ik hoor jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
GEËPILEERDE WENKBRAUWEN! OF HIJ DIE HEEFT!?
Just for toniiiightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EPIC
Goede muziek met wat uithalen van Evert er door heen
Ik kijk het ook nooit, ik zie toevallig die stream.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Kijk niet vaak Skysports.
Ten Napelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
EPIC
Goede muziek met wat uithalen van Evert er door heen
4-0 achter dus Arsenal moest aanvallen, wat verwachtte jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Tarado het volgende:
Zo zie je maar als je niks verwacht van een wedstrijd kan het alleen maar meevallen, Milan wel superslecht maar wordt een leuke 2e helft
samenvatting kwart voor 11 op NOScelonaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
Kut, briljante eerste helft gemist volgens mij.
Afschuwelijk ja!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ten Napel
Afgelopen zondag samenvatting Ajax "Die dekselse Ebicillio"
Ik ga mijn hele buurt bij elkaar skreeuwenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als van Persie de 5-0 binnen schiet en vervolgens wint ga ik gek worden hihi
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
Waarom wordt dit niet uitgezonden bij de NOS.
Dan is v. Persie verzekerd van Real of Barca.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als van Persie de 5-0 binnen schiet en vervolgens wint ga ik gek worden hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |