quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kan een mens toch dromen, het was weer een enerverend nachtje
geilquote:
Clashbumpertjeclutchquote:
Moet je even pm van maken, dan lees ik het makkelijkerquote:
Okequote:Op woensdag 7 maart 2012 08:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je even pm van maken, dan lees ik het makkelijker
Immer! Behalve dreigementen, over betakeys of zo:Pquote:
Krijg je die?quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer! Behalve dreigementen, over betakeys of zo:P
Hier waren het net geen nachtmerries/ochtendhengsten (je de laatste was tussen 4 en 7)quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kan een mens toch dromen, het was weer een enerverend nachtje
quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:35 schreef Pheno het volgende:
Nu niet meer. It's over.
haters gonna hate >7
Eigenlijk kan die alleen nog maar tegenvallen hequote:
Ik moet bijna kokhalzen, ik heb nog geen ontbijt opquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef Miniem het volgende:
Of je worst lustbij de zuurkool van eergister
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet bijna kokhalzen, ik heb nog geen ontbijt op
Andere vis?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:10 schreef Miniem het volgende:
Kut, naar verkeerde persoon een PM gestuurd![]()
Hou je van stomme (als in geen geluid, niet stom stomquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh, die trekt mij totaal niet.
Vind ik m leuk denk je?
Nou goed je bent uit de '70s zei je gisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Denk je dat ik ooit al es de moeite genomen heb om een stomme film te kijken?
Fuck you hard stupidquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou goed je bent uit de '70s zei je gisteren.
Ach, de oude man was slechts diep in slaap.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Och wat schrikken van Kundun, akelig...![]()
Ja dat is het nadeel met zulke dingen, kukelt er ook best snel af. Ik heb een bulletje, die wordt vaste prik om de 2 jaar vervangen, want hij glijdt er wel eens af als je met een arm bovenop de koelkast moet zijn voor de magnetron. Nu dus 1 half oortjequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Die kreeft had ik van jou ook al es gehad he, maar die had Thessa laatst laten vallen en dat vond ze heel erg. Dus die gaat blij zijn als ie dr weer is![]()
quote:
Doe er glow in the dark stickers op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil nog fijne kliko stickers. Ik heb zo een kleine draagbare die elke week aan de straat gaat, en in het donker is het altijd zo moeilijk zoeken welke de mijnes is
Ik ken helemaal geen draagbare, ff googlenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil nog fijne kliko stickers. Ik heb zo een kleine draagbare die elke week aan de straat gaat, en in het donker is het altijd zo moeilijk zoeken welke de mijnes is
Ja ik ook! Ik sta elke week weer alle kliko's te bestuderen... maar de stickers die ik aandraag, vindt D niet leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh naaaaaais, maar wel een lelijke chinees eigenlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
Voor oh-oh op haar kliko![]()
[ afbeelding ]
35 eu voor een klikosticker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.pimpmijnkliko.nl/
Hier staan mooie
Tja het is wel een flinke, de hele kliko rond en je hebt zoveel keuze. Snap wel dat ze dat niet voor een tientje doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
35 eu voor een klikosticker.![]()
Wel erg mooi!
Bah wat schrikkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Pagan het volgende:
![]()
Mijn ballen zijn net zowat uit mijn broek gewaaid, wat een storm hier. De katten hebben ook al storm in hun hoofd en vliegen laag door het huis.
Ik ben mij vanochtend rot geschrokken, Kundun lag voor dood in zijn mand, pas na stevig schudden schrok hij wakker. Even was ik bang dat onze eerste rit met TomTom naar het crematorium zou zijn. Niet de beste manier om zo'n ding in gebruik te nemen.
Q, succes en sterkte straks in het zkh.
Alles is prima met meneer, alleen sliep hij heeeel diep.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah wat schrikken, wel alles goed met hem ?
Bedankt jullie allebei voor de kaart en de zaadjes , zo lief
De natuur zijn gang laten gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik kwam trouwens een vent tegen met een loslopende franse bul.
Nou hebben die van mij twee hele leuke zwarte franse bullendinnetjes waar ze helemaal leip van zijn, dus ze deden superlief en nieuwschierig, dit was ook een teefje.
Valt die hond toch ineens lelijk uit tegen Billy![]()
Baasje stond Kees te knuffelen, die had haar opgetild. Billy ging gelijk achter me staan en de rest ook.
Ging die hond naar Chico staan loeren...
Dus ik zeg tegen die man sorry maar als ze naar die ouwe hapt dan schop ik hoor...
Zegt die flapdrol aaah joh stel je niet zo aan, je moet gewoon de natuur zn gang laten gaan hoor, ze regelen dat wel zelf ...
Dus ik zeg ja dank je de koekoek, gris Kees uit zn handen en loop door.
Mss reageer ik nog wat te heftig op zulke dingen of zo, maar hallo zeg
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, dat zei ie![]()
Ik zal de natuur es zn gang laten gaan als jij onder een auto dondert, flippo![]()
Oh kijk, leuk sigarenblik voor mn hooikoortspillen gekocht bij de Kringloop:
[ afbeelding ]
Wat een stommerikquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik kwam trouwens een vent tegen met een loslopende franse bul.
Nou hebben die van mij twee hele leuke zwarte franse bullendinnetjes waar ze helemaal leip van zijn, dus ze deden superlief en nieuwschierig, dit was ook een teefje.
Valt die hond toch ineens lelijk uit tegen Billy![]()
Baasje stond Kees te knuffelen, die had haar opgetild. Billy ging gelijk achter me staan en de rest ook.
Ging die hond naar Chico staan loeren...
Dus ik zeg tegen die man sorry maar als ze naar die ouwe hapt dan schop ik hoor...
Zegt die flapdrol aaah joh stel je niet zo aan, je moet gewoon de natuur zn gang laten gaan hoor, ze regelen dat wel zelf ...
Aan de lijn doen was ook al wat geweest hequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een stommerik, toen zijn hond uitviel naar Billy had hij gelijk Kees moeten neerzetten en zijn hond moeten corrigeren of ben ik nu gek
Ahhhquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan, Gio, 12 weken, Stafford pupje.
Kleiner dan Kees nog, en echt heel lief, die van mij vonden hem geweldig, en dat is fijn, want hij woont hier twee straten verder, dus we gaan hem vast nog vaak tegenkomen![]()
[[ afbeelding ]
Nee net niet, wel zijn zoon toen. Jee wat jongquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Bos81 het volgende:
Visje
Wlodi Smolarek overleden. Die heb je wellicht wel zien spelen in de Kuip, of net niet..
![]()
Wat een droppiequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan, Gio, 12 weken, Stafford pupje.
Kleiner dan Kees nog, en echt heel lief, die van mij vonden hem geweldig, en dat is fijn, want hij woont hier twee straten verder, dus we gaan hem vast nog vaak tegenkomen![]()
[[ afbeelding ]
Wat een dropveterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
54 dacht ik net te lezen. En plotseling, weet nog niet waaraan...quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee net niet, wel zijn zoon toen. Jee wat jong
Heel erg liefquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee tuurlijk vind ik dat nie zonde, ik verheugde me er al op dat ie jouw kant op mocht
Ze zijn voor binnen, muurstickers. Ik heb msjes, voor in mijn serre. Ze komen bij wonenmetlef.nl vandaan en zijn van Kek, ze hebben ook hele grote, bv. een boom o.i.d. voor in je kamer. Ik vind zequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh op de kliko gaat ie echt niet, keizonde![]()
Op de badkamerdeur denk ik![]()
Mooi blikquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, dat zei ie![]()
Ik zal de natuur es zn gang laten gaan als jij onder een auto dondert, flippo![]()
Oh kijk, leuk sigarenblik voor mn hooikoortspillen gekocht bij de Kringloop:
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij wel. Mooi, net als Art Decoquote:
Ik verheug me nu al op het wandelen zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook ineens, echt heel erg hoerig, ik denk niet dat we droog thuiskomen strakjes
Ben er wel een beetje aan gehechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
Als jullie het niet erg vinden wordt de merknaam niet ZWAB
quote:
The Zwab©quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
ergens klinkt zwabberstoel niet echt als een betrouwbaar product
Bij vrienden werkt dat dan weer niet, ook al spreekt de foto voor zichquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbermans chair![]()
Niemand boeit hoe het heet, zodra de foto voor zich spreekt kun je hem ook eikel noemenOver de aaifoon hoor je ook niemand
Dat zijn zeker studenten, die hebben nog geen budget voor jouw robuuste stoel, dus die kan je missenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij vrienden werkt dat dan weer niet, ook al spreekt de foto voor zich
Ik doelde meer op mensen eikel noemenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn zeker studenten, die hebben nog geen budget voor jouw robuuste stoel, dus die kan je missen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
En dan de eerste serie stoelen gewoon BOING
The Eikel by Zwabsquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mensen eikel noemen
'met extra liftend effect'quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan natuurijk ook lekker pretentieus designerig doen en Thomas-Christian doen
Ligt aan het type, maar dat is ook wel heul tofquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan natuurijk ook lekker pretentieus designerig doen en Thomas-Christian doen
quote:
Past ook echt bij de Ikeanamenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bedoel, bij Ikea heb je ook alles in het Zweeds wat je maar kunt bedenken. Dus Boing past perfect!
[..]
Ligt aan het type, maar dat is ook wel heul tof
mocht ik ooit coltruien gaan dragen, en veels te dure spullen verkopen aan veels te dure mensen werkt dat nog het beste vrees ikquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Heel heel mss ga ik naar die battle van de JVT en Triggerfinger in Antwerpen
Ja dan welquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mocht ik ooit coltruien gaan dragen, en veels te dure spullen verkopen aan veels te dure mensen werkt dat nog het beste vrees ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
POÄNG
kussen voetenbank
¤ 49.95 /st.
KIJK! Wat zeg ik; Boing past perfect
Toetoedels! Have fun vanavond!quote:
Goeie naam voor je kast, met geluidquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie naam voor je kast, met geluid
Nee, maar ik ga wel zoquote:
Ahh fijntjes!quote:
Op het toilet wel. In je broek lijkt me minder. Even een warm gevoel, maar daarna...quote:
Wet wet wetquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het toilet wel. In je broek lijkt me minder. Even een warm gevoel, maar daarna...
Welke is er uit?quote:
Wat een leuk kind is het toch ook. Diequote:Op donderdag 8 maart 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mogge Pagan!
Thessa was gisteren echt compleet en totaal hysterisch over de sticker.
We gaan er samen een leuk plekje voor zoeken in mijn huis![]()
Oh en ze was zo onder de indruk van mijn mad pro egelvangskills![]()
Ik scoop m namelijk altijd met zo een snacktang zo uit zn verstopplekje![]()
Stond ze achter me "lukt het schatje? "
En toen ik hem had hoorde ik "goedzo meisje!! "
Ahhh wat leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mogge Pagan!
Thessa was gisteren echt compleet en totaal hysterisch over de sticker.
We gaan er samen een leuk plekje voor zoeken in mijn huis![]()
Oh en ze was zo onder de indruk van mijn mad pro egelvangskills![]()
Ik scoop m namelijk altijd met zo een snacktang zo uit zn verstopplekje![]()
Stond ze achter me "lukt het schatje? "
En toen ik hem had hoorde ik "goedzo meisje!! "
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef Pagan het volgende:
Back again!
Gisteren Hobo with a Shotgun gezien. Erg leuk.
Jeuj! Spannend!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, heb je die windhonden (of iets?) gezien in de Marni H&M reclame?
Het zijn korte fragmentjes, en 1 in het begin is met whippets/windhonden, denk ik... maar ik heb het zo snel gezien. En nu zie ik hem telkens alleen voorbij komen als hij al halverwege de reclame is.quote:
Welke richting?quote:
Nieuwe tijd, nieuwe fase is toch altijd spannend, niet eng spannend, maar leuk spannend, toch?quote:
Misschien komt er nog wat uit mijn sollicitatiesquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuwe tijd, nieuwe fase is toch altijd spannend, niet eng spannend, maar leuk spannend, toch?
Oh dus het is helemaal niet zeker?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wat uit mijn sollicitaties![]()
Maar de keuze tussen werken en school is al best moeilijk, zeker in deze tijd.
Dat ziet er interessant uit, het is een BBL, dus je gaat direct al in de praktijk bezig. Zijn er voldoende leerbedrijven?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Meubelmaker HMC rotterdam.
http://www.hmcollege.nl/H(...)bid/334/Default.aspx
Nee, bol.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat ziet er interessant uit, het is een BBL, dus je gaat direct al in de praktijk bezig. Zijn er voldoende leerbedrijven?
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dus het is helemaal niet zeker?
Niet goed gekeken.quote:
Dat zijn sowieso de enige muppets die ik leuk vindquote:
Nice Strega!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:54 schreef Strega het volgende:
Crčmes enz. van dr,v/d Hoog, sučde tas, zonnebril en zo nog wat dingen. Leuk, het was een kadootje bij een proefabonnement, maar er zat enorm veel in.
Nou....denk het nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:30 schreef Bos81 het volgende:
wie is dr vd Hoog? Leg al snel de link naar Cees-Rein vd Hoogenband. (vader van Pieter en voormalig clubarts PSV)
Leek me ook iet dezelfde hoor.Cees-Rein was naast clubarts, chirurg in het st. Anna in Geldrop.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou....denk het niet. Aangezien het pakket dagcreme, nachtcreme, oogcreme, masker, lotion en nog wat dingen bevat. Wel bio en groen en niet op dieren getest gelukkig.
Ik heb een snuggle ripp-off. Erg lekker hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn mensen op Fok! die die dingen hebben en zich er niet voor schamen
Okee, tja als het maar geld opleverd hequote:
Muisje!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb soms die snuggle-achtige aan, en dan ook nog een gewoon fleece dekentje over me heenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon een eenpersoonsdekbed op de bank.
Old school![]()
De elektrische deken heb ik afgelopen weekend opgeruimd, die komt dr pas eind van het jaar weer op
Ja, ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
quote:
Ik heb gewoon een heel lekker plaid van nepbontquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat fleecedekens sowieso.
Altijd statisch geladen
Ja!quote:
Goezoquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel lekker plaid van nepbont![]()
Ik hou niet van fleece (zelfde reden Oh-Oh)
Oh ja....en ik heb een schapenvacht (als ik er bij kan, Kundun ligt er meestal op, op de bank)
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Zap ik een keer naar Belgie, zie ik Laura Dekkuhhr![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Zap ik een keer naar Belgie, zie ik Laura Dekkuhhr![]()
![]()
Het is volle maan.quote:
Ik hoop het.quote:
Dat is altijd fijn toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh faal, ik viel gisteren denk ik rond negenen in slaap op de bank, werd om 2.30 wakker![]()
Honden uitgelaten en in bed weer verder geslapen![]()
Maar ik ben wel lekker uitgerust nu
Slapen in bed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, maar dat had ook nog wel tot morgen kunnen wachten![]()
God weet wat ik gisteren allemaal had kunnen doen, in al die uren dat ik sliep
Gewassen, gewaxt en gestofzuigd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh-oh weet jij toevallig wat het (ongeveer) kost om een brief aangetekend te versturen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja bijvoorbeeld![]()
Ik zit nu weer Crufts te kijken![]()
http://www.youtube.com/crufts
7,50quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
oh-oh weet jij toevallig wat het (ongeveer) kost om een brief aangetekend te versturen?
Ik zit op de Anaalpost-site te kijken, maar daar waar de prijzen staan ligt net plat.
Iets van 10 euro?
quote:
Dank!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik vond het ook echt een hele erge leukerd
Hier heel af en toe de zon.hopelijk het weekend wat meer.quote:
Stuur es wat hierheen!quote:
Ja, misschien niet eens een gek idee.quote:
Halen dan, en ze heet Lady, daar kun je mooi Candy van makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
http://www.nolensplein.nl(...)=Dieren%2Ftoebehoren
Die wil ik
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
OH MY GOD HIJ ROEPT ME AL!
http://www.etsy.com/listi(...)h_type=all&ga_facet=
Hahahahahaha koop dr ff twee johquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
OH MY GOD HIJ ROEPT ME AL!
http://www.etsy.com/listi(...)h_type=all&ga_facet=
Ja hijs wel leuk, ik zit ff te kijken of je dan een CC nodig hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |