Baas.quote:
History. Wie zou dit ooit gedacht hebben.quote:
Ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
History. Wie zou dit ooit gedacht hebben.
Ohquote:
Hij probeert nu kaarten uit te lokken bij Arsenal door zich overdreven te laten vallen en hard te schreeuwen. Typisch van Bommel. Echte PSV'r hequote:
Ik kan mij niet voorstellen dat Van Persie er geen 9 maakt vanavond.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ach, kan me niet voorstellen dat AC Milan niet scoort.
Kan me niet voorstellen dat Koscielny en Vermaelen geklopt worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ach, kan me niet voorstellen dat AC Milan niet scoort.
vier-nul.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
Hoeveel is het vorige wedstrijd geworden?
4-0 milanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
doeiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
4-0quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
4-0 voor Milan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
Gestaakt wegens streakende wasbeertjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
4-0 Milanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
Dat lukt toch sowieso niet tijdens een wedstrijd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef alors het volgende:
dit is niet goed voor mij hart mensen.... en ook niet voor de voortgang van mijn verslag
met een karatetrap?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Confetti het volgende:
Ibra gaat nu tekeer in de kleedkamer. Alles komt goed.
Moet nog voor de rechter verschijnen, 11 maart is de uitslag daarna volgt waarschijnlijk hoger beroep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
4-0 Milanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef mr-green het volgende:
29-6quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel was de wedstrijd in Milaan geworden trouwens?
Voor de samenvattingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS heeft trouwens wel Jeroen Elshoff naar de wedstrijd toegestuurd
[ afbeelding ]
Maar deze wedstrijd niet uitzenden
Ook de helft van de NL spelers die nog in de CL zitten speelde deze match
Nee maar ik dacht als het nou niks wordt dan hoef ik ook niet zo intensief te kijken, maar dit kan ik echt niet missen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat lukt toch sowieso niet tijdens een wedstrijd?
Voor een samenvattinkje iemand daar naartoe sturen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, wie had dat verwacht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan 6-2.. en dan heb ik gelijk.. dat ze bij Twente hebben gekeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef mr-green het volgende:
Beter wordt het 4-0 dan 5-0 dan 5-1 en dan 6-1
Waarom had Cech zo'n helmpje op tijdens het EK 2008?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
wordt dit de 'waarom heeft die keeper een helm op?' van dit topic?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan 6-2.. en dan heb ik gelijk.. dat ze bij Twente hebben gekeken.
keeperheeft heul geen helm opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
wordt dit de 'waarom heeft die keeper een helm op?' van dit topic?
Hoe heet dat liedje?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom had Cech zo'n helmpje op tijdens het EK 2008?
quote:
Nou ja, je hoort wel meteen of ze in het stadion zijn, of in de studio.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor een samenvattinkje iemand daar naartoe sturen.
rustigh jongen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef Doublepain het volgende:
PSV - Milan dit, let maar op, klote ambrosini straks
gvd
quote:
quote:
say whutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft die El Shaarawy nou geëpileerde wenkbrauwen?
you did it!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Kut, briljante eerste helft gemist volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft die El Shaarawy nou geëpileerde wenkbrauwen?
Nee man! Uitermate saai, gebeurde niksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
ronaldo ookquote:
EPICquote:
Koscielnyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
Nou ik heb de doelpunten gezien, maar wie maakte die eerste nou?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef mr-green het volgende:
Ik ga helemaal lachen als v Bommel en Imbra beiden rood pakken
De nummer 9 dacht ik (Kosjelny)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
Nou ik heb de doelpunten gezien, maar wie maakte die eerste nou?
ik hoor jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
GEËPILEERDE WENKBRAUWEN! OF HIJ DIE HEEFT!?
Just for toniiiightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EPIC
Goede muziek met wat uithalen van Evert er door heen
Ik kijk het ook nooit, ik zie toevallig die stream.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Kijk niet vaak Skysports.
Ten Napelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EPIC
Goede muziek met wat uithalen van Evert er door heen
4-0 achter dus Arsenal moest aanvallen, wat verwachtte jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Tarado het volgende:
Zo zie je maar als je niks verwacht van een wedstrijd kan het alleen maar meevallen, Milan wel superslecht maar wordt een leuke 2e helft
samenvatting kwart voor 11 op NOScelonaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Afschuwelijk ja!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ten Napel
Afgelopen zondag samenvatting Ajax "Die dekselse Ebicillio"
Ik ga mijn hele buurt bij elkaar skreeuwenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als van Persie de 5-0 binnen schiet en vervolgens wint ga ik gek worden hihi
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
Waarom wordt dit niet uitgezonden bij de NOS.
Dan is v. Persie verzekerd van Real of Barca.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
dit niet, jij wel dan dat ze er achter elkaar invliegen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
4-0 achter dus Arsenal moest aanvallen, wat verwachtte jij?
AC Milan gaat door, dan weet je het vast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien zelfs wel ter wereld. Die gast is echt een beest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks z'n foutje vind ik die Thiago Silva wel één van de beste spelers uit de Serie A trouwens.
Neehoor, van Persie scoort namelijk een hattrick in die finale.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef mr-green het volgende:
Ik denk trouwens dat Barca de CL wel gaat winnen
Die herpakken zich binnenkort en storten zich dan volledig op CL
Ik ook, op mijn fiets bellend door de straatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ga mijn hele buurt bij elkaar skreeuwen
Beste CB op de wereld dit momentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks z'n foutje vind ik die Thiago Silva wel één van de beste spelers uit de Serie A trouwens.
Nee ik dacht 2-0 bij rust dan kan het nog wel wat worden, heb ik voor de wedstrijd gepost.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit niet, jij wel dan ze er achter elkaar invliegen?
Beter kiest hij voor Real. Barca is niet zijn cup of teaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is v. Persie verzekerd van Real of Barca.
ik nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb het gevoel dat het 3-3 gaat worden
Bij Barca met Ibiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Beter kiest hij voor Real. Barca is niet zijn cup of tea
Nee, AC Milan is door bij deze stand.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Achja, Milan heeft nog steeds 1 goaltje nodig en ze zijn door.
Dat bedoel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Onhoudbaar iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Die pingel van RVP vatte bijna vlam. Mijn god wat een knal
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Marc van Hintum, krijg eens een ongeneselijke poliep
Wat een goei!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.quote:
Wel een eikeltje inderdaad, gebruikt dezelfde haarverf als Willemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Het is maar een pingel en ik ben absoluut geen RvP hater.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Villa....overschatte voetballerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.
Nee, dan moet Arsenal in de 2de helft gewoon nog 3 keer scorenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel voor de trainingen man ... lekker samen trainen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.
ik gaquote:
quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
Hoeveel was het vorige keer geworden?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Please geef Milan een rode kaart. Gewoon omdat het Milan is
4-0 hoorde ik netquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
4-0quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
12-0 voor Arsenal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
Waarom heb je een hekel aan Milan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Please geef Milan een rode kaart. Gewoon omdat het Milan is
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Please geef Bommel een rode kaart. Gewoon omdat het Bommel is
rellenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop op 4-0, dan ontploft Fok en dat stadion en dan 89e min 4-1 en dan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?3-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?Dat was al 4 week geleden ofzo ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hebben ze hem ernaar toegestuurd dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?4-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je er van zeggen?
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?Ramptoeristen komen opeens binnen, weten wss niet eens wat buitenspel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?Wat was er vorige week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik voetbal bij een profclub in Nederland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ramptoeristen komen opeens binnen, weten wss niet eens wat buitenspel is.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
aub geen pingels, moet morgen 6.15 op
waarom dit forum is daar de plek voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
echt, als je gaat vragen hoeveel het de vorige keer is geworden
1 je trollt
2 ga naar teletekst.nos.nl
welke kies je?
Nee jij nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik antwoord geef op de vraag wat de vorige wedstrijd is geworden, ben ik dan getrolled?
Waarom zendt de NOS dit eigenlijk niet uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik antwoord geef op de vraag wat de vorige wedstrijd is geworden, ben ik dan getrolled?
Fieuw, ik schrok alquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zendt de NOS dit eigenlijk niet uit?
Vind 't niet leuk. Heb ik geen jaren nog zo vroeg op moeten staan, plannen ze het vandaag en morgen.quote:
Sopcast streams lopen altijd een minuut achter, kan je beter een internet stream pakkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
13th stream je bent je reputatie aan het verneuken..
Geen probleem hier op Sport1.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
hebben jullie nog beeld?
13th stream nu offline?
geen beeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
hebben jullie nog beeld?
13th stream nu offline?
De meerderheid heeft geen Sport1 denk ik hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Hebben die paupers nog steeds geen apart streamtopic?
Dit is een wedstrijdtopic toch? Geen janktopic omdat je te arm bent om sport 1 te betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Quisho het volgende:
[..]
De meerderheid heeft geen Sport1 denk ik hoor
Ik heb nog geen eens digitale TV gewoon omdat ik nooit kijk, niet omdat ik arm benquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijdtopic toch? Geen janktopic omdat je te arm bent om sport 1 te betalen.
Zelfs ik had die neiging, maar ik wil ook geen ban.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin om te schreeuwen dat Milan scoort voor al die falende streamkijkerts maar ik wil geen ban.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb zin om te schreeuwen dat Milan scoort voor al die falende streamkijkerts maar ik wil geen ban.
Ik vind de streams zelf wel, net als jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ik niet doen maar blijkbaar zijn er mensen die het toch doen.
You mad?
Dan zou je je eerste note krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs ik had die neiging, maar ik wil ook geen ban.
Kan ik ook wel, maar lui, mensen willen je altijd helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind de streams zelf wel, net als jij
Voor welke club ben je binnen NL dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal buiten NL
Door de Pers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |