quote:
say whutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft die El Shaarawy nou geëpileerde wenkbrauwen?
you did it!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Kut, briljante eerste helft gemist volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft die El Shaarawy nou geëpileerde wenkbrauwen?
Nee man! Uitermate saai, gebeurde niksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
ronaldo ookquote:
EPICquote:
Koscielnyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
Nou ik heb de doelpunten gezien, maar wie maakte die eerste nou?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef mr-green het volgende:
Ik ga helemaal lachen als v Bommel en Imbra beiden rood pakken
De nummer 9 dacht ik (Kosjelny)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
Nou ik heb de doelpunten gezien, maar wie maakte die eerste nou?
ik hoor jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
GEËPILEERDE WENKBRAUWEN! OF HIJ DIE HEEFT!?
Just for toniiiightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EPIC
Goede muziek met wat uithalen van Evert er door heen
Ik kijk het ook nooit, ik zie toevallig die stream.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Kijk niet vaak Skysports.
Ten Napelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EPIC
Goede muziek met wat uithalen van Evert er door heen
4-0 achter dus Arsenal moest aanvallen, wat verwachtte jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Tarado het volgende:
Zo zie je maar als je niks verwacht van een wedstrijd kan het alleen maar meevallen, Milan wel superslecht maar wordt een leuke 2e helft
samenvatting kwart voor 11 op NOScelonaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Afschuwelijk ja!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ten Napel
Afgelopen zondag samenvatting Ajax "Die dekselse Ebicillio"
Ik ga mijn hele buurt bij elkaar skreeuwenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als van Persie de 5-0 binnen schiet en vervolgens wint ga ik gek worden hihi
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
Waarom wordt dit niet uitgezonden bij de NOS.
Dan is v. Persie verzekerd van Real of Barca.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
dit niet, jij wel dan dat ze er achter elkaar invliegen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
4-0 achter dus Arsenal moest aanvallen, wat verwachtte jij?
AC Milan gaat door, dan weet je het vast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien zelfs wel ter wereld. Die gast is echt een beest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks z'n foutje vind ik die Thiago Silva wel één van de beste spelers uit de Serie A trouwens.
Neehoor, van Persie scoort namelijk een hattrick in die finale.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef mr-green het volgende:
Ik denk trouwens dat Barca de CL wel gaat winnen
Die herpakken zich binnenkort en storten zich dan volledig op CL
Ik ook, op mijn fiets bellend door de straatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ga mijn hele buurt bij elkaar skreeuwen
Beste CB op de wereld dit momentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks z'n foutje vind ik die Thiago Silva wel één van de beste spelers uit de Serie A trouwens.
Nee ik dacht 2-0 bij rust dan kan het nog wel wat worden, heb ik voor de wedstrijd gepost.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit niet, jij wel dan ze er achter elkaar invliegen?
Beter kiest hij voor Real. Barca is niet zijn cup of teaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is v. Persie verzekerd van Real of Barca.
ik nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb het gevoel dat het 3-3 gaat worden
Bij Barca met Ibiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Beter kiest hij voor Real. Barca is niet zijn cup of tea
Nee, AC Milan is door bij deze stand.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Achja, Milan heeft nog steeds 1 goaltje nodig en ze zijn door.
Dat bedoel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Onhoudbaar iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Die pingel van RVP vatte bijna vlam. Mijn god wat een knal
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Marc van Hintum, krijg eens een ongeneselijke poliep
Wat een goei!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.quote:
Wel een eikeltje inderdaad, gebruikt dezelfde haarverf als Willemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Het is maar een pingel en ik ben absoluut geen RvP hater.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Villa....overschatte voetballerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.
Nee, dan moet Arsenal in de 2de helft gewoon nog 3 keer scorenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel voor de trainingen man ... lekker samen trainen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.
ik gaquote:
quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
Hoeveel was het vorige keer geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |