veertig pakjes boter klinkt meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Silmarwen het volgende:
10 kilo
En lol ik wilde de pakken suiker vergelijking doen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoeveel grote bakken popcorn het wel niet is.
dan zouden we ook wel wat meer ruimte nodig hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als mensen uit popcorn zouden bestaan, zou de mensheid enorm wobbelig zijn
En ontploffen bij verhitting.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan zouden we ook wel wat meer ruimte nodig hebben
Daar doe ik het graag voor, want je moet ook trots zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik voel me met de minuut trotser worden
als je ff in de zon gaat... "poef" ineens een bult op je knie!quote:
Zou dat pijn doen o.Oquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ff in de zon gaat... "poef" ineens een bult op je knie!
ruikt wel lekker denk ik
Op zich een prima maal toch? (of ik heb nou zulke rare ideeën..? Weet je wat, laat het antwoord op die vraag maar zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet alleen eten vanavond, nog even wat bedenken. Zal wel groente uit een potje worden met ovenvissticks en ovenaardappelen
't is ook een prima maal, maar erg basic. Maar uitgebreid kokkerellen voor mezelf terwijl ik werk tot half zes en dan om 8 uur weer een vergadering heb is het ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zich een prima maal toch? (of ik heb nou zulke rare ideeën..? Weet je wat, laat het antwoord op die vraag maar zitten)
Ik vind er niks raars aan. Vanavond heb ik ook een dergelijk maalquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is ook een prima maal, maar erg basic. Maar uitgebreid kokkerellen voor mezelf terwijl ik werk tot half zes en dan om 8 uur weer een vergadering heb is het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |