quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Please geef Milan een rode kaart. Gewoon omdat het Milan is
4-0 hoorde ik netquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
Hoeveel was het vorige keer geworden?
4-0quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
12-0 voor Arsenal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef kornuitbuffel het volgende:
Waarom heb je een hekel aan Milan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Please geef Milan een rode kaart. Gewoon omdat het Milan is
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Please geef Bommel een rode kaart. Gewoon omdat het Bommel is
rellenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop op 4-0, dan ontploft Fok en dat stadion en dan 89e min 4-1 en dan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?3-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?Dat was al 4 week geleden ofzo ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom hebben ze hem ernaar toegestuurd dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS heeft trouwens wel Jeroen Elshoff naar de wedstrijd toegestuurd
[ afbeelding ]
Maar deze wedstrijd niet uitzenden
Ook de helft van de NL spelers die nog in de CL zitten speelde deze match
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?4-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je er van zeggen?
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?Ramptoeristen komen opeens binnen, weten wss niet eens wat buitenspel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel werd het vorige week eigenlijk?Wat was er vorige week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik voetbal bij een profclub in Nederland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ramptoeristen komen opeens binnen, weten wss niet eens wat buitenspel is.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
aub geen pingels, moet morgen 6.15 op
waarom dit forum is daar de plek voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
echt, als je gaat vragen hoeveel het de vorige keer is geworden
1 je trollt
2 ga naar teletekst.nos.nl
welke kies je?
Nee jij nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik antwoord geef op de vraag wat de vorige wedstrijd is geworden, ben ik dan getrolled?
Waarom zendt de NOS dit eigenlijk niet uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik antwoord geef op de vraag wat de vorige wedstrijd is geworden, ben ik dan getrolled?
Fieuw, ik schrok alquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zendt de NOS dit eigenlijk niet uit?
Vind 't niet leuk. Heb ik geen jaren nog zo vroeg op moeten staan, plannen ze het vandaag en morgen.quote:
Sopcast streams lopen altijd een minuut achter, kan je beter een internet stream pakkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
13th stream je bent je reputatie aan het verneuken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |