto's. Zal ik ook eens doen
Dit was toen ik begon met lijnen:
[ afbeelding ]
En dit is een foto waarop ik een BMI van 24? heb.
[ afbeelding ]
Dus ik wil wel slanker dan die foto worden, maar volgens psycholoog is een BMI van 24 een gezond streven. (en mijn dunnere foto's zijn meer van "kijk eens hoeveel rib je kan zien", voor mij om later lachend naar te kijken).
Van nu heb ik eigenlijk geen foto o.O
En ja, ik heb geelzucht op deze foto's
ik denk dat een BMI van 24 idd een goed uitgangspunt is. Je ziet er goed uit op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer![]()
Zo wil ik wel weer zijn. maatje 40/42 is oals ik mijn vriend leerde kennen 5 jaar geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke na bevalling 2e... poging tot afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen gegroeid naar 117 kilo afgelopen september 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu op 98 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ruim 17 kilo en lang haar al niet met je kan doen![]()
![]()
![]()
Uhm... dat was inderdaad voordat ik heel erg dronken was
Naja... ik vind mezelf wel veel te breed e.d op die foto
(en ik zwijg compleet over de bovenste foto. Leuke gitaar).
![]()
Lovelylady, de onderste foto is echt de mooiste! Ook goed montuur... staat je veeeel beter![]()
Dat op die tweede foto mag je echt nooit meer doen hoor
disclaimer![]()
Ik beloof hier plechtig NOOIT MEERquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Lovelylady, de onderste foto is echt de mooiste! Ook goed montuur... staat je veeeel beter![]()
Dat op die tweede foto mag je echt nooit meer doen hoor
men what was I thinking![]()
![]()
"leuk.. zo'n pittig kapsel "quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik beloof hier plechtig NOOIT MEER
men what was I thinkingRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik nietquote:Maar P kan erg goed koken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥![]()
Wich reminds me.. ik ben onder de 100 dus ik ga even de kapper bellenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben ook een keer met zo'n kapsel van de kapper terug gekomen... Allez, ik heb kort haar, maar ze had het gesteild... mijn moeder lachte me gewoon uit
Krullies
disclaimer![]()
Jij ookquote:
Ik heb volgens mijn niet echt voor en na foto's, alhoewel ik ga eens ff spiekenBe happy with the little things in life![]()
dat gaan we volgende week eens proberenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat gaan we volgende week eens proberenHohoho. Alleen het bakwerk toch? Of moet er echt gekookt worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn man heeft de scheidingspapieren al klaar liggen voor het moment dat ik met z'n pittig kort kapsel thuis komquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook een keer met zo'n kapsel van de kapper terug gekomen... Allez, ik heb kort haar, maar ze had het gesteild... mijn moeder lachte me gewoon uit
Krullies
al ga ik het over een jaartje wel kort laten knippen voor het goede doel.. maar kort is dan gewoon wel op de chouders
ik denk dat het bakwerk al genoeg "aanslag" op de lijn isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hohoho. Alleen het bakwerk toch? Of moet er echt gekookt worden?
Ho... stop! Jij accepteert het als iemand zich bemoeid met wat jij met je eigen haar doet o.Oquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn man heeft de scheidingspapieren al klaar liggen voor het moment dat ik met z'n pittig kort kapsel thuis kom
al ga ik het over een jaartje wel kort laten knippen voor het goede doel.. maar kort is dan gewoon wel op de chouders![]()
(sorry beetje verbaast)![]()
Dat is tofquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn man heeft de scheidingspapieren al klaar liggen voor het moment dat ik met z'n pittig kort kapsel thuis kom
al ga ik het over een jaartje wel kort laten knippen voor het goede doel.. maar kort is dan gewoon wel op de chouders![]()
![]()
![]()
Ik kan ook lichte gerechten koken hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik denk dat het bakwerk al genoeg "aanslag" op de lijn is![]()
Maar on-topic: vanavond hier wokken met veel roerbakgroenten, vis en noodles
mijn man vindt mij met kort haar leuker dan met langquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ter illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.versusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn man vindt mij met kort haar leuker dan met lang
Ter illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.versusStaat je idd erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij = knap
![]()
ik lijk wel een erge narcist dat ik zoveel foto's van mezelf tevoorschijn tover, maar dat valt mee, ik post wel eens een look in het make-up topic en ik heb regelmatig zatte nachtelijke webcam avonturen in de SC, dus vandaar
disclaimer![]()
stormqueen ik moet je man gelijk geven.. Leuk kapsel ook, jaloers op die krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen foto van waar ik naar toe wil, want toen was ik 16 en is niet te vergelijken met lichaamsbouw nuBe happy with the little things in life![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
stormqueen ik moet je man gelijk geven.. Leuk kapsel ook, jaloers op die krullennee, als je zestien bent is het nog zo meisje, dat gaat haast niet. Maar jij kampt dus al heel lang met overgewicht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen foto van waar ik naar toe wil, want toen was ik 16 en is niet te vergelijken met lichaamsbouw nudisclaimer![]()
Ik ben nooit de magerste geweest, heb tot mijn 14e 3x in de week gezwommen en kreeg regelmatig van CB of schoolarts te horen dat ik wel op het randje zat en moest uitkijken om niet uit te dijen, na mijn 16e ging het fout, zelf geld verdienen dus zelf eten kunnen kopen, mijn ouders probeerde er wel op te letten maar ja, dat lukte niet echt. Vanaf die tijd ook veel geschommeld aankomen, afvallen. Op mijn 21e uit huis gegaan eerst veel aangekomen daarna afgevallen. En nu ben ik er gewoon klaar mee.. Maatje 36/38 zal ik nooit krijgen heb ik niet de bouw voor, maar ik wil wel een gezonder gewicht hebbenBe happy with the little things in life![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho... stop! Jij accepteert het als iemand zich bemoeid met wat jij met je eigen haar doet o.O
(sorry beetje verbaast)
ach.. ik laat hem in die waan
En je hebt een mooi doel voor ogen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben nooit de magerste geweest, heb tot mijn 14e 3x in de week gezwommen en kreeg regelmatig van CB of schoolarts te horen dat ik wel op het randje zat en moest uitkijken om niet uit te dijen, na mijn 16e ging het fout, zelf geld verdienen dus zelf eten kunnen kopen, mijn ouders probeerde er wel op te letten maar ja, dat lukte niet echt. Vanaf die tijd ook veel geschommeld aankomen, afvallen. Op mijn 21e uit huis gegaan eerst veel aangekomen daarna afgevallen. En nu ben ik er gewoon klaar mee.. Maatje 36/38 zal ik nooit krijgen heb ik niet de bouw voor, maar ik wil wel een gezonder gewicht hebbendisclaimer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb regelmatig zatte nachtelijke webcam avonturen
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Ghihihihi.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
@stormqueen, ja dat doel helpt wel, ik moet er ook niet aandenken dat ik later met mijn kind aan school sta en dat kinderen je uitlachen om dat je overgewicht hebt of dat je kind daarom gepest word. Dochter van een vriendin van mij heeft dat laatst gehad, vriendin is op z'n zachtst gezegd de slankste en tja kinderen op school zijn heul wreed.. En het lijkt me ook gewoon fijner, je hebt dan veel meer conditie om wat met je kind te doen.
ik wil hier de mama's niet mee voor het hoofd stoten hoor
Be happy with the little things in life![]()
nou, ik wil ook graag slank zwanger worden hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
@stormqueen, ja dat doel helpt wel, ik moet er ook niet aandenken dat ik later met mijn kind aan school sta en dat kinderen je uitlachen om dat je overgewicht hebt of dat je kind daarom gepest word. Dochter van een vriendin van mij heeft dat laatst gehad, vriendin is op z'n zachtst gezegd de slankste en tja kinderen op school zijn heul wreed.. En het lijkt me ook gewoon fijner, je hebt dan veel meer conditie om wat met je kind te doen.
ik wil hier de mama's niet mee voor het hoofd stoten hoor![]()
Je lichaam trekt het dan ook beterMaar nu toch eerst even voor de trouwjurk, kindjes komen daarna wel
disclaimer![]()
niet slank, maar wel een supermooi bruidje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Is idd je lichaam trekt het veel beter.. Hmm slank in mijn trouwjurk was ik niet hihi..
trouwfoto's
disclaimer![]()
![]()
dankjewel, echt bizar wat zo'n jurk met je doet, ik heb mezelf nog nooit zo mooi gevoeld
Ja godnondejuquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik wil hier de mama's niet mee voor het hoofd stoten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe vaak die kindjes op mijn werk niet vragen.. "heb jij een baby in je buik?" "Want als je een dikke buik hebt krijg je een baby.." Moet er altijd wel om lachen.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Nou vooruit dan, kunnen jullie ook eens zien waar mijn complex vandaan komt. Op de bovenste foto woog ik 74 kilo. Hij is van 2005, daarna ben ik gegroeid naar 78-80 en heb dat volgehouden tot ik bijna 25 kilo in een paar maanden aankwam door ziekte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is de enige foto die ik heb van mezelf sinds ikk aangekomen ben. Hij is van een paar weken geleden toen het dochtertje van een vriendin met mijn camera ging spelen.Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou vooruit dan, kunnen jullie ook eens zien waar mijn complex vandaan komt. Op de bovenste foto woog ik 74 kilo. Hij is van 2005, daarna ben ik gegroeid naar 78-80 en heb dat volgehouden tot ik bijna 25 kilo in een paar maanden aankwam door ziekte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjeezus! Wat een verschil inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bikinibabe ben je trouwens![]()
disclaimer![]()
Idd wat een verschil.. En ik snap je complex meteen, als een bikini je zo goed staat
Ik ga vriendjelief straks even vragen offie de 'voor-foto' even wilt doormailen, dan zal ik ook eens posten... *brrt, spannend*
Na-foto's zat, 1 nog van vorige week
Mja.. Ik ben zwanger geworden met 100 kilo, had mijn lichaam totaal geen problemen mee. Ik zal ook eens gaan zoeken naar voor, nu en wens foto's.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik wil ook graag slank zwanger worden hoor
Je lichaam trekt het dan ook beterMaar nu toch eerst even voor de trouwjurk, kindjes komen daarna wel
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
nee maar van moeders die zowel dik als slank zwanger zijn geweest hoor ik wel dat het slank over het algemeen beter te trekken is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja.. Ik ben zwanger geworden met 100 kilo, had mijn lichaam totaal geen problemen mee. Ik zal ook eens gaan zoeken naar voor, nu en wens foto's.
Ik heb natuurlijk geen ervaring verder
disclaimer![]()
Oeh leuk om te zien, al die voor-tijdens-na en wens foto's! Ik zal straks eens kijken naar foto's als ik thuis ben.![]()
Ik ga het niet voor je testenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar van moeders die zowel dik als slank zwanger zijn geweest hoor ik wel dat het slank over het algemeen beter te trekken is.
Ik heb natuurlijk geen ervaring verder
Niet??? flauw hoor![]()
Ik ben het ook niet van plan om te proberen.. Ik hoop na een eventuele zwangerschap dan gewoon weer terug te gaan naar startgewicht, dus kind eruit paar weekjes later weer mooi op gewicht
* droomvrouwtje droomt ondertussen lekker verder
Ik heb wel gelijk mijn mooiste foto van de afgelopen jaren gepost hoor. Niet zo zeer om naar complimentjes te vissen, ik vind mezelf nu ook prachtig als ik terugkijk
. Het is meer ter vergelijking. Dat was trouwens een wereldvakantie. Vlak ervoor hadden we een hittegolf in Nederland en toen ben ik 6 kilo afgevallen omdat ik alleen salade at (onbewust trouwens). Alle kleren zaten ineens perfect, echt super.
Als ik nu aan mezelf denk van voordat ik dik was, denk ik aan deze foto. Dat is eigenlijk niet reëel bedenk ik nu. Zo heb ik er sinds 2005 niet meer uitgezien. Alles is wat meer gaan hangen en die 6 kilo extra waren ook best goed te zien. Maar ik zou er nu alles voor over hebben om weer 80 kilo te wegen. Hell, voor 90 doe ik het ook!Spoilers!![]()
mij sowieso nooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Silmarwen het volgende:
Woah in die bikini! GIEF, dat gaat mij nooit meer lukken.
heb nooit een platte buik gehad![]()
+1quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mij sowieso nooit
heb nooit een platte buik gehaddisclaimer![]()
Voor:
ofjah, was hier al 7 kilo kwijt ofzo... De voor-foto die ik in gedachten had, kan ik niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wensfoto zit er nog even niet in, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Leuk rood jasje![]()
Oh in bikini ga ik wel, afgelopen vakantie in cuba gewoon in bikini op het strand gelegen, maar dat zou ik hier in NL niet doen, dan ga ik voor het corrigerende badpak, ben veel te bang dat een bekende mij dan ziet
Inmiddels is het kitten bijna 2 en 4,5 kiloquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
wow tink, wat goed! Rood jasje staat super!!
En gievv kitten
Die 6 kilo extra is trouwens bijna allemaal rond mijn middel gaan zitten. Ik was dus een slanke meid met zo'n eeuwige rol. Ik heb tijdens een vakantie in Salou op mijn 18e een tikkie te veel gezopen (lees: 25 bier per avond, 3 weken lang). Aan het eind van de vakantie kon ik bijna geen broek en rok meer aan vanwege mijn bierbuik. Daar zitten dus wel wat meer vetcellen dan gemiddeld zeg maar. Maar genoeg over mij, laten we weer eens iemand anders bespreken. Ik draag Tink voor!
Wat een verschil zeg, je ziet er echt super uit! Leuke kleren ook.
Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Voor:
ofjah, was hier al 7 kilo kwijt ofzo... De voor-foto die ik in gedachten had, kan ik niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wensfoto zit er nog even niet in, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen
Xx
Ik ben dunner dan ik ooit als volwassene geweest ben, dus ik vind het zo moeilijk schatten waar ik naar toe wilIk vind het al jolig dat ik op sommige ochtenden mijn navel kan begroeten
Ik ga achter mijn dikste foto ooit aan, maar die is ergens analoog.
En, I kid you not, met kleren aan kan ik mezelf echt een lekker wijf vinden. Soms vang ik een glimps van mezelf op. In een spiegel of een ruit en denk ik echt WHOAAAAAAAAAA
Allen dat BLORP effect als de kleren uitgaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
![]()
Haha, Phoebs, die is mooi! Maar geloof me, de meeste mannen zijn blij met wat ze te pakken kunnen krijgen hoor en zijn helemaal niet zo bewust met die vetrolletjes bezig als jij denkt. Sterker nog, op zulke momenten denken ze niet eens echt
.
Echt super dat je jezelf zo goed kunt voelen, dat gevoel wens ik iedereen toe.
Spoilers!![]()
Ik bedacht me ineens dat ik toch nog wat digitaal had staan. Excuse voor de crap kwaliteit ik snap mijn macbook niet
O ja, Gern niet quoten, ik haal ze weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DancingPhoebe op 07-03-2012 21:32:21 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Tink89 het volgende:
Voor:
ofjah, was hier al 7 kilo kwijt ofzo... De voor-foto die ik in gedachten had, kan ik niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Respect echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wensfoto zit er nog even niet in, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen
XxA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
ik checkte gelijk je fotoboek ! na deze opmerking , is die leeg net als de mijnequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je zou dr toch lesbionisch van worden!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dunner dan ik ooit als volwassene geweest ben, dus ik vind het zo moeilijk schatten waar ik naar toe wilIk vind het al jolig dat ik op sommige ochtenden mijn navel kan begroeten
Ik ga achter mijn dikste foto ooit aan, maar die is ergens analoog.
En, I kid you not, met kleren aan kan ik mezelf echt een lekker wijf vinden. Soms vang ik een glimps van mezelf op. In een spiegel of een ruit en denk ik echt WHOAAAAAAAAAA
Allen dat BLORP effect als de kleren uitgaan...lol, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij ook al een transformatie van jewelste! Wat een chick!disclaimer![]()
Haha, wat een tegenvaller! Ik heb de lol van een fotoboek nooit zo begrepen. En de twee foto's van mij hierboven waren al een hele stap om te plaatsen, ben nogal gesteld op mijn anonimiteitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik checkte gelijk je fotoboek ! na deze opmerking , is die leeg net als de mijne.
Op wat geexperimenteer na ben ik trouwens helemaal hetero en nu bijna 9 jaar bezet.Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op wat geexperimenteer na ben ik trouwens helemaal hetero en nu bijna 9 jaar bezet.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dat je lesbionisch ervan zou worden ofzo.quote:A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Ik had er nog foto's in staan van 2000 / 2001 die heb ik laatst maar even weg gehaalt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha, wat een tegenvaller! Ik heb de lol van een fotoboek nooit zo begrepen. En de twee foto's van mij hierboven waren al een hele stap om te plaatsen, ben nogal gesteld op mijn anonimiteit.
Op wat geexperimenteer na ben ik trouwens helemaal hetero en nu bijna 9 jaar bezet.
Zal binnenkort weer is wat erin plempen als mijn prive leven zich weer in rustiger vaarwater bevind.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Nou ik zal ook wat foto's posten, van hoe ik nu ben, en hoe ik was toen ik wat lichter was.
Dit is zoals ik nu ben, 115 kilo ongeveer (de linker):
Dit is toen ik ongeveer 103 kilo was:
En dit is toen ik ongeveer 85 kilo was, en ik wil weer naar de 80 kilo ongeveer terug (op de eerste foto was ik wel aardig wat jonger).![]()
![]()
anders heropent iemand even het chocoforumquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
hoe lang zou dat geleden zijn, een dieetclub meet
ik zou t best leuk vinden trouwens, ook al post ik hier niet heel trouw... merk wel dat ik vaker meelees omdat t weer een beetje leeft en er ook iets vaker zinnige dingen gezegd worden over eten
foto's ga ik even opsnorren...Kwak![]()
nog wat oude koeien:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet Ymme, Riann, Levitation, Isa, Troel, Rewimo, Beessie-Jen, Miss_S maar die heet nu Sarabi, Octopussy, Coldfeet, miss_dynastie, gothic-blackie, ehhh
ja hoi, ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Freecell is haast dun en ook twee kinderen verder
Ik ben me nu aan het bedenken wie er allemaal in de dieetclub kwam tijdens mijn vorige ronde...alleen heette ik toen kwakveense... ik viel in 2007-2008 20 kilo af en ben er in 2009-2011 40 aangekomen. auw. ik ben dus (meestal wat minder) vrolijk doorgejojo'd en illegaal in slank beland (spuit elfmiljoen, maar toch...)
zingen is tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel erg goedNatuurlijk zing ik wel met vrienden en kleine optredens, maar dit was gaaf
Alle tonen gingen goed, ook de belachelijk hoge. Dus even een
-momentje. Het is heel vreemd, ik ga er altijd vanuit dat ik niks kan, en dan juist gewaardeerd worden om iets wat zo dichtbij is als een stem is gaaf
en omdat de stem idd zo dichtbij is voelt t ook heeeel naar als t niet lukt (ik heb net anderlhalf jaar heel veel stemproblemen gehad...) wat voor muziek zing je?
Kwak![]()
Dat....quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je zou dr toch lesbionisch van worden!
Tink deerntie en pheebs... Mooie damesch
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 19:04:59 ]![]()
Ik opteer voor een experimenteer meet![]()
![]()
Al moek zeggen been there, done that, visit sometimes on XTC, maar verder "meh".
En ik meet niet![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
mooie krulliesquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:36 schreef deerntie het volgende:
Nou ik zal ook wat foto's posten, van hoe ik nu ben, en hoe ik was toen ik wat lichter was.
Dit is zoals ik nu ben, 115 kilo ongeveer (de linker):
[ afbeelding ]
Dit is toen ik ongeveer 103 kilo was:
[ afbeelding ]
En dit is toen ik ongeveer 85 kilo was, en ik wil weer naar de 80 kilo ongeveer terug (op de eerste foto was ik wel aardig wat jonger).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
disclaimer![]()
Oeh dat terugjojo-en is wel jammerquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:55 schreef kwakz0r het volgende:
nog wat oude koeien:
[..]
[..]
ja hoi, ikalleen heette ik toen kwakveense... ik viel in 2007-2008 20 kilo af en ben er in 2009-2011 40 aangekomen. auw. ik ben dus (meestal wat minder) vrolijk doorgejojo'd en illegaal in slank beland (spuit elfmiljoen, maar toch...)
Maar hoi ja, jou herinner ik me ook nog wel
disclaimer![]()
Deerntie je bovenste foto laadt niet goed bij mij :/
Ik vind je vanaf 103 al een mooi ding
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ja. Dat jo-jo-en..?
Dat gaat nooit weg he? Dat gevaar?
Ik ben al ongeveer 2 jaar zoals op mn foto, maar ik moet echt zo oppassen dat het niet weer omhoog knalt. Nog steeds
dankzij het lezen in dit topic heb ik overigens géén bob bon bloc gegeten gedurende de afgelopen anderhalf uur (eh ja tussendoor ook andere dingen gedaan hoor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het plan de campagne is dat ik nu vooral focus op meer bewegen, en dat ik kijk of het eten aanpassen me lukt in combinatie daarmee. de eerste keer afvallen heb ik het andersom gedaan: eerst minder eten en toen ik af was gevallen de laatste 10 kilo eraf gegaan met hardlopen...
[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 07-03-2012 23:41:56 ]Kwak![]()
Hihihi ik kan soms ook heel actief hele avonden vullen met NIET ETEN.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
dankzij het lezen in dit topic heb ik overigens géén bob bon bloc gegeten gedurende de afgelopen anderhalf uur (eh ja tussendoor ook andere dingen gedaan hoor)
voor 2007, toen het dikst
[ afbeelding ]
2008, dunste en wens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2011/2012, all time dikst
[ afbeelding ]
het plan de campagne is dat ik nu vooral focus op meer bewegen, en dat ik kijk of het eten aanpassen me lukt in combinatie daarmee. de eerste keer afvallen heb ik het andersom gedaan: eerst minder eten en toen ik af was gevallen de laatste 10 kilo eraf gegaan met hardlopen...
Is 2011/2012 ook je huidige?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
ja, want ik ben net 1 weekje aan het sporten geslagen. goeie tieten heb ik gelukkig bij elk gewichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hihihi ik kan soms ook heel actief hele avonden vullen met NIET ETEN.
Is 2011/2012 ook je huidige?
Kwak![]()
Aah, dus echt weer aant begin. Succes!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, want ik ben net 1 weekje aan het sporten geslagen. goeie tieten heb ik gelukkig bij elk gewichttieten
ik hou dr van , tietenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
goeie tieten heb ik gelukkig bij elk gewicht
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
verschil met alle vorige keren is dat ik nu al gelukkig ben met mijn leven. heb een mooi huisje, de baan die ik wil, een superlief vriendje...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aah, dus echt weer aant begin. Succes!tieten
ik heb dus geen haast, geen stress, en probeer me vooral gezonder en fitter te voelen. vandaar ook geen ticker want wil niet de focus op gewicht en afvaldoelen. (heb in 2009/2010 in een eetstoornisprogramma gezeten, ben daar niet afgevallen maar wel mijn eetstoornis de baas geworden. helaas wel aangekomen door gewoon te bourgondisch leven daarna. ik wil dus niet teveel met t afvallen als doel bezig zijn... uit zelfbescherming. ik weeg me een keer in de twee weken wel in de sportschool ofzo...)
ik krijg wel van mijn lief een sticker elke keer als ik gesport heb en bij 20 stickers (1e doel) mag ik iets leuks voor mezelf kopennet als vroeger met in bed plassen muhahahahaha
Kwak![]()
tweede foto is BMI 31? Wat een lekker smal koppiequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
dankzij het lezen in dit topic heb ik overigens géén bob bon bloc gegeten gedurende de afgelopen anderhalf uur (eh ja tussendoor ook andere dingen gedaan hoor)
voor 2007, toen het dikst ca. 105 kilo bmi 43
[ afbeelding ]
2008, dunste en wens ca. 78-82 kilo bmi 31 (door de zwarte achtergroend zie je m'n taille niet)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2011/2012, all time dikst ca 120 kilo bmi 47
[ afbeelding ]
het plan de campagne is dat ik nu vooral focus op meer bewegen, en dat ik kijk of het eten aanpassen me lukt in combinatie daarmee. de eerste keer afvallen heb ik het andersom gedaan: eerst minder eten en toen ik af was gevallen de laatste 10 kilo eraf gegaan met hardlopen...
Succes meid
disclaimer![]()
Watquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
verschil met alle vorige keren is dat ik nu al gelukkig ben met mijn leven. heb een mooi huisje, de baan die ik wil, een superlief vriendje...
ik heb dus geen haast, geen stress, en probeer me vooral gezonder en fitter te voelen. vandaar ook geen ticker want wil niet de focus op gewicht en afvaldoelen. (heb in 2009/2010 in een eetstoornisprogramma gezeten, ben daar niet afgevallen maar wel mijn eetstoornis de baas geworden. helaas wel aangekomen door gewoon te bourgondisch leven daarna. ik wil dus niet teveel met t afvallen als doel bezig zijn... uit zelfbescherming. ik weeg me een keer in de twee weken wel in de sportschool ofzo...)
ik krijg wel van mijn lief een sticker elke keer als ik gesport heb en bij 20 stickers (1e doel) mag ik iets leuks voor mezelf kopennet als vroeger met in bed plassen muhahahahaha
lief
En wat leuk dat "het juiste" voor iedereen iets anders kan zijn. Voor mij is het juist heel erg duidelijk dat ik nu voor mezelf kies. Alles wat ik doe aan mijn lijf is omdat ik weet dat ik me toffer ga voelen als ik fit ben en ik er lekkerdurdur uitzie. Voor mij is het dus echt een solomissie
Al sport ik wel keiveel met vrienden, dat dan weer wel.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
ik wil dan ook niet weten hoe ik eruit zie met een bmi van 20 denk ik...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweede foto is BMI 31? Wat een lekker smal koppie
Succes meidKwak![]()
ik doe het ook juist nú wel voor mezelf. voorheen om anderen/mannen te plezieren, of omdat ik dacht dat ik er gelukkiger van zou worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Watlief
En wat leuk dat "het juiste" voor iedereen iets anders kan zijn. Voor mij is het juist heel erg duidelijk dat ik nu voor mezelf kies. Alles wat ik doe aan mijn lijf is omdat ik weet dat ik me toffer ga voelen als ik fit ben en ik er lekkerdurdur uitzie. Voor mij is het dus echt een solomissie
Al sport ik wel keiveel met vrienden, dat dan weer wel.
vind de sportstimulans wel lief (die hebben we ook maar als geintje bedacht hoor), maar voor de duidelijkheid: vriendje is alleen scheidsrechter en ik koop de cadeautjes van mijn eigen geld
Kwak![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vriendje is alleen scheidsrechter en ik koop de cadeautjes van mijn eigen geldsucks
![]()
![]()
![]()
Bij mij laad hij wel gewoon?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deerntie je bovenste foto laadt niet goed bij mij :/
Ik vind je vanaf 103 al een mooi ding
En dankjewel!![]()
die oude foto's zijn zooo confronterend. Wij hebben elkaar echt vetgemest
Zomer 2006 leerden we elkaar kennen:
(niet mijn bril hoor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de zomer van vijf jaar later:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer![]()
Dat is weer jammerquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vriendje is alleen scheidsrechter en ik koop de cadeautjes van mijn eigen geldmaar wel lief bedacht.
Het goede leven is voor mij niet echt goed geweest voor mijn lijn, maar dat moet nu ook over zijn.
Maar wil inderdaad net zoals jij niet focussen op afvallen, gewoon goed eten en sporten.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
die oude foto's zijn zooo confronterend. Wij hebben elkaar echt vetgemest
Zomer 2006 leerden we elkaar kennen:
(niet mijn bril hoor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de zomer van vijf jaar later:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is het dus ook echt bij ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu sleep ik mijn vriend dus maar mee naar de sportschool en om te gaan hardlopen, voel me een beetje schuldig...![]()
relaties zijn echt killing voor de lijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo is het dus ook echt bij ons.
Nu sleep ik mijn vriend dus maar mee naar de sportschool en om te gaan hardlopen, voel me een beetje schuldig...
disclaimer![]()
Mee eens, sinds mn relatie ben ik weer aardig wat aangekomen. Ff gezellig samen op de bank, chipje erbij, biertje erbij.. Hup kilo's erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
relaties zijn echt killing voor de lijn![]()
![]()
Amen to that!quote:
Een steeds weer terugkerend onderwerp in deze serie.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Nu moet ik denken aan 2 meisjes en een bekertje.... :/I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik heb hongerrrrrrrrrr, waar blijft die vent van me!
Gelukkig heb ik van mijn mams een potje zelfgemaakte appelmoes zonder toevoegingen gekregen. Heerlijk, een paar hapjes lekker zure en ijskoude appelmoes zoals alleen zij die kan maken.Spoilers!![]()
Beloofd is beloofd, hier ook een paar van mijn most shocking moments
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaalfoto's van nu heb ik eigenlijk niet echt. Misschien later.
[ Bericht 55% gewijzigd door m@x op 07-03-2012 22:36:39 ]Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Maar misschien haal ik ze zo weer weg hoor
Waaauw M@x-25
Daar ben je echt een andere vrouw
(-30 kan ik niet zoveel mee omdat het alleen je gezicht is en ook nog wat vagig op de foto)
Max hey, wow! Ziet er echt ongelooflijk goed uit zo!
En wat een lekkere wijven hier allemaal. Ik verbied bij deze Knut om hier te lezen. /nod
Die wil trouwens wel mee naar de meet
Gesport en owowowowowowow, alles doet zeer. Wel irritant, de loopband was steeds bezet dus ik braaf mijn programma afwerken (roeien, wave, fietsen, zo'n ren en wapper met je armen ding, dijen bij elkaar gewicht ding, dijen uit elkaar gewicht ding, leg press, chest press horizontal, chest press vertical, buikspier plezieren toen was Sil een beetje opperdepop.) dus toen wilde ik nog rennen, en na 2 minuten begonnen mijn benen zo te trillen dat ik bang was dat ik eraf zou donderstralen. Niet gerend dus.
Vrijdag weer kickfun.
Waarom ze het nou in vredesnaam buikspier plezier noemen. Eerlijk waar. Ik verga daar altijd, vergeet negen van de tien keer te ademen en die instructeur doet alles alsof het het meest makkelijke op aarde is. Moet je op je zij liggen bijvoorbeeld, en dan alleen met je tenen de grond en je ene arm en dan die andere arm van boven naar beneden zwaaien. Ik kan dat gewoon niet.dus leun ik op mijn knieen en dan is het nog verrekte zwaar. Ik ben een watje.
![]()
![]()
Voor alle foto's:![]()
Echt, allemaal prachtig.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Lief! Maar ik heb ze toch maar weggehaald
crap.. gemistquote:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
dat moest ik vandaag bij yoga ook doen .. en bij body balance en pump moeten we dat ook doen.. waardeloos.. ik doe het ook op mijn knieen hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef Silmarwen het volgende:
Moet je op je zij liggen bijvoorbeeld, en dan alleen met je tenen de grond en je ene arm en dan die andere arm van boven naar beneden zwaaien. Ik kan dat gewoon niet.dus leun ik op mijn knieen en dan is het nog verrekte zwaar. Ik ben een watje.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Deze vat ik persoonlijk op. Lekker pûhquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef Silmarwen het volgende:
En wat een lekkere wijven hier allemaal.![]()
![]()
Altijd goed voor je ego hequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze vat ik persoonlijk op. Lekker pûh
De dag begint weer goed vandaag, -0.6 ten opzichte van gisterDan weet je wel waar je het voor doet! totaal is -3.6 nu.
![]()
http://deltacephei.nl/ful(...)romoten-als-protest/
Ik zou echt nooit zo naakt op de foto gaan als ik zo dik was als die vrouwen.... Dat is toch ook niet mooi meer!
![]()
![]()
de foto's op zich vind ik mooi. de lichamen er in nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 05:33 schreef deerntie het volgende:
http://deltacephei.nl/ful(...)romoten-als-protest/
Ik zou echt nooit zo naakt op de foto gaan als ik zo dik was als die vrouwen.... Dat is toch ook niet mooi meer!
jammer dat de "aanklacht" meten zo in het overdreven dik gemaakt moet worden..
wij zouden veel mooier zijn voor die foto's![]()
![]()
Dat is inderdaad jammer ja, het is altijd zo extreem, of exteem dun, of extreem dik.
Maar ik snap niet hoe je, als je zo dik bent, nog blij met je lichaam kan zijn. Dan zit je jezelf toch gigantisch in de weg?![]()
Eeeeeeeennnnnn goedemorgen. Mooie dag om nog wat af te vallen en om vanavond weer los te gaan in de sportschool, right? Right! Er zitten zes volkorenboterhammen met mager beleg, een appel en 2 mandarijnen in m'n tas en daar gaan we het mee doen tot vanavond. (Uiteraard vanochtend wel ontbeten he).
Gisteren had ik snaaitrek toen m'n vrouw was werken. En er ligt een zak chips. Die heb ik genegeerd. En wat later wat yoghurt met kiwi genomen. Toen was het over. Zo simpel werkt het kennelijk!.
Succes allemaal!"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Nou dat niet. Echt lekker ga ik een bak magere yoghurt met een kiwi niet snel vinden maar verstand kan het soms ook winnen kennelijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
mijn verstand had zich gister avond verstopt
pizza besteld![]()
2 ons er bij vanmorgen
ach jah..
vandaag weer met frisse moed er tegen aan..
O: eiwitshake
t: kiwi
L: salade met brood
t: fruit
D: koolrolletjes
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een echt bad-food-loze dag gehad.
's Avonds nog wel een tussendoortje genomen, maar KH-arm verantwoord.
Ik durf alleen echt no way op de weegschaal te gaan staan.![]()
Nog even een paar dagen volhouden maar voor ik dag weer doe.***![]()
Ja idd. De foto's zijn mooi gemaakt, het idee erachter is ook mooi, maar ik kan die lichamen echt niet mooi vinden of waarderen. Ik denk alleen maar laat mij 'de knop' vinden voor ik daar eindig!quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de foto's op zich vind ik mooi. de lichamen er in niet
jammer dat de "aanklacht" meten zo in het overdreven dik gemaakt moet worden..
wij zouden veel mooier zijn voor die foto's![]()
![]()
Ik vind het trouwens enorm dapper van die vrouwen dat ze zich zo laten fotograferen.
***![]()
Ik denk dat ik inmiddels wel een goed idee heb van waar ik ongeveer zit weegschaaltechnisch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
juist wel op de weegschaal gaan staan, dan zie je wat het doet
En ik kan het cijfertje nu even niet aan, dus ik wacht een paar dagen tot ik hopelijk ietsje lager zit.
Vliegen helpt namelijk ook nooit echt, hoe kort ook, ik zwel meteen op.
En nice van je taille!
***![]()
Ik weeg ook bijna elke dag, alleen op maandag trek ik me er écht wat van aan.. De rest zijn schommelingen
. Bijna jammer dat ik als man geen ongesteldheids smoes heb voor wat dat betreft
.
ik weeg ook elke dag, en alleen de vrijdag 'telt'. Wegen op maandag is torture
BE, dan zou ik er idd nog even een paar dagen mee wachten
disclaimer![]()
Ik zeg ook kunnen best lekker zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:08 schreef Jarno het volgende:
Nou dat niet. Echt lekker ga ik een bak magere yoghurt met een kiwi niet snel vinden maar verstand kan het soms ook winnen kennelijk.
Er zijn ook wel genoeg gezonde dingen die lekker zijn, je moet ze alleen weten te vinden. Persoonlijk vindt ik een paar mandarijnen best wel lekker als ik zin heb in zoete trek, en mandarijnen zijn toch redelijk gezond.
Yeahquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek vanmorgen in de spiegel en ik zag ineens een taille![]()
![]()
![]()
Ik weeg overigens ook elke dag. Gewoon om te zien welk eetpatroon welk resultaat geeft zeg maar. Tot nu toe nog geen schommelingen gehad, maar meestal is dat voor mij motiverend om weer even goed door te gaan!![]()
Ik heb niks met zoet. Ik wil zout, pittig en knapperig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:33 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik zeg ook kunnen best lekker zijn.Er zijn ook wel genoeg gezonde dingen die lekker zijn, je moet ze alleen weten te vinden. Persoonlijk vindt ik een paar mandarijnen best wel lekker als ik zin heb in zoete trek, en mandarijnen zijn toch redelijk gezond.
Ik heb iets met alles...
Silmarwen noemde van de week biscuitjes, dat zij die niet hoefde. Oh man... ik kan zo een halve (hele?) rol wegdopen in een grote kop thee.![]()
Maar als er niet zoiets voor handen is kan ik me ook prima vermaken met crackers met kaas. Of idd echte zooi als chips, snoep, chocola...
***![]()
Cracker filet americal met extra peper en zout?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niks met zoet. Ik wil zout, pittig en knapperig.ook nog wel redelijk gezond. of is dat het ook net niet? Ik zeg ook maar wat.
![]()
harde snotjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niks met zoet. Ik wil zout, pittig en knapperig.
disclaimer![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb iets met alles...
Silmarwen noemde van de week biscuitjes, dat zij die niet hoefde. Oh man... ik kan zo een halve (hele?) rol wegdopen in een grote kop thee.![]()
Maar als er niet zoiets voor handen is kan ik me ook prima vermaken met crackers met kaas. Of idd echte zooi als chips, snoep, chocola...quote:![]()
![]()
stelletje smeerlappen!![]()
Klinkt wel als okay idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:56 schreef deerntie het volgende:
[..]
Cracker filet americal met extra peper en zout?"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Gewoon een beetje creatief zijn met wat je eet. Als je alleen maar dingen eet die je niet lekker vindt, of die het gewoon net niet zijn (zoals 30+ kaas ofzo), dan ga je het op de lange termijn niet volhouden.
![]()
Dat inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja idd. De foto's zijn mooi gemaakt, het idee erachter is ook mooi, maar ik kan die lichamen echt niet mooi vinden of waarderen. Ik denk alleen maar laat mij 'de knop' vinden voor ik daar eindig!
Ik vind het trouwens enorm dapper van die vrouwen dat ze zich zo laten fotograferen.
ja, dat vindt mijn vriend ookquote:
Ik g vandaag voor "ontbijten als een koning". Zit hier een omelet met bloemkool, erwtjes en pepertjes weg te kappen
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja idd. De foto's zijn mooi gemaakt, het idee erachter is ook mooi, maar ik kan die lichamen echt niet mooi vinden of waarderen. Ik denk alleen maar laat mij 'de knop' vinden voor ik daar eindig!
En stiekem is het wel goed voor mijn zelfbeeld, want ik vergelijking met hun, ben ik nog steeds slank![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: