Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Die pingel van RVP vatte bijna vlam. Mijn god wat een knal
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Marc van Hintum, krijg eens een ongeneselijke poliep
Wel een eikeltje inderdaad, gebruikt dezelfde haarverf als Willemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Marc van Hintum, krijg eens een ongeneselijke poliep
Het is maar een pingel en ik ben absoluut geen RvP hater.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Die pingel van RVP vatte bijna vlam. Mijn god wat een knal
Villa....overschatte voetballerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.
Nee, dan moet Arsenal in de 2de helft gewoon nog 3 keer scorenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Achja, Milan heeft nog steeds 1 goaltje nodig en ze zijn door.
Ik bedoel voor de trainingen man ... lekker samen trainen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
Alleen voor Ibi is het maar de vraag of hij zich een basisplaats kan terug vechten. v Persie moet dan concurreren met Villa die toch ook een soortgelijke klasse is als v Persie.
ik gaquote:
quote:
Bitch pleasequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
Hoeveel was het vorige keer geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |